Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 3

Układ wydechowy Axle-Back AWE-Tuning Chevrolet Corvette C7

6 352 zł 
Brutto
3020-42073
2022-09-15

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Chevrolet
Model
Corvette
Wersja
C7

Układ wydechowy Axle-Back AWE-Tuning pasujący do Chevrolet Corvette C7 LT2 6.2 V8 Stingray / Z51 / Grand Sport / Z06 / ZR1
Występuje w dwóch wersjach głośności: Track oraz Touring
Dwie wersje końcówek układu wydechow

Rodzaj końcówek :
Wersja głośności :
Ilość:

Nowe brzmienie Corvette. Przedstawiamy układ wydechowy do Corvette C7:


• opracowany, zaprojektowany oraz wykonany w całości w siedzibie AWE Tuning w USA
• dołączone symulatory zaworów AFM AWE, umożliwiające działanie pełnego układu wydechowego axle-back w samochodach wyposażonych w zawory AFM
• układ wydechowy axle-back, dostępny w stonowanej wersji Touring, oraz dzikiej i hałaśliwej opcji Track
• przyrosty szczytowe 18KM oraz 22Nm, przyrosty maksymalne 22KM przy 6400obr/min oraz 27Nm przy 4000obr/min (pełny układ wydechowy Touring axle-back)
• opatentowane rozwiązanie, eliminująca niepożądane wibracje, 180 Technology (wersja Touring)
• bez kompromisów: mocne brzmienie, brak zbędnych drgań (wersja Touring)
• ręcznie wykonane rury 3” z amerykańskiej stali nierdzewnej T304 o grubości ścianki 0.065” gięte trzpieniowo w technologii CNC
• końcówki 4.5” o podwójnych ściankach w wykończeniu srebrnym lub czarnym
• mniej oznacza więcej: prosty, niezakłócony przepływ dla maksymalnych osiągów
• wyraźna redukcja wagi w stosunku do fabrycznego odpowiednika
• gwarancja idealnego dopasowania
• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika
• dożywotnia gwarancja na układ wydechowy

Dostępne opcje:

Wersja Track Axle-Back

Surowy, awanturniczy oraz lekki. Wersja Track Axle-Back to idealna dawka stali dla tych, którzy chcą być najgłośniejsi w okolicy.
Konstrukcja z 3-calowych rur ze stali nierdzewnej w wersji Track jest praktycznie taka sama, jak w wersji Touring, i również idealnie pasuje do pojazdu. Jedyną różnicą jest brak elementów systemu 180 Technology – w ich miejsce zastosowano proste rury, którymi wydostaje się nieziemski hałas. Ważna uwaga:
Wersja Track jest dla prawdziwych twardzieli, dlatego nie można jej zwrócić ze względu na zbyt głośne działanie. Wybierz swój oręż mądrze.

Wersja Touring Axle-Back


Układ wydechowy AWE Tuning w wersji Touring Axle-Back posiada prostą konstrukcję z 3-calowych rur ze stali nierdzewnej T304L, zapewniającą niezakłócony przepływ spalin. Wyposażony jest też w opatentowane rozwiązanie, redukujące niepożądane drgania w kabinie – 180 Technology.
Wersja Touring zaspokaja potrzeby każdego kierowcy, który lubi wydobyć z 6.2L jego agresywny charakter, ale chce też mieć w kabinie komfort bez zakłóceń przy spokojnej jeździe. Opcja 180 Technology utrzymuje łagodne brzmienie, dopóki gaz nie zostanie wciśnięty gwałtowniej.
Wersja Touring Axle=Back wyposażona jest w rury, montowane nad tylną osią, tylne rezonatory 180 Technology, cztery końcówki 4.5” o podwójnych ściankach w kolorze srebrnym lub czarnym, oraz wszelkie niezbędne elementy montażowe.
Idealny dźwięk dzięki opcji 180 Technology od AWE
Po wydostaniu się z silnika 6.2L, spaliny wpływają do rezonatora AWE Tuning 180 Technology i przechodzą przez strategicznie rozmieszczone otwory do komory rozprężnej. Fale dźwiękowe, przenoszone przez spaliny, odbijają się od ścianek komory. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu otworów oraz precyzyjnemu dobraniu rozmiaru komory, można dokładnie określić, kiedy fale wydostają się z komory. Dokładnie określony moment wejścia fal do głównego strumienia spalin daje w rezultacie falę o fazie przesuniętej o 180 stopni, niwelującą wszelkie problematyczne częstotliwości.

Końcówki:


Wszystkie końcówki posiadają logo AWE-Tuning oraz podwójne ścianki, zapewniające połysk nawet przy intensywnym użytkowaniu. Wszystkie końcówki są regulowane, co umożliwia ustawienie ich na pożądanej głębokości w zderzaku.
skośne końcówki o średnicy 4.5” w kolorze srebrnym
skośne końcówki o średnicy 4.5” w kolorze czarnym

WAŻNA INFORMACJA O DOPASOWANIU DLA POJAZDÓW Z ZAWOREM AFM
Symulatory zaworów AFM wymagane są w przypadku pojazdów, wyposażonych w zawory AFM, tzn.: Corvette Stingray / Z51 automatyczna oraz manualna skrzynia biegów z lat produkcji 2014-2016 / Grand Sport z automatyczną skrzynią biegów.



Co jest w pudełku?


Układ wydechowy Axle-Back w wersji Touring lub Track, cztery końcówki o średnicy 4.5” mm w wybranym wykończeniu, oraz wszelkie niezbędne elementy montażowe.

3020-42073
2022-09-15

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Chevrolet
Model
Corvette
Wersja
C7