Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2

Układ wydechowy AWE-Tuning FK8 Civic Type R 2.0 Turbo

7 763 zł 
Brutto
3020-52000
2022-04-20

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Honda
Model
Civic
Wersja
X

Układ wydechowy AWE-Tuning pasujący do Honda Civic Type R FK8 2017-2021
W zależności od wersji występuje w 3 wersjach głośności: Track / Touring / Touring DualPhase.
2 wersje końcówek do wyboru: Polerowana / Czarna

Rodzaj końcówek :
Wersja głośności :
Ilość:

UKŁAD WYDECHOWY AWE-TUNING | HONDA CIVIC TYPE R FK8

• zintegrowana sekcja początkowa dołączona do wszystkich wersji

• zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w siedzibie AWE w USA

• przyrosty maksymalne 5 KM oraz 12 Nm przy pomiarze na kołach

• wersje Touring posiadają opatentowane rozwiązanie AWE redukujące niepożądane wibracje – 180 Technology, idealnie dostosowane do silnika K20

ręcznie wykonany z rur o średnicy 3”, giętych trzpieniowo w technologii CNC

rury o grubości ścianki 0.065” wykonane z amerykańskiej stali nierdzewnej T304L

wersje Touring są dostępne z opcjonalną sekcją środkową DualPhase, opracowaną z myślą o dodatkowej modyfikacji brzmienia w pojazdach z aftermarketowymi sekcjami downpipe

• specjalnie stworzona sekcja z trzema wyjściami na końcówki, wytłaczana ze stali nierdzewnej

• mniej oznacza więcej: prosty, niezakłócony przepływ dla maksymalnych osiągów

bezpośredni zamiennik montowany w miejsce fabrycznego

• dwie lub trzy skośne końcówki 4.5” o podwójnych ściankach, w kolorze czarnym lub srebrnym

• gwarancja idealnego dopasowania

• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika

• dożywotnia gwarancja na układ wydechowy (rok gwarancji na końcówki)

Wersja Track

Jeśli szukasz czegoś dzikiego i głośnego, to wersja Track jest dla Ciebie. Zestaw ma tę samą zintegrowaną sekcję początkową, specjalnie opracowaną sekcję środkową z rezonatorem, oraz tak samo dopasowaną i precyzyjnie wykonaną konstrukcję, jak wersja Touring – brak jedynie elementów z opcją 180 Technology.

W miejscu rezonatora 180 Technology wersja Track posiada prostą rurę, dlatego jest bardzo hałaśliwa przy przyspieszaniu i zwalnianiu w średnim zakresie obrotów, i dla wielu osób jest zdecydowanie zbyt głośna.

Wersja Touring

Na skrzyżowaniu finezji i agresji znajduje się układ wydechowy w wersji Touring downpipe-back z rurami o średnicy 3”. To idealna dawka stali nierdzewnej T304L dla każdego kierowcy, który potrzebuje dobrego przelotu z zachowaniem komfortu w codziennej jeździe: głębokie, stonowane brzmienie bez zbędnych wibracji przy dużych prędkościach.

Wyposażony w zintegrowaną sekcję przednią, specjalnie opracowany rezonator sekcji środkowej, oraz opatentowane rozwiązanie, redukujące niepożądane wibracje – 180 Technology – układ wydechowy AWE w wersji Touring generuje pełne, czyste brzmienie silnika K20, które nie ma sobie równych. Przy dużym doładowaniu i otwartej przepustnicy Touring wydaje z siebie donośny ryk. Natomiast podczas jazdy na autostradzie w kabinie jest komfortowo. Czego chcieć więcej? Wydech jest idealnie dopasowany do modelu Civic Type R FK8 i zapewnia bezawaryjne działanie.

Idealny dźwięk dzięki opcji 180 Technology

Po wydostaniu się z silnika K20, spaliny wpływają do rezonatora AWE Tuning 180 Technology i przechodzą przez strategicznie rozmieszczone otwory do komory rozprężnej. Fale dźwiękowe, przenoszone przez spaliny, odbijają się od ścianek komory. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu otworów oraz precyzyjnemu dobraniu rozmiaru komory, można dokładnie określić, kiedy fale wydostają się z komory. Dokładnie określony moment wejścia fal do głównego strumienia spalin daje w rezultacie falę o fazie przesuniętej o 180 stopni, niwelującą wszelkie problematyczne częstotliwości. Osiągnięto to przy prostej konstrukcji wydechu – innymi słowy: moc bez nieprzyjemnych odgłosów.

Sekcja środkowa DualPhase:

• stworzona do współdziałania z aftermarketowymi sekcjami downpipe, lub dla uzyskania brzmienia OEM+ z wykorzystaniem fabrycznej sekcji downpipe

• dostępna osobno jako zestaw konwersyjny dla posiadaczy układu wydechowego AWE w wersji Touring, a także w zestawie z wersją Touring dla nowych klientów

• zapewnia dalszą poprawę brzmienia silnika K20 zarówno na zewnątrz, jak i w kabinie, w pojazdach z aftermarketową sekcją downpipe

• montaż przy pomocy śrub, bez żadnego cięcia

• gwarancja idealnego dopasowania

• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika

• dożywotnia gwarancja

Sekcja środkowa DualPhase w dalszej części posiada rezonator Helmholtz, który współpracuje z tłumikiem końcowym 180 Technology ze standardowej wersji Touring, wspomagając eliminację niepożądanych, nieprzyjemnych częstotliwości przy stosowaniu aftermarketowej sekcji downpipe. Nie masz aftermarketowej sekcji downpipe? I tak możesz zamontować sekcję DualPhase do fabrycznej sekcji downpipe, aby uzyskać efekt OEM+.

Ważna informacja o dopasowaniu

Wersje Touring oraz Track posiadają 3-calową sekcję początkową, zintegrowaną z konstrukcją układu wydechowego AWE. Wydechy AWE nie pasują do sekcji frontpipe innych producentów aftermarketowych. Natomiast sekcje downpipe powinny pasować, jeśli pasują również do fabrycznych kołnierzy.

Wydech AWE wykorzystuje fabryczny kołnierz oraz uszczelkę ze względu na ich niezawodność i trwałość. Fabryczna uszczelka z podwójną warstwą stali jest znacznie lepsza od aftermarketowych odpowiedników. Jej konstrukcja sprawia, że idealnie dopasowuje się do frezowanych rowków w kołnierzu, przez co eliminuje wszelkie ryzyko rozerwania oraz zużycia przy długotrwałym użytkowaniu. Ponadto, jest bardzo wytrzymała i, w odróżnieniu od płaskich odpowiedników, nie przywiera do kołnierzy i nie ulega rozerwaniu przy demontażu.

Końcówki

Wersje Track oraz Touring posiadają konstrukcję modułową, umożliwiającą kierowcy wybór pomiędzy podwójnymi i potrójnymi skośnymi końcówkami o średnicy 4.5” za sprawą specjalnie skonstruowanych wytłaczanych sekcji rozdzielających. Dzięki temu wersję z dwoma końcówkami można szybko i łatwo zamienić na trzy końcówki i vice-versa dzięki zestawowi konwersyjnemu AWE.

Każdy zestaw wydechowy posiada skośne 4.5-calowe końcówki o podwójnych ściankach z logo AWE, dostępne w kolorze srebrnym oraz czarnym.  Wszystkie końcówki są indywidualnie regulowane, dzięki czemu można ustawić je na pożądaną głębokość w zderzaku.

Zawartość zestawu

Kompletny układ wydechowy Touring lub Track, dwie lub trzy skośne 4.5-calowe końcówki o podwójnych ściankach w wybranym wykończeniu, oraz wszelkie niezbędne elementy montażowe.

3020-52000
2022-04-20

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Honda
Model
Civic
Wersja
X