Stage 3 Turbo Kit IS38 Racingline MQB

16 161 zł 
Brutto
VWR14G7IS38COMP
2024-03-05

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
Arteon, Ateca, Golf, Leon, Octavia, Passat, S3, SQ2, Superb, T-Roc, TT, TTS, Tiguan
Wersja
---, 7 GTi, 7R, 8S, 8V, B8, GA, II, III, III 5E vRS, III 5F Cupra

Zestaw hybrydowej turbosprężarki IS38 Stage 3 Racingline (STAGE 3 TURBO KIT IS38) pasujący do aut z grupy VAG

Turbosprężarka :
Ilość:

ZESTAW HYBRYDOWEJ TURBOSPRĘŻARKI STAGE 3 RACINGLINE | GOLF R, GTI, AUDI S3, TTS, CUPRA I WIELE INNYCH


OSIĄGI SUPERSAMOCHODÓW 
ZESTAW TURBO STAGE 3 OEM+ OD RACINGLINE: INTELIGENTNIE ZAPROJEKTOWANY DLA WYJĄTKOWEJ MOCY 
Połączenie codziennej użyteczności z oszałamiającymi osiągami, dostępnymi przy mocniejszym wciśnięciu gazu.
Zdecydowanie wart swej ceny.

ZAMONTUJ GO. I CIESZ SIĘ NIM.

Modyfikacja Stage 3 OEM+ od RacingLine to kompletny, gotowy do montażu pakiet, który umożliwia codzienną, spokojną jazdę, ale zapewnia też niesamowite osiągi – wystarczy mocniej wcisnąć pedał gazu. Zestaw jest zdecydowanie wart swojej ceny. Wysokiej jakości, inteligentnie zaprojektowany osprzęt, dopasowany do najwyższej klasy sportowego oprogramowania RacingLine OEM+. Niezawodność jest w standardzie – zamontuj zestaw i ciesz się nim! To kompleksowe rozwiązanie, łączące osiągi supersamochodu z użytecznością, potrzebną na co dzień.
Sercem zestawu Stage 3 RacingLine jest znacznie zmodyfikowana turbina IS38 – wyposażona w wirniki RacingLine oraz wysokiej klasy łożyska wewnętrzne.
Dzięki wykorzystaniu obudowy turbiny IHI montaż jest prosty i nie wymaga dodatkowych kosztów. Wykorzystuje fabryczne przewody olejowe oraz chłodzące, a także uszczelki, bez obaw o jakość aftermarketowych złączy czy adapterów. Opracowany i oferowany jako pełny pakiet montażowy, łączący osprzęt z dopasowanym oprogramowaniem OEM+ RacingLine, stanowi prawdziwy produkt plug & play.
Rezultat? Przygotuj się na 480 KM, niesamowite prowadzenie, a w przypadku wersji 4WD DSG – na przyspieszenie 0-100 km/h w około 3 sekundy. Autentyczne osiągi supersamochodu.
W przypadku pojazdów z fabryczną turbiną IS20 (mniejszą), jak np. w Golfie 7 GTI, przyrosty mocy dochodzą do 450 KM.

PRZYROSTY MOCY 

Przyrosty mocy są imponujące. Pakiet jest w stanie wygenerować ponad 500 KM – jednak inżynierowie RacingLine zdecydowali się na kalibrację na poziomie 480 KM, co jest bezpieczniejsze i zostawia spory zapas.

OPROGRAMOWANIE OEM+ 

Zestaw Stage 3 OEM+ wykorzystuje wspaniałe oprogramowanie OEM+ RacingLine - opracowane specjalnie z myślą o osprzęcie Stage 3 i testowane przez wiele lat. Działa dobrze od pierwszego razu i za każdym razem.

DOPASOWANY OSPRZĘT 

Zestaw Stage 3 RacingLine nie sprowadza się jedynie do przykręcenia większej turbiny. Zawiera dobrze dobrane elementy osprzętu, które zostały opracowanie wspólnie z myślą o idealnej kompatybilności.

PROWADZENIE

Przyjemne prowadzenie oraz niezawodność są równie ważne, jak osiągi. Fabryczna obudowa turbiny IHI, brak turbodziury oraz wspaniała wydajność zapewniają moc i płynność działania… a nawet zaskakująco ekonomiczne spalanie.

NIEZAWODNY MONTAŻ

Jedną z głównych zalet zestawu Stage 3 OEM+ RacingLine jest wykorzystanie fabrycznych punktów montażowych, przewodów olejowych, a nawet uszczelek. Nie potrzeba żadnych aftermarketowych elementów, adapterów, więc nie ma się czym martwić.

PODZESPOŁY WSPOMAGAJĄCE 

Wraz z samym zestawem Stage 3 inżynierowie RacingLine opracowali również szeroką gamę elementów wspomagających. Między innymi układ dolotowy R600, intercooler, odmę olejową, sekcję downpipe – wszystko doskonale do siebie pasuje.

PRECYZYJNA INŻYNIERIA DLA IDEALNEGO DZIAŁANIA

Turbina w zestawie Stage 3 OEM+ RacingLine wykorzystuje fabryczną obudowę IHI jako swoją bazę, a wewnątrz posiada udoskonalone, zaprojektowane od podstaw komponenty, zapewniające wysoki przepływ. Każda turbina jest budowana w UK, wyważana, sprawdzana i testowana przy prędkościach przekraczających maksymalne wartości pracy z wykorzystaniem stanowiska testowego VTR (Vane-flow Test Rig).
Wyczynowe łożyska oporowe 360° oraz zwiększona średnica wału.
Nowe wirniki turbosprężarki, frezowane w technologii CNC
Wysokoprzepływowy, zredukowany wirnik turbiny dla lepszej przepustowości
Wszystkie wewnętrzne ścieżki przepływu w obudowie zostały powiększone i wygładzone dla zwiększenia przepustowości

WYDAJNOŚĆ ZESTAWU TURBO STAGE 3

Bądźmy szczerzy: nikt nie decyduje się na modyfikację Stage 3 z jakiegokolwiek innego powodu niż oczekiwane osiągi.
Moc rodem z supersamochodów dostępna natychmiast to powód, dlaczego to robimy! Ale zestaw Stage 3 OEM+ RacingLine oferuje znacznie więcej: doskonałe prowadzenie, prosty montaż oraz niezawodność.
Stage 3 od RacigLine zapewnia wyjątkowe prowadzenie i osiągi. Choć w testach uzyskiwana moc z łatwością przekraczała 500 KM, inżynierowie RacingLine wykalibrowali oprogramowanie OEM+ na nieco niższym, bezpieczniejszym i bardziej powtarzalnym poziomie – 480 KM.
Zestaw zapewnia osiągi porównywalne do supersamochodów. W przypadku pojazdów 4Motion ze skrzynią DSG czasy 0-100 km/h oscylują wokół 3 sekund, a w wyścigach na ćwierć mili to około 11 sekund.

POTWIERDZONE ZASTOSOWANIA 

Audi S3 8V 2013-2020
Audi TT 2.0 TSI 8S 2014+
Audi TTS 2.0 TSI 8S 2015+
Audi SQ2 2018+

Cupra Ateca 2018+

SEAT Leon III Cupra 5F 2014-2020

Skoda Octavia III vRS 2.0 TSI 5E 2014-2020
Skoda Superb III 2.0 TSI 190hp 3V 2019+

VW Golf 7 & 7.5 GTI & Clubsport 2013-2020
VW Golf 7 & 7.5 R 2013-2020
VW Passat 2.0 TSI B8 2015+
VW Arteon 2.0 TSI 2017+
VW T-Roc R 2.0 TSI 2019+
VW Tiguan II 2.0 TSI 2016+

POROZMAWIAJMY O LICZBACH
MOC I MOMENT OBROTOWY DLA POJAZDÓW Z TURBINĄ IS38 (Golf R, Audi S3 itd.) 
PORÓWNANIE STAGE’ÓW 

Dla wszystkich pojazdów 2.0 TSI IS38 2013+ (modele przed WLTP GPF)
Uwaga – wartości mocy fabrycznej mogą się różnić w zależności od modelu, ale wartości po modyfikacji odnoszą się do wszystkich wersji.
SERIA
300 KM
380 Nm

STAGE 1
370 KM
471 Nm

STAGE 2
392 KM
533 Nm

STAGE 3
496 KM
590 Nm

WYNIKI POMIARÓW NA HAMOWNI 
STAGE 3
UWAGA - 
Wszystkie wartości na wykresie to dokładne wyniki testów. Prosimy jednak pamiętać, że rzeczywiste wartości przy innych egzemplarzach mogą się nieco różnić w zależności od wielu czynników, jak np. stanu silnika i jego osprzętu, jakości paliwa, innych modyfikacji, a nawet sposobu przeprowadzania testu.
Prosimy także pamiętać, że zmiana oprogramowania pojazdu wpływa na gwarancję producenta. Obowiązkiem właściciela pojazdu jest poinformowanie o tym ubezpieczyciela oraz upewnienie się, że pojazd wciąż spełnia wszystkie wymagania, określone lokalnymi przepisami prawa.

SOLIDNOŚĆ

Dlaczego moc jest wykalibrowana na 480 KM, skoro zestaw mógłby z łatwością wygenerować więcej? To bardzo proste: jest to poziom mocy, który, zgodnie z badaniami, przeprowadzonymi przez producenta, jest bezpieczny dla tego silnika i skrzyni biegów.
Są oczywiście zestawy turbo, które oferują większe wartości mocy, ale wystarczy poczytać w internecie na ten temat, aby się dowiedzieć, że nie jest to rozsądne – 500 KM i więcej może uszkodzić silnik, jeśli nie został on gruntownie przebudowany do takiego obciążenia.
Przejechano dziesiątki tysięcy mil samochodami testowymi na całym świecie (również na torach i w wyścigach na ćwierć mili). To bardzo uspokajające, kiedy mamy pewność, że osprzęt zestawu RacingLine doskonale radzi sobie z takimi poziomami mocy i momentu obrotowego.
Przy takiej mocy wszystkie elementy wspomagające są stabilne, a procedury bezpieczeństwa ECU są w pełni funkcjonalne. OEM+ to bezpieczny, niezawodny, gotowy do użycia pakiet, zapewniający wartości szczytowe mocy w rozsądnym zakresie.
Przy kilkuset zestawach RacingLine Stage 3, sprzedanych na całym świecie, żaden nie spowodował awarii silnika. Jest nawet egzemplarz Golfa 7R, który przejechał 155 kilometrów z tym zestawem.

A WIĘC CO ZAWIERA ZESTAW?

Kompletna turbina IHI Stage 3. (wymiana starej* lub zakup nowej)
Elementy wewnętrzne zbudowane całkowicie od nowa
Kolanko turbiny 90 Stage 3 RacingLine
Reduktor tłumika turbiny Stage 3 RacingLine
Wysokoprzepływowa rura dolotowa RacingLine
Sportowa kalibracja oprogramowania Stage 3 OEM+
DARMOWA jeśli posiadasz już OEM+ Stage 1 lub 2
*Program wymiany turbiny: należy dostarczyć dealerowi standardową turbinę IS38. Wszystkie elementy wewnętrzne są wymieniane, więc turbina może być praktycznie w każdym stanie – przyjmuje się nawet uszkodzone turbiny! W przypadku mniejszych turbin IS20, stosowanych w słabszych pojazdach 2.0 TSI, jak np. Golf GTI, wymiana nie jest możliwa.
Zestaw hybrydowej turbiny Stage 3 – wymagane/dołączone do zestawu
Kolanko wlotowe turbiny Stage 3 – wymagane/dołączone do zestawu
Rura wlotowa turbiny Stage 3 – wymagane/dołączone do zestawu
Reduktor tłumika turbiny Stage 3 – wymagane/dołączone do zestawu
Oprogramowanie OEM+ Stage 3 – wymagane/dołączone do zestawu
Wysokoprzepływowy układ dolotowy R600 – wymagane/należy dokupić
Sportowy downpipe z katalizatorem – wymagane/należy dokupić
Sportowa pompa paliwa – wymagane/należy dokupić
Wysokoprzepływowy intercooler – wymagane/należy dokupić
Zestaw sprzęgła organicznego lub oprogramowanie DSG OEM+ – wymagane/należy dokupić

* zestaw wymaga oprogramowania RacingLine Stage 3 OEM+ - jest ono darmowe dla wszystkich klientów, posiadających wersję Stage 1 lub 3 – dla pojazdów bez oprogramowania OEM+ naliczana jest opłata.

CO JESZCZE JEST POTRZEBNE? 

Poza zestawem turbo Stage 3 OEM+ (jak powyżej), jest kilka niezbędnych elementów, które są istotne dla osiągnięcia odpowiednich poziomów mocy. Nie są one dołączone do zestawu – wielu posiadaczy modyfikacji Stage 2 posiada już niektóre z nich i doskonale się one nadadzą. W ten sposób nie ma konieczności płacenia dwukrotnie za to samo!
WYSOKOPRZEPŁYWOWY UKŁAD DOLOTOWY ZIMNEGO POWIETRZA
SEKCJA DOWNPIPE Z WYSOKOPRZEPŁYWOWYM KATALIZATOREM
WYCZYNOWY INTERCOOLER
WYSOKOCIŚNIENIOWA POMPA PALIWA
Aby uzyskać prezentowane wartości mocy, zaleca się zastosowanie osprzętu marki RacingLine. Do tych komponentów zostało dostosowane sportowe oprogramowanie OEM+. Jednakże wysokiej jakości odpowiedniki innych producentów powinny również dobrze współdziałać z zestawem OEM+ Stage 3 RacingLine.

Prosimy pamiętać o konieczności zamontowania mocniejszego sprzęgła (w przypadku 6-biegowej skrzyni manualnej), lub o wgraniu dynamicznego oprogramowania skrzyni TCU OEM+ (w przypadku pojazdów z automatyczną skrzynią DSG).

VWR14G7IS38COMP
2024-03-05

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
Arteon, Ateca, Golf, Leon, Octavia, Passat, S3, SQ2, Superb, T-Roc, TT, TTS, Tiguan
Wersja
---, 7 GTi, 7R, 8S, 8V, B8, GA, II, III, III 5E vRS, III 5F Cupra