Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 3

Układ wydechowy AWE-Tuning Chevrolet Camaro SS / ZL1 Gen.6

5 837 zł 
Brutto
3020-42067
2022-09-15

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Chevrolet
Model
Camaro
Wersja
VI

Układ wydechowy AWE-Tuning pasujący do Chevrolet Camaro SS / ZL1 Gen.6
Występuje w dwóch opcjach: jako Axle-Back oraz Cat-Back
Występuje w dwóch wersjach głośności: Track oraz Touring
Dwie wersje końcówek układu wydechowego do wyboru: Polerowane / Czarne

Rodzaj końcówek :
Wersja wydechu :
Wersja głośności :
Ilość:

6.2 litra ostrej jazdy! Przedstawiamy układ wydechowy AWE-Tuning do Camaro SS oraz ZL1 6 generacji:


• opracowany, zaprojektowany oraz wykonany w całości w siedzibie AWE-Tuning w USA
• opcja Cat-Back oraz Axle-Back - wersja z 4 końcówkami w każdym przypadku
• bez kompromisów: mocne brzmienie, brak zbędnych drgań (wersja Touring)
• dostępny w stonowanej wersji Touring oraz nieokiełznanej i hałaśliwej wersji Track
• przyrosty szczytowe 9KM oraz 14Nm, przyrosty maksymalne 22KM orz 33Nm
• opatentowane rozwiązanie, eliminująca niepożądane wibracje, 180 Technology (wersja Touring)
• ręcznie wykonane rury 3” z amerykańskiej stali nierdzewnej T304 o grubości ścianki 0.065” gięte trzpieniowo w technologii CNC
• precyzyjnie wykonana sekcja X-pipe dołączona do każdego wydechu w opcji Cat-Back
• końcówki 4.5” o podwójnych ściankach w wykończeniu srebrnym lub czarnym
• mniej oznacza więcej: prosty, niezakłócony przepływ dla maksymalnych osiągów
• gwarancja idealnego dopasowania
• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika
• dożywotnia gwarancja na układ wydechowy (rok gwarancji na końcówki)

Informacja o dopasowaniu:


Układ wydechowy AWE Tuning Cat-Back PASUJE do Camaro ZL1 Coupe 6 generacji z automatyczną skrzynią biegów.
Układ wydechowy AWE Tuning Cat-Back NIE PASUJE do wersji kabriolet w przypadku modelu Camaro SS oraz ZL1.
W przypadku Camaro z automatyczną skrzynią biegów emulator do zaworów o numerze 1310-11032 jest wymagany (do zamówienia oddzielnie).

Opcje:

Wersja Track

Wersja Track Axle-Back:


Wersja Track Axle-Back to produkt, który zapewnia agresywne brzmienie stosunkowo niskim kosztem; zachowano fabryczne sekcje środkowe z Camaro SS, a sekcje tylne zostały zastąpione prostymi rurami.
UWAGA: Ta wersja jest bardzo głośna (naprawdę bardzo hałaśliwa), i dla wielu osób może być zdecydowanie zbyt głośna.

Wersja Track Cat-Back:


Jeśli lubisz surowy, nieokiełznany dźwięk, to spodoba Ci się dawka stali nierdzewnej w formie układu wydechowego w wersji Track. To najgłośniejsza opcja, posiadająca wszystkie rozwiązania i zalety wersji Touring, łącznie z sekcją X-pipe oraz 3-calowymi rurami, oprócz 180 Technology. Jaki jest efekt? Dziki wrzask, który obudzi nawet zmarłych. Ta wersja dostępna jest z rezonowanymi lub nierezonowanymi sekcjami mid-pipe.

Wersja Touring Axleback:


W opcji Axle-Back, wersja Touring zachowuje fabryczne sekcje środkowe, umieszczone bezpośrednio przy tylnej osi. Wydech ma wszystkie rury o średnicy 3’, zredukowaną wagę z tyłu, oraz posiada opcję redukującą niepożądane drgania – 180 Technology.

Wersja Touring Cat-Back:


Konstrukcja układu wydechowego AWE Tuning z 3-calowych rur wykonanych ze stali nierdzewnej T304L zapewnia prosty, niezakłócony przepływ. Precyzyjnie wykonana sekcja X-pipe wydobywa z silnika gładkie, ale jednocześnie bardzo agresywne brzmienie, a dzięki opcji 180 Technology w całym zakresie obrotów nie słychać zbędnych drgań. Wersja Touring dostępna jest w wersji z rezonowanymi lub nierezonowanymi sekcjami mid-pipe.
Idealny dźwięk dzięki opcji 180 Technology od AWE
Po wydostaniu się z silnika 6.2 V8, spaliny wpływają do rezonatora AWE Tuning 180 Technology i przechodzą przez strategicznie rozmieszczone otwory do komory rozprężnej. Fale dźwiękowe, przenoszone przez spaliny, odbijają się od ścianek komory. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu otworów oraz precyzyjnemu dobraniu rozmiaru komory, można dokładnie określić, kiedy fale wydostają się z komory. Dokładnie określony moment wejścia fal do głównego strumienia spalin daje w rezultacie falę o fazie przesuniętej o 180 stopni, niwelującą wszelkie problematyczne częstotliwości.

Końcówki:


Wszystkie końcówki posiadają logo AWE-Tuning oraz podwójne ścianki, zapewniające połysk nawet przy intensywnym użytkowaniu. Wszystkie końcówki są regulowane, co umożliwia ustawienie ich na pożądanej głębokości w zderzaku.
Podcięte końcówki o średnicy 4.5” w kolorze srebrnym
Podcięte końcówki o średnicy 4.5” w kolorze czarnym

Co jest w pudełku?


Cały układ wydechowy w wersji Touring lub Track Axle-Back / Cat-Back, dwie lub cztery końcówki o średnicy 4.5” mm w wybranym wykończeniu, oraz wszelkie niezbędne elementy montażowe.

3020-42067
2022-09-15

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Chevrolet
Model
Camaro
Wersja
VI