Cewka zapłonowa APR 4.0 TFSI EA824 - czerwona
  • Cewka zapłonowa APR 4.0 TFSI EA824 - czerwona
  • Cewka zapłonowa APR 4.0 TFSI EA824 - czerwona
  • Cewka zapłonowa APR 4.0 TFSI EA824 - czerwona
  • Cewka zapłonowa APR 4.0 TFSI EA824 - czerwona
  • Cewka zapłonowa APR 4.0 TFSI EA824 - czerwona

Cewka zapłonowa APR 4.0 TFSI EA824 - czerwona

296 zł 
Brutto
MS100219
Produkt dostępny na zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny (+48) 530 004 005 w celu poznania przybliżonego czasu realizacji

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Bentley
Model
A8, Continental, RS6, RS7, S6, S7, S8
Wersja
C7, D4, II

Cewka zapłonowa APR (czerwona) pasująca do pojazdów z grupy VAG wyposażonych w jednostkę 4.0T V8 EA824
Plug and play. UWAGA! Jeśli fabryczne cewki zapłonowe w Twoim pojeździe wyglądają fizycznie inaczej (poza kolorem) to ten produkt nie jest kompatybilny.

Ilość:
Produkt dostępny na zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny (+48) 530 004 005 w celu poznania przybliżonego czasu realizacji

Cewka zapłonowa 4.0L, czerwona

Pasuje do: Audi A8 Quattro 2013–2018, RS7 2014–2018, S6 2013–2018, S7 2013–2018, S8 2013–2018, Bentley Continental 2013–2017, Flying Spur 2015–2019

Numer części: MS100219



Przegląd

Cewki zapłonowe APR zostały zaprojektowane jako bezpośredni zamiennik (plug-and-play) fabrycznych cewek, oferując większą moc wyjściową, co zapewnia mocniejszą i bardziej stabilną iskrę. Popularną praktyką jest zastępowanie fabrycznych cewek zapłonowych odpowiednikami o wyższej mocy, stosowanymi w Audi R8, co powszechnie uważa się za sposób na uzyskanie lepszych osiągów. Jednak testy dowodzą, że nie są one mocniejsze niż standardowe cewki stosowane w innych silnikach. Cewki zapłonowe APR zwiększają moc wyjściową nawet o 6% względem seryjnych. Każda cewka to bezpośredni, ulepszony zamiennik i wyróżnia się unikalną, czerwoną obudową! Jak APR ulepsza fabryczne cewki zapłonowe? Priorytetem jest wydajność. Cewki APR zostały zaprojektowane w celu maksymalizacji wydajności poprzez zwiększenie średnicy uzwojeń miedzianych, co zmniejsza opór przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej liczby zwojów zapewniających optymalne napięcie. Powiększyliśmy i wzmocniliśmy magnesy neodymowe – wszystko w granicach konstrukcyjnych cewki. Dodatkowo ulepszono ekran z krzemowej stali, co zmniejsza straty energii i poprawia przepływ strumienia w cewkach ołówkowych. Regulacja napięcia jest starannie kontrolowana za pomocą szeregu diod Zenera, co pozwala na precyzyjne zarządzanie rezystancją i indukcyjnością pierwotną. Indukcyjność pierwotna ma kluczowe znaczenie, gdyż określa ilość energii, jaką cewka może zgromadzić przed wyładowaniem, a jednocześnie musi być odpowiednio zbalansowana, aby zapewnić prawidłowe działanie w całym zakresie obrotów silnika. Takie podejście inżynieryjne pozwala uzyskać cewkę zapłonową o zwiększonej mocy wyjściowej, dostarczającą mocniejszą iskrę, która wspiera czystsze i pełniejsze spalanie paliwa. Dlaczego fabryczne cewki nie posiadają tych ulepszeń? Producenci samochodów nieustannie balansują pomiędzy efektywnością kosztową a osiągami w każdym komponencie pojazdu. Cewki zapłonowe nie są tu wyjątkiem – co roku produkuje się ich miliony. Nawet najmniejsze obniżki kosztów mogą mieć duży wpływ na całkowite wydatki. Zazwyczaj producenci obniżają koszty poprzez stosowanie mniejszych, słabszych magnesów neodymowych, cieńszych uzwojeń miedzianych oraz ograniczonej ilości materiału ekranowego. Jak testowane są cewki APR? Aby każda partia spełniała nasze rygorystyczne normy jakości, przeprowadzamy szczegółowe testy na losowo wybranych próbkach. Cewki są testowane na naszym specjalistycznym stanowisku badawczym przez 73 godziny, co odpowiada ponad 15 768 000 wyładowaniom! Wszystkie testy prowadzone są w układzie otwartym, aby energia przechodziła przez cewkę i ujawniała ewentualne słabości uzwojeń lub materiału zalewowego, które mogłyby prowadzić do zwarcia i przegrzania cewki. Dopiero po pomyślnym przejściu naszych rygorystycznych testów partie cewek są dopuszczane do sprzedaży.

  • - Do 6% więcej mocy wyjściowej niż seryjne.
  • - Zwiększona średnica uzwojeń miedzianych przy zmniejszonym oporze.
  • - Większe i mocniejsze magnesy neodymowe.
  • - Czerwona obudowa z logo APR.
  • - Prawdziwe ulepszenie, a nie tylko efekt wizualny.
  • - Bezpośredni montaż typu plug-and-play.
  • - Testowane partiami przez ponad 73 godziny lub 15 768 000 wyładowań.
  • - 1 rok gwarancji bez limitu przebiegu.



Specyfikacja

ParametrWartość
Waga 1
Długość 8
Szerokość 4
Wysokość 3
Marka APR
Kategoria Układ zapłonowy
Kolor Czerwony
Rodzaj złącza Żeńskie
Kod emisji 2
Typ Performance
Elementy montażowe w zestawie Nie
Rodzaj produktu Układ zapłonowy (cewki)
Styl Kompaktowa cewka
Podkategoria Cewka zapłonowa
Rodzaj terminala Męski
Liczba terminali 4
Dopasowanie Dedykowane
Napięcie 12 2H



Założona w 1997 roku firma APR to światowy lider w tworzeniu sportowych produktów aftermarketowych do pojazdów VW, Audi, Seat, Skoda, Porsche oraz innych. APR projektuje i produkuje osprzęt oraz oprogramowanie, narzędzia do kalibracji i rejestrowania danych do sterowników silnika i skrzyni biegów, układy dolotowe, wydechowe, intercoolery, zestawy turbo, zawieszenie, hamulce, felgi, cewki zapłonowe. Oprogramowanie jest dostępne w globalnym zautomatyzowanym systemie przez całą dobę. Siedziba firmy znajduje się w nowoczesnym budynku o powierzchni ponad 7500 m2 w miejscowości Opelika w stanie Alabama.


APR

Producent (GPSR):
APR
Address:  4800 HWY 280 W, Opelika, AL 36801, USA
Phone:  +1 (800) 680-7921
E-mail: support@goapr.com
BEST-Performance is the distributor of the brand APR.
MS100219
Produkt dostępny na zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny (+48) 530 004 005 w celu poznania przybliżonego czasu realizacji

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Bentley
Model
A8, Continental, RS6, RS7, S6, S7, S8
Wersja
C7, D4, II