Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 3

Układ wydechowy Cat-Back AWE-Tuning Ford Focus RS Mk3

6 594 zł 
Brutto
3020-32030
2023-03-24

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Ford
Model
Focus
Wersja
III

Układ wydechowy Cat-Back AWE-Tuning pasujące do Ford Focus RS Mk3

Rodzaj końcówek :
Wersja głośności :
Ilość:

UKŁAD WYDECHOWY AWE-TUNING DO | FORD FOCUS RS MK3



Będzie gorąco. Przedstawiamy układ wydechowy do Forda Focusa RS trzeciej generacji.
• wszystkie zalety hot-hatcha bez nieprzyjemnych drgań
• dostępne 3 wersje: SwitchPath z zaworami, stonowana wersja Touring, oraz nieokiełznana wersja Track
• zaprojektowany, opracowany i wykonany w siedzibie AWE w USA
• przyrosty maksymalne przy pomiarze na silniku – 22 KM oraz 26 Nm (SwitchPat, Touring & Track)
• sterowanie zaworami w wersji SwitchPath przy pomocy dedykowanego pilota SwitchPath
• wersja Touring posiada tłumik 180 Technology z opatentowanym rozwiązaniem, redukującym niepożądane częstotliwości (dron)
• wersja Touring dostępna w wersji rezonowanej i nierezonowanej
• ręcznie wykonany z rur 3” giętych trzpieniowo w technologii CNC
• rury o grubości ścianki 0.065” wykonane z amerykańskiej stali nierdzewnej T304L
• 4.5-calowe końcówki o podwójnych ściankach z wykończeniem polerowanym lub czarnym
• mniej oznacza więcej: prosty, niezakłócony przepływ dla maksymalnych osiągów
• bezpośredni zamiennik montowany w miejsce fabrycznego
• gwarancja idealnego dopasowania
• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika
• dożywotnia gwarancja na układ wydechowy

OSIĄGI. BRZMIENIE. DOPASOWANIE. OPCJE. CZAS RUSZAĆ


Wersja Track Edition Cat-Back:
Jeśli lubisz surowe, hałaśliwe brzmienie, wersja Track to dawka stali dla Ciebie. To najgłośniejsza opcja – posiada wszystkie zalety precyzyjnej konstrukcji wersji Touring oprócz tłumika 180 Technology. Cały wydech wykonany jest z rur o średnicy 3”.
Ta wersja jest naprawdę bardzo głośna, zwłaszcza w średnim zakresie obrotów, i dla wielu osób może być zbyt głośna. Z tego powodu nie ma możliwości zwrotu ze względu na zbyt duży hałas. Bądźcie gotowi.

Wersja Touring Edition Cat-Back
Układ wydechowy AWE Toruing do Forda Focusa RS MK3 znajduje się na styku finezji i agresji. To prawdziwe dzieło sztuki, zapewniające prosty, niezakłócony przepływ spalin, brak niepożądanych wibracji oraz łatwy montaż. Wersja Touring posiada tłumik 180 Technology, o konstrukcji redukującej nieprzyjemne częstotliwości (dron), co zapewnia czyste, agresywne brzmienie w całym zakresie obrotów. Stonowany podczas jazdy na autostradzie, dziki kiedy tego potrzebujesz. Głośne, wyraziste strzały z wydechu dostępne w każdej chwili.
Wersja Touring dostępna jest w wariancie rezonowanym i nierezonowanym. Dla idealnej konfiguracji o czystym brzmieniu polecamy zastosować rezonatory. Jeśli jednak chcesz, żeby było głośniej, wybierz opcję bez rezonatorów.

Idealny dźwięk dzięki opcji 180 Technology od AWE


Po wydostaniu się z silnika RS 2.3T spaliny wpływają do rezonatora AWE Tuning 180 Technology i przechodzą przez strategicznie rozmieszczone otwory do komory rozprężnej. Fale dźwiękowe, przenoszone przez gazy, odbijają się od ścianek komory. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu otworów w jej wnętrzu oraz precyzyjnemu dobraniu jej wielkości, można dokładnie określić, kiedy fale przedostają się dalej. Ściśle określony moment ich wejścia do głównego strumienia spalin gwarantuje przesunięcie fazy o 180 stopni, co niweluje wszelkie problematyczne częstotliwości.

Wersja SwitchPath Cat-Back


Od finezji do agresji – przy pomocy jednego przycisku.
Wydech SwitchPath posiada rury 3” na całej długości oraz tłumik o prostym przelocie z wypełnieniem ze stali nierdzewnej oraz materiału akustycznego. Rura wylotowa z zaworem po stronie pasażera umożliwia cichą i komfortową jazdę przy podróżowaniu na autostradzie, a także nieokiełznany wrzask, kiedy masz ochotę pohałasować. Wystarczy przełączyć tryb przy pomocy przycisku na pilocie. Dzięki ominięciu sterowania zaworem przez komputer pokładowy pojazdu można otwierać i zamykać zawór bez względu na tryb jazdy.

Pilot SwitchPath:
Jeśli chcesz mieć większą kontrolę nad fabrycznym wydechem Focusa RS, można to osiągnąć przy pomocy pilota SwitchPath. Wystarczy wpiąć wiązkę SwitchPath, omijającą sterowanie zaworu przez komputer pokładowy pojazdu, i już można otwierać i zamykać zawory z wnętrza kabiny w dowolnym momencie.

Końcówki:
Wszystkie końcówki posiadają logo AWE oraz podwójne ścianki, zapewniające lustrzaną powierzchnię nawet przy intensywnym użytkowaniu. Końcówki są regulowane, dzięki czemu można ustawić je na pożądanej głębokości w zderzaku.
skośne 4.5-calowe końcówki polerowane
skośne 4.5-calowe końcówki czarne

3020-32030
2023-03-24

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Ford
Model
Focus
Wersja
III