Układ wydechowy Cat-Back APR Porsche 911 992 3.0T / 3.7T

17 789 zł 
Brutto
CBK0054
2023-12-08

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Porsche
Model
911
Wersja
992

Układ wydechowy Cat-Back APR pasujący do Porsche 911 992 3.0T / 3.7T
W zależności od wersji układ wydechowy pasuje do Porsche 911 992 Carrera / Carrera S / Carrera 4 / Carrera 4S / Carrera T / Carrera GTS / Carrera Turbo (S).

Wersja :
Ilość:

UKŁAD WYDECHOWY CAT-BACK APR | PORSCHE 911 992 3.0T / 3.7T


Wysokiej klasy układ wydechowy Cat-Back APR do Porsche 911 (992) jest w całości wykonany ze stali nierdzewnej T304 i posiada cztery końcówki. Rury o średnicy 2” oraz 3” generują brzmienie, które sprawi, że wszyscy będą oglądać się za Twoim pojazdem! Powierzchnia przekroju poprzecznego jest nawet o 66% większa przy wadze niższej aż o 37% w stosunku do fabrycznego zestawu Porsche (PSE).

Numery produktów:
CBK0054 - Porsche 911 992 3.0T
CBK0058 - Porsche 911 992 3.7T
Wysokiej klasy układ wydechowy Cat-Back APR do Porsche 911 (992) jest w całości wykonany ze stali nierdzewnej T304 i posiada cztery końcówki. Rury o średnicy 2” oraz 3” generują brzmienie, które sprawi, że wszyscy będą oglądać się za Twoim pojazdem! Powierzchnia przekroju poprzecznego jest nawet o 66% większa w przypadku sekcji bez zaworów, a w przypadku sekcji z zaworami – o 19% . Pomimo tego jego waga jest aż o 37% niższa w stosunku do fabrycznego zestawu sportowego układu wydechowego Porsche (PSE)! Otwarte zawory w krótkich sekcjach wydechu zapewniają potężny hałas przy pełnym gazie z minimalnym ciśnieniem wstecznym oraz maksymalną prędkością przepływu spalin – to jest dokładnie to, czego potrzebuje turbodoładowany silnik. Natomiast przy zamkniętych zaworach i spokojnej jeździe zestaw brzmi spokojne, subtelnie akcentując swój potencjał. Wszystkie elementy są, oczywiście, najwyższej jakości. Rury wyprodukowane zostały ze szczotkowanej stali nierdzewnej T304, zagięcia wykonano na giętarce trzpieniowej, a spawy w technologii TIG. Odlewane zawory wydechowe zawierają najwyższej jakości komponenty. Uchwyty są wyginane i laserowo wycinane z wykorzystaniem maszyn CNC dla maksymalnej precyzji. Całość składa się na doskonały układ wydechowy, który jest łatwy w montażu, i mimo większych rozmiarów zapewnia niższą wagę, a także niesamowite brzmienie w każdych warunkach.

Najważniejsze cechy:
• kompletny układ wydechowy catback ze stali nierdzewnej T304
• bezpośredni zamiennik typu plug-and-play dla wersji bazowej oraz z opcją PSE
• dwa zawory wydechowe dla lepszego brzmienia i eliminacji niepożądanych drgań
• tłumik wygłuszający niechciane częstotliwości
• krótkie sekcje z zaworami zapewniają minimalne ciśnienie wsteczne oraz maksymalną prędkość przepływu spalin

• lżejszy o 37% (4.5 kg) od fabrycznego wydechu PSE (PSE – 12.2 kg vs APR – 7.7 kg)
• dwie 3-calowe rury z zaworami oraz dwie 2-calowe rury bez zaworów
• powierzchnia przekroju poprzecznego sekcji z zaworami jest o 19% większa od fabrycznej (średnica - 2.75” PSE vs 3.0” APR)
• powierzchnia przekroju poprzecznego sekcji bez zaworów jest o 66% większa od fabrycznej (średnica - 1.55” PSE vs 2.0” APR)
• gięte trzpieniowo rury ze szczotkowanym wykończeniem
• wszystkie spawy w technologii TIG
• precyzyjne uchwyty gięte i wycinane laserowo w technologii CNC
• obudowy zaworów odlewane ze stali nierdzewnej T304 umożliwiają fabryczne sterowanie zaworami
• jednoelementowa konstrukcja ułatwia montaż – wystarczą 2 obejmy oraz 2 uchwyty
• zgodny z normami emisji spalin

INFORMACJE OGÓLNE
Fabryczny sportowy układ wydechowy Porsche (PSE) to duży, pudełkowaty tłumik z zaworami oraz czterema rurami wylotowymi. Jest dość podobny do zestawu bazowego, ale posiada kilka udoskonaleń, m. in. większe rury fabryczne. PSE posiada sekcje z zaworami o średnicy 2.75”, a sekcje bez zaworów – 1.55”, i waży 12.2 kg. Wydech APR eliminuje ten spory, kanciasty element, stosując krótką i prostą ścieżkę przepływu w sekcji bez zaworów. Testy wykazały, że takie rozwiązanie gwarantuje najniższy poziom ciśnienia wstecznego oraz najwyższą prędkość przepływu spalin w porównaniu do konfiguracji typu X-pipe. Zredukowane ciśnienie wsteczne zapewnia lepsze przeniesienie mocy oraz niższą temperaturę układu wydechowego w pojazdach turbodoładowanych, dlatego było to najważniejsze kryterium przy opracowywanie tej konstrukcji. Przy spokojnej jeździe z zamkniętymi zaworami spaliny kierowane są do niewielkiego tłumika, który eliminuje niepożądane drgania i redukuje poziom głośności. Wszystkie rury zostały powiększone: powierzchnia przekroju sekcji bez zaworów wzrosła aż o 66% (średnica 1.55” vs 2”), a w przypadku sekcji z zaworami – o 19% (2.75” vs 3”). Mimo to waga zestawu APR jest aż o 37% niższa (4.5kg) – PSE waży 12.2 kg, a APR – 7.7 kg.

TŁUMIK
Tłumik ma za zadanie modyfikację brzmienia bez zbędnego ograniczania przepływu w układzie wydechowym. Element składa się z prostej, perforowanej rury, wokół której ciasno upakowano wypełnienie ze stali nierdzewnej oraz włókna szklanego. Tłumik posiada piękne, szczotkowane wykończenie, klasyczną konstrukcję APR oraz logo.

ZAWORY WYDECHOWE
Wydech APR posiada dwa zawory, które umożliwiają sterowanie poziomem dźwięku w różnych warunkach z wykorzystaniem fabrycznych silniczków. Dzięki temu w jednej chwili stonowane brzmienie może przemienić się w agresywny hałas! W odróżnieniu od rozwiązań pneumatycznych oraz innych powszechnie stosowanych zaworów zestaw APR zachowuje fabryczną funkcjonalność w całości, nawet pod względem kąta ustawienia klap. Obudowy odlewane są ze stali nierdzewnej T304. Wewnątrz znajdują się komponenty frezowane CNC ze stali T303 oraz tuleje z brązu, które zdołały wytrzymać ekstremalnie intensywne testy inżynierów APR. Wszelkie niezbędne elementy są przyspawane w odpowiednich miejscach, zapewniając długie lata ochrony przed przegrzaniem oraz wibracjami.

UCHWYTY I MOCOWANIA
Uchwyty APR utrzymują całość mocno i precyzyjne na swoim miejscu. Nie ma obawy, że się poluzują i zdeformują, lub że wyślizgną się z wieszaków. Uchwyty są sztywne, umieszczone dokładnie w odpowiednim punkcie, idealnie pasują i zapewniają wieloletnią trwałość.

RURY I SPAWY
Zestaw posiada gięte trzpieniowo rury ze stali nierdzewnej T304 ze szczotkowanym wykończeniem. Spawanie w technologii TIG zapewnia mocne i dokładne połączenia. Ponadto, zestaw posiada podwójne łączenia wsuwane, które są przystosowane do rozszerzania się i kurczenia elementów.

KOMPATYBILNOŚĆ
Zestaw APR to produkt typu plug-and-play – pasuje zarówno do pojazdów z bazowym fabrycznym układem wydechowym oraz do wersji z opcją sportową (PSE) z turbodoładowanym silnikiem 3.0T oraz 3.7T. Oba zestawy są funkcjonalnie identyczne i mają drobne różnice w zależności od platformy. Wszelkie połączenia są naturalne i łagodne dla całkowitej kompatybilności ze wszystkimi fabrycznymi końcówkami, oraz ze wszystkimi katalizatorami – fabrycznymi oraz wyczynowymi.

CBK0054
2023-12-08

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Porsche
Model
911
Wersja
992