

Cewka zapłonowa APR (czerwona) VW 2.8 / 3.2 / 3.6 VR6 24V
Szczegóły produktu
- Marka pojazdu
- Audi, Porsche, Volkswagen
- Model
- Atlas, CC, Cayenne, Panamera, Passat, TT, Touareg
- Wersja
- ---, 8J, 970 V6, B7, B8, E1 955, E1 957, E2 958, Mk1
Cewka zapłonowa APR (czerwona) pasująca do pojazdów marki Volkswagen wyposażonych w jednostkę 2.8 / 3.2 / 3.6 VR6 24V
Cewka zapłonowa FSI/TSI, czerwona
Pasuje do wielu modeli: 2.8L, 3.2L, 3.6L (24v) VR6 Audi A3 06-09, Q7 07-10, TT 04-09, Porsche Cayenne 04-18, Panamera 11-16, VW Atlas 18-23, Atlas Cross Sport 20-23, CC 09-16, Eos 07-08, Golf 02-05, Jetta 02-04, Passat 06-18, R32 04-08, Touareg 04-17
Numer części: MS100244
Przegląd
Cewki zapłonowe APR zostały zaprojektowane jako bezpośredni zamiennik (plug-and-play) fabrycznych cewek, oferując większą moc wyjściową, co zapewnia mocniejszą i bardziej stabilną iskrę. Popularną praktyką jest zastępowanie fabrycznych cewek zapłonowych odpowiednikami o wyższej mocy, stosowanymi w modelach sportowych, co powszechnie uważa się za sposób na uzyskanie lepszych osiągów. Jednak testy dowodzą, że nie są one mocniejsze niż standardowe cewki stosowane w innych silnikach. Cewki zapłonowe APR zwiększają moc wyjściową nawet o 10% względem seryjnych. Każda cewka to bezpośredni, ulepszony zamiennik i wyróżnia się unikalną, czerwoną obudową! Jak APR ulepsza fabryczne cewki zapłonowe? Priorytetem jest wydajność. Cewki APR zostały zaprojektowane w celu maksymalizacji wydajności poprzez zwiększenie średnicy uzwojeń miedzianych, co zmniejsza opór przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej liczby zwojów zapewniających optymalne napięcie. Powiększyliśmy i wzmocniliśmy magnesy neodymowe – wszystko w granicach konstrukcyjnych cewki. Dodatkowo ulepszono ekran z krzemowej stali, co zmniejsza straty energii i poprawia przepływ strumienia w cewkach ołówkowych. Regulacja napięcia jest starannie kontrolowana za pomocą szeregu diod Zenera, co pozwala na precyzyjne zarządzanie rezystancją i indukcyjnością pierwotną. Indukcyjność pierwotna ma kluczowe znaczenie, gdyż określa ilość energii, jaką cewka może zgromadzić przed wyładowaniem, a jednocześnie musi być odpowiednio zbalansowana, aby zapewnić prawidłowe działanie w całym zakresie obrotów silnika. Takie podejście inżynieryjne pozwala uzyskać cewkę zapłonową o zwiększonej mocy wyjściowej, dostarczającą mocniejszą iskrę, która wspiera czystsze i pełniejsze spalanie paliwa. Dlaczego fabryczne cewki nie posiadają tych ulepszeń? Producenci samochodów nieustannie balansują pomiędzy efektywnością kosztową a osiągami w każdym komponencie pojazdu. Cewki zapłonowe nie są tu wyjątkiem – co roku produkuje się ich miliony. Nawet najmniejsze obniżki kosztów mogą mieć duży wpływ na całkowite wydatki. Zazwyczaj producenci obniżają koszty poprzez stosowanie mniejszych, słabszych magnesów neodymowych, cieńszych uzwojeń miedzianych oraz ograniczonej ilości materiału ekranowego. Jak testowane są cewki APR? Aby każda partia spełniała nasze rygorystyczne normy jakości, przeprowadzamy szczegółowe testy na losowo wybranych próbkach. Cewki są testowane na naszym specjalistycznym stanowisku badawczym przez 73 godziny, co odpowiada ponad 15 768 000 wyładowaniom! Wszystkie testy prowadzone są w układzie otwartym, aby energia przechodziła przez cewkę i ujawniała ewentualne słabości uzwojeń lub materiału zalewowego, które mogłyby prowadzić do zwarcia i przegrzania cewki. Dopiero po pomyślnym przejściu naszych rygorystycznych testów partie cewek są dopuszczane do sprzedaży.
- - Do 10% więcej mocy wyjściowej niż seryjne.
- - Zwiększona średnica uzwojeń miedzianych przy zmniejszonym oporze.
- - Większe i mocniejsze magnesy neodymowe.
- - Ulepszony ekran z krzemowej stali zmniejszający straty energii i poprawiający przepływ strumienia
- - Czerwona obudowa z logo APR.
- - Prawdziwe ulepszenie, a nie tylko efekt wizualny.
- - Bezpośredni montaż typu plug-and-play.
- - Testowane partiami przez ponad 73 godziny lub 15 768 000 wyładowań.
- - 1 rok gwarancji bez limitu przebiegu.
Specyfikacja
Parametr | Wartość |
---|---|
Waga | 0.5 |
Długość | 7.65 |
Szerokość | 3.4 |
Wysokość | 3 |
Marka | APR |
Kategoria | Układ zapłonowy |
Kolor | Czerwony |
Rodzaj złącza | Żeńskie |
Kod emisji | 2 |
Typ | Performance |
Elementy montażowe w zestawie | Nie |
Rodzaj produktu | Układ zapłonowy (cewki) |
Styl | Cewka ołówkowa |
Podkategoria | Cewka zapłonowa |
Rodzaj terminala | Męski |
Liczba terminali | 4 |
Dopasowanie | Dedykowane |
Wersja | 24V VR6 |
Napięcie | 12 2H |
Założona w 1997 roku firma APR to światowy lider w tworzeniu sportowych produktów aftermarketowych do pojazdów VW, Audi, Seat, Skoda, Porsche oraz innych. APR projektuje i produkuje osprzęt oraz oprogramowanie, narzędzia do kalibracji i rejestrowania danych do sterowników silnika i skrzyni biegów, układy dolotowe, wydechowe, intercoolery, zestawy turbo, zawieszenie, hamulce, felgi, cewki zapłonowe. Oprogramowanie jest dostępne w globalnym zautomatyzowanym systemie przez całą dobę. Siedziba firmy znajduje się w nowoczesnym budynku o powierzchni ponad 7500 m2 w miejscowości Opelika w stanie Alabama.
Phone: +1 (800) 680-7921
E-mail: support@goapr.com
BEST-Performance is the distributor of the brand APR.
Szczegóły produktu
- Marka pojazdu
- Audi, Porsche, Volkswagen
- Model
- Atlas, CC, Cayenne, Panamera, Passat, TT, Touareg
- Wersja
- ---, 8J, 970 V6, B7, B8, E1 955, E1 957, E2 958, Mk1