Układ wydechowy AWE-Tuning Jeep Gladiator JT 3.6

5 420 zł 

Opcje dodatkowe:

Cena
Brutto
3015-21001
2023-02-03

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Jeep
Model
Wrangler
Wersja
JL / JLU

Układ wydechowy AWE-Tuning w wersji TREAD lub TRAIL pasujący do Jeep Gladiator JT 3.6
Występuje w wersji bez końcówek (TRAIL) oraz z końcówkami polerowanymi lub czarnymi (TREAD.

Wersja układu wydechowego :
Ilość:

UKŁAD WYDECHOWY AWE | JEEP GLADIATOR JT 3.6



Król bezdroży nigdy dotąd nie brzmiał tak dobrze. Przedstawiamy najlepiej brzmiący układ wydechowy na Ziemi (albo ziemi) do modelu JT GLADIATOR:
• zamienniki sekcji z pętlą, wydechy typu cat-back, oraz konfiguracje do jazdy w trudnym terenie – opcje modułowe dla każdego
• zaprojektowany, opracowany i wykonany w siedzibie AWE w USA
• dostępny w wersji Trail do jazdy w trudnym terenie, oraz wersji Tread do jazdy po drogach
• opatentowane rozwiązanie do redukcji niepożądanych drgań – tłumik 180 Technology
• wersja Tread dostępna jest w opcji z pojedynczym i podwójnym wylotem oraz jedną lub dwoma prostymi, czarnymi, 5-calowymi końcówkami o podwójnych ściankach
• wersja Trail zapewnia największy prześwit w swojej klasie nawet na najbardziej stromych zjazdach
• łatwa zamiana z wersji Tread na Trail i vice versa
• ręcznie wykonany układ wydechowy z rur o średnicy 3”, giętych trzpieniowo w technologii CNC
• rury o grubości ścianki 0.065” wykonane z amerykańskiej stali nierdzewnej T304L
• przyrosty maksymalne – 5 KM oraz 13.6 Nm według pomiaru na hamowni na kołach
• bezpośredni zamiennik, montowany w miejsce fabrycznego
• mniej oznacza więcej: prosty, niezakłócony przepływ dla maksymalnych osiągów
• jedna lub dwie proste, 5-calowe końcówki o podwójnych ściankach w kolorze czarnym (wersja Tread)
• opracowany z wykorzystaniem hamowni, przetestowany w terenie
• gwarancja idealnego dopasowania
• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika
• dożywotnia gwarancja na układ wydechowy

Wersja Tread


Idealny wydech dla Jeepa Gladiatora istnieje – to AWE w wersji Tread.
Ręcznie wykonany z 3-calowych rur z amerykańskiej stali nierdzewnej T304L układ wydechowy AWE w wersji Tread to kompletna konfiguracja typu cat-back o prostym przelocie. Produkt przypadnie do gustu każdemu, kto szuka wytrzymałego, a jednocześnie doskonale brzmiącego wydechu, zapewniającego również komfort w codziennym użytkowaniu dzięki technologii eliminującej niepożądane drgania.
Wersja Tread posiada specjalnie opracowany rezonator w sekcji środkowej, a także tłumik eliminujący niepożądane drgania – 180 Technology – tuż za tylną osią (w miejscu, gdzie kończy się kabina). Dzięki temu Twój Gladiator będzie generował wyrafinowane, pełne brzmienie, całkowicie kontrolowane przez operowanie gazem. Przy otwartej przepustnicy Jeep agresywnie ryczy, natomiast podczas jazdy na autostradzie w kabinie jest komfortowo, a poziom dźwięku jest podobny do tego w wersji fabrycznej.

Idealny dźwięk dzięki opcji 180 Technology od AWE


Po wydostaniu się z silnika 3.6L spaliny wpływają do rezonatora AWE Tuning 180 Technology i przechodzą przez strategicznie rozmieszczone otwory do komory rozprężnej. Fale dźwiękowe, przenoszone przez gazy, odbijają się od ścianek komory. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu otworów w jej wnętrzu oraz precyzyjnemu dobraniu jej wielkości, można dokładnie określić, kiedy fale przedostają się dalej. Ściśle określony moment ich wejścia do głównego strumienia spalin gwarantuje przesunięcie fazy o 180 stopni, co niweluje wszelkie problematyczne częstotliwości.

Końcówki:


Jeśli chodzi o tył, to kierowca ma kilka opcji. Wersja Tread dostępna jest z jedną lub dwoma rurami wylotowymi, zakończonymi prostą, 5-calową końcówką.
Wersja jednostronna: jedna rura wylotowa, jedna końcówka, znajdująca się tuż za tylnym kołem od strony kierowcy, pod fabrycznym lub aftermarketowym poszerzeniem błotnika. Wersja dwustronna: dwie rury wylotowe, dwie końcówki, znajdujące się tuż za tylnymi kołami od strony kierowcy oraz pasażera, pod fabrycznymi lub aftermarketowymi poszerzeniami błotnika.
Żadna opcja nie koliduje z fabrycznymi progami tylnymi.

Wersja Trail:

Fanatycy bezdroży: łączcie się! Wersja AWE Trail nie tylko zapewnia najlepiej brzmiący układ wydechowy, jaki kiedykolwiek słyszano na szlaku, ale także gwarantuje maksymalny prześwit podczas pokonywania przeszkód w trudnym terenie.
Wersja Trail to prosta 3-calowa konstrukcja typu cat-back ze specjalnie opracowanym rezonatorem w sekcji środkowej oraz tłumikiem eliminującym niepożądane drgania – 180 Technology. Całość jest umieszczona wysoko, tuż przy kole zapasowym, dla ochrony przed uszkodzeniami i kończy się bezpośrednio za tylną osią. To wytrzymały wydech, wyprodukowany w USA, generujący unikalne, czyste brzmienie oraz gwarantujący spokój podczas jazdy po wertepach.

Zamiennik sekcji z pętlą:


Prześwit ma znaczenie i zapewnia go zamiennik sekcji z pętlą od AWE. Pozbądź się złącza w kształcie pętli i zastąp je pojedynczym, łagodnie zagiętym elementem o średnicy 2.25” ze stali nierdzewnej T304L, który płynnie łączy fabryczny katalizator z resztą układu wydechowego. Montaż nie wymaga cięcia.

Zawartość zestawu:


Kompletny układ wydechowy w wersji Tread lub Track, końcówki (w wersji Tread), oraz wszelkie niezbędne elementy montażowe.

3015-21001
2023-02-03

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Jeep
Model
Wrangler
Wersja
JL / JLU