Układ dolotowy Racingline R600 MQB & MQB EVO
Dostępność: Produkt dostępny na zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny (+48) 530 004 005 w celu poznania przybliżonego czasu realizacjiUkład dolotowy Racingline...
Cewka zapłonowa APR - czerwone MS100192 / niebieskie MS100204 / szare MS100203
Cewka zapłonowa APR pasująca do pojazdów z grupy VAG.
Plug and play. UWAGA! Jeśli fabryczne cewki zapłonowe w Twoim pojeździe wyglądają fizycznie inaczej (poza kolorem) to ten produkt nie jest kompatybilny. W przypadku modeli z krótszymi osłonami cewek zapłonowych (np. 1.4T), fabryczna gumowa osłona cewki zapłonowej musi zostać przełożona na cewkę zapłonową APR.
Cewki zapłonowe APR zostały zaprojektowane jako bezpośredni zamiennik (plug-and-play) fabrycznych cewek, oferując większą moc wyjściową, co zapewnia mocniejszą i bardziej stabilną iskrę. Popularną praktyką jest zastępowanie fabrycznych cewek zapłonowych odpowiednikami o wyższej mocy z mocniejszych jednostek Audi RS, takich jak 2.5T, co powszechnie uważa się za sposób na uzyskanie lepszych osiągów. Jednak testy dowodzą, że nie są one mocniejsze niż standardowe cewki stosowane w silnikach 1.8T i 2.0T. Cewki zapłonowe APR zwiększają moc wyjściową nawet o 14% względem seryjnych. Każda cewka to bezpośredni, ulepszony zamiennik i wyróżnia się unikalną, czerwoną obudową, spopularyzowaną przez Audi R8! Jak APR ulepsza fabryczne cewki zapłonowe? Priorytetem jest wydajność. Cewki APR zostały zaprojektowane w celu maksymalizacji wydajności poprzez zwiększenie średnicy uzwojeń miedzianych, co zmniejsza opór przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej liczby zwojów zapewniających optymalne napięcie. Powiększyliśmy i wzmocniliśmy magnesy neodymowe – wszystko w granicach konstrukcyjnych cewki. Dodatkowo ulepszono ekran z krzemowej stali, co zmniejsza straty energii i poprawia przepływ strumienia w cewkach ołówkowych. Regulacja napięcia jest starannie kontrolowana za pomocą szeregu diod Zenera, co pozwala na precyzyjne zarządzanie rezystancją i indukcyjnością pierwotną. Indukcyjność pierwotna ma kluczowe znaczenie, gdyż określa ilość energii, jaką cewka może zgromadzić przed wyładowaniem, a jednocześnie musi być odpowiednio zbalansowana, aby zapewnić prawidłowe działanie w całym zakresie obrotów silnika. Takie podejście inżynieryjne pozwala uzyskać cewkę zapłonową o zwiększonej mocy wyjściowej, dostarczającą mocniejszą iskrę, która wspiera czystsze i pełniejsze spalanie paliwa. Dlaczego fabryczne cewki nie posiadają tych ulepszeń? Producenci samochodów nieustannie balansują pomiędzy efektywnością kosztową a osiągami w każdym komponencie pojazdu. Cewki zapłonowe nie są tu wyjątkiem – co roku produkuje się ich miliony. Nawet najmniejsze obniżki kosztów mogą mieć duży wpływ na całkowite wydatki. Zazwyczaj producenci obniżają koszty poprzez stosowanie mniejszych, słabszych magnesów neodymowych, cieńszych uzwojeń miedzianych oraz ograniczonej ilości materiału ekranowego. Jak testowane są cewki APR? Aby każda partia spełniała nasze rygorystyczne normy jakości, przeprowadzamy szczegółowe testy na losowo wybranych próbkach. Cewki są testowane na naszym specjalistycznym stanowisku badawczym przez 73 godziny, co odpowiada ponad 15 768 000 wyładowaniom! Wszystkie testy prowadzone są w układzie otwartym, aby energia przechodziła przez cewkę i ujawniała ewentualne słabości uzwojeń lub materiału zalewowego, które mogłyby prowadzić do zwarcia i przegrzania cewki. Dopiero po pomyślnym przejściu naszych rygorystycznych testów partie cewek są dopuszczane do sprzedaży.
Parametr | Wartość |
---|---|
Waga | 1 |
Długość | 8 |
Szerokość | 4 |
Wysokość | 3 |
Marka | APR |
Kategoria | Układ zapłonowy |
Kolor | Czerwony |
Rodzaj złącza | Żeńskie |
Kod emisji | 2 |
Typ | Performance |
Elementy montażowe w zestawie | Nie |
Rodzaj produktu | Układ zapłonowy (cewki) |
Styl | Kompaktowa cewka |
Podkategoria | Cewka zapłonowa |
Rodzaj terminala | Męski |
Liczba terminali | 4 |
Dopasowanie | Dedykowane |
Napięcie | 12 2H |
Cewki zapłonowe APR zostały zaprojektowane w celu zapewnienia najwyższej wydajności dla dzisiejszych silników o dużej mocy. Zaprojektowane z wykorzystaniem zaawansowanych materiałów i precyzyjnego uzwojenia, cewki te zapewniają większą moc i lepszą reakcję silnika niż tradycyjne cewki zapłonowe. Dostępne są również w różnych kolorach, dzięki czemu możesz uzyskać pożądany wygląd, jednocześnie ciesząc się potężną wydajnością cewek zapłonowych APR. Cewki te zapewnią zauważalny wzrost mocy w porównaniu do standardowych cewek zapłonowych, co czyni je idealnym wyborem dla każdego entuzjasty, który chce zwiększyć wydajność swojego silnika.
Audi A3 8V 1.8T / 2.0T
Audi S3 8V 2.0T
Audi RS3 8V 2.5T
Audi A4 B9 2.0T
Audi S4 B9 3.0T
Audi RS4 B9 2.9TT
Audi A5 B9 2.0T<br
Audi S5 B9 3.0T
Audi RS5 B9 2.9TT
Audi A6 C8 2.0T / 3.0T
Audi S6 C8 2.9TT
Audi RS6 C8 4.0 TFSI V8
Audi A7 C8 2.0T / 3.0T
Audi S7 C8 2.9TT
Audi RS7 C8 4.0 TFSI V8
Audi A8 D5 3.0T / 4.0 TFSI V8
Audi S8 D5 4.0 TFSI V8
Audi Q3 F3 2.0T
Audi Q5 FY 2.0T
Audi SQ5 FY 3.0T
Audi Q7 4M 2.0T / 3.0T
Audi SQ7 4M 4.0 TFSI V8
Audi Q8 4M 3.0 V6T
Audi SQ8 4M 4.0 TFSI V8
Audi RSQ8 4M 4.0 TFSI V8
Audi TT 8S 2.0T
Audi TTS 8S 2.0T
Audi TTRS 8S 2.5T
Bentley Bentayga 3.0 V6T / 4.0 V8
Bentley Continental III 4.0 V8
Bentley Flying Spur 2.9TT / 4.0 V8
Lamborghini Urus 4.0 V8
Porsche Cayenne 536 2.9TT / 3.0T / 4.0 V8
Porsche Macan 2.0T / 2.9TT / 3.0T
Porsche Panamera 971 2.9TT / 3.0T / 4.0 V8
Volkswagen Arteon 2.0T
Volkswagen Beetle 1.8T / 2.0T
Volkswagen Golf 7 1.8T / 2.0T
Volkswagen Golf 7 GTI 2.0T
Volkswagen Golf 7R 2.0T
Volkswagen Jetta Mk7 1.4T / 1.8T / 2.0T
Volkswagen Passat B8 2.0T
Volkswagen Tiguan II 2.0T
Założona w 1997 roku firma APR to światowy lider w tworzeniu sportowych produktów aftermarketowych do pojazdów VW, Audi, Seat, Skoda, Porsche oraz innych. APR projektuje i produkuje osprzęt oraz oprogramowanie, narzędzia do kalibracji i rejestrowania danych do sterowników silnika i skrzyni biegów, układy dolotowe, wydechowe, intercoolery, zestawy turbo, zawieszenie, hamulce, felgi, cewki zapłonowe. Oprogramowanie jest dostępne w globalnym zautomatyzowanym systemie przez całą dobę. Siedziba firmy znajduje się w nowoczesnym budynku o powierzchni ponad 7500 m2 w miejscowości Opelika w stanie Alabama.
Układ dolotowy Racingline...