Układ wydechowy Cat-Back APR VW Golf 8 GTI

7 373 zł 
Brutto
CBK0047

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Volkswagen
Model
Golf
Wersja
8 GTi
Układ wydechowy Cat-Back APR pasujący do VW Golf 8 GTI
Ilość:

UKŁAD WYDECHOWY APR CATBACK | VW GOLF GTI MK8 2022+


Numer części CBK0047

Układ wydechowy catback APR spersonalizuje Twój samochód pod względem wyglądu, brzmienia oraz osiągów. Przepiękne elementy, ręcznie wykonane ze stali nierdzewnej T304, ozdobione są niesamowicie precyzyjnym spawaniem w technologii TIG. Szczotkowane tłumiki o prostym przelocie wygładzają dźwięk wdechu, przekształcając go w głęboki pomruk bez nieprzyjemnych odgłosów, a przy tym nie stawiają dodatkowego oporu. Wysokiej klasy wytrzymałe uchwyty oraz obejmy na wzór fabrycznych utrzymują całość bezpiecznie na swoim miejscu, dzięki czemu montaż oraz demontaż zajmują niewiele czasu, a dopasowanie jest proste i precyzyjne. Gięte trzpieniowo rury 3” zapewniają niezwykle gładką ścieżkę przepływu, wyprowadzając spaliny przez dwie rury o średnicy 2.5” (63.5mm), i wyglądają dobrze pod zderzakiem. Całość wieńczą zdejmowane skośne końcówki 4” (102mm) o polerowanej powierzchni, nadając tylnej części pojazdu charakteru rodem z motorsportu.

Najważniejsze cechy:
• konstrukcja ze stali nierdzewnej T304
• spawany w całości w technologii TIG
• rura 3” (76mm) przechodząca w dwie rury 2.5” (63.5mm) – całość gięta trzpieniowo i szczotkowana
• polerowane skośne końcówki o średnicy 4” (102mm) - zdejmowane
• kompatybilne z końcówkami APR o pojedynczych i podwójnych ściankach w różnych kolorach i wykończeniach
• szczotkowany tłumik wyciszający dźwięk / rezonator Helmholtza redukujący niepożądane drgania
• wzmacniane, precyzyjnie wykonane uchwyty mocujące
• obejmy zaciskowe na wzór fabrycznych
• konstrukcja plug-and-play
• niski profil, odpowiedni dla obniżonych pojazdów
• średnica rur większa od seryjnych
• średnica końcówek większa od seryjnych
• powierzchnia przekroju poprzecznego rur większa nawet o 60% od fabrycznych odpowiedników
• waga mniejsza od fabrycznego o 9%
• własny projekt APR z produkcją i kontrolą jakości na światowym poziomie
• łatwy montaż
INFORMACJE OGÓLNE
Układ wydechowy APR posiada większe rury od fabrycznego zestawu, a jednocześnie jest od niego lżejszy aż o 9%! Rura o średnicy 3” (76mm) rozgałęzia się na dwie rury 2.5” (63.5mm). Fabrycznie zastosowano rurę 2.56” (65mm), przechodzącą w 2.36” (60mm) przed wejściem do tłumika. Rura następnie wychodzi z tłumika i rozdziela się na dwie rury 2.17” (55mm) tuż za nim. Takie zwężenia znacznie redukują całkowitą średnią powierzchnię przekroju poprzecznego układu. Główna rura APR ma powierzchnię przekroju poprzecznego większą nawet o 60%! Dopełniające całości końcówki APR o średnicy 4” (102mm) przyćmiewają fabryczne odpowiedniki 3.75” (95”), nadając tyłowi auta bardziej sportowego wyglądu.

TŁUMIK / REZONATOR
Zestaw tłumika zawiera podwójny rezonator Helmholtza oraz tłumik w jednym, całkowicie zintegrowanym pakiecie. Całość ma prosty, niezakłócony przelot z wlotem 3” (76mm), rozdzielającym się na dwie rury 2.5” (63.5mm), dostosowując się do konfiguracji z dwoma końcówkami. Spaliny trafiają najpierw do tłumika, którego zadaniem jest wygładzenie brzmienia wydechu za pomocą perforowanych rur, ciasno opakowanych materiałem wypełniającym ze stali nierdzewnej i włókna szklanego. Następnie rezonatory Helmholtza pomagają wyeliminować niepożądane częstotliwości. Spaliny przepływają bez zakłóceń, zapewniając maksymalne osiągi. Zestaw tłumika z rezonatorami posiada doskonałe, szczotkowane wykończenie i jest zamontowany wysoko w tunelu wydechu, dzięki czemu świetnie nadaje się do obniżonych pojazdów.

UCHWYTY
Uchwyty APR zapewniają solidne i precyzyjne dopasowanie, za każdym razem. Dzięki wyjątkowej konstrukcji nigdy nie będziesz musiał się martwić o to, że się po czasie ugną, albo odkształcą, albo że bolec wysunie się z wieszaka. Uchwyty są sztywne, dokładnie umiejscowione, pasują idealnie na swoje miejsce i są wykonane tak dobrze, że z pewnością przetrwają próbę czasu.

RURY I SPAWY
Zestaw zawiera wyłącznie rury ze stali nierdzewnej T304. Wszystkie są szczotkowane i oczyszczane z ostrych krawędzi i zadziorów. Zakrzywienia wykonywane są na giętarce trzpieniowej dla zachowania stałej średnicy na całej długości, a spawy TIG gwarantują mocne i estetyczne połączenia.

KOŃCÓWKI
Skośne polerowane końcówki 4” (102mm) znacznie poprawiają wygląd tyłu pojazdu. Inspirowane motorsportem idealnie wpasowują się w fabryczną dokładkę, łagodnie nawiązując do jej zagięć i przyciągając uwagę we właściwych miejscach. Każda końcówka posiada dyskretne, grawerowane laserowo logo APR na wierzchu i jest przymocowana do rury obejmami Torca AccuSeal ze stali nierdzewnej T304, które łatwo się montuje i obraca, aby ukryć elementy montażowe. Dodatkowo, każda końcówka jest zdejmowana, dzięki czemu można ją wymienić na którąkolwiek z opcjonalnych wersji, dostępnych w ofercie APR.

WIESZAK
Inżynierowie APR dołożyli dodatkowy uchwyt oraz przeznaczony do niego gumowy wieszak, aby wykorzystać nieużywany fabryczny punkt montażowy. Takie rozwiązanie gwarantuje idealne wpasowanie układu wydechowego na swoje miejsce bez ryzyka przemieszczania się, czy obracania przy długotrwałym użytkowaniu.

CBK0047

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Volkswagen
Model
Golf
Wersja
8 GTi