Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 3

Układ wydechowy AWE-Tuning Jeep Wrangler JL / JLU 2.0T & 3.6

4 633 zł 

Opcje dodatkowe:

Cena
Brutto
3015-21005
2023-02-03

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Jeep
Model
Wrangler
Wersja
JL / JLU
Układ wydechowy AWE-Tuning w wersji TREAD lub TRAIL pasujący do Jeep Wrangler JL / JLU 2.0T & 3.6 V6
Występuje w wersji bez końcówek (TRAIL) oraz z końcówkami polerowanymi lub czarnymi.
Wersja układu wydechowego :
Ilość:

UKŁAD WYDECHOWY AWE-TUNING DO JEEP WRANGLER JL / JLU 2.0T & 3.6


Nowość od AWE. Przedstawiamy najlepiej brzmiący układ wydechowy na Ziemi (albo ziemi) do modelu WRANGLER JL / JLU
• zamienniki sekcji z pętlą, sekcje mid-pipe, zestawy Axle-Back, oraz konfiguracje do jazdy w trudnym terenie – opcje modułowe dla każdego
• ręcznie wykonany układ wydechowy z rur o średnicy 3” oraz 2.5”, giętych trzpieniowo w technologii CNC
• rury o grubości ścianki 0.065” wykonane z amerykańskiej stali nierdzewnej T304L
• idealnie dopasowane do wersji dwudrzwiowych (JL) oraz czterodrzwiowych (JLU)
• zaprojektowany, opracowany i wykonany w siedzibie AWE w USA
• dostępny w wersji Trail do jazdy w trudnym terenie, oraz wersji Tread do jazdy po drogach
• wersja Tread posiada opatentowane rozwiązanie do redukcji niepożądanych drgań – tłumik 180 Technology oraz dwie skośne 4.5-calowe końcówki
• regulowane osadzenie końcówek w wersji Tread umożliwia dopasowanie ich ułożenia do aftermarketowych zderzaków
• wersja Trail zapewnia największy prześwit w swojej klasie nawet na najbardziej stromych zjazdach
• rezonowane i nierezonowane sekcje mid-pipe dostępne osobno
• przyrosty maksymalne – 5 KM oraz 13.6 Nm według pomiaru na hamowni na kołach
• bezpośredni zamiennik, montowany w miejsce fabrycznego
• dwie skośne 4.5-calowe końcówki o podwójnych ściankach w kolorze czarnym lub srebrnym (tylko wersja Tread)
• opracowany z wykorzystaniem hamowni, przetestowany w terenie
• gwarancja idealnego dopasowania
• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika
• dożywotnia gwarancja na układ wydechowy


WAŻNE INFORMACJE O DOPASOWANIU:
• układy wydechowe AWE w wersji Trail mogą kolidować z zestawami podwyższającymi, które wykorzystują uchwyty tylnego stabilizatora
• zestawy do modelu Wrangler 4xe obejmują tylko wersje Tread Axleback – bez sekcji mid-pipe
• układy wydechowe AWE w wersji Tread i Trail pasują do modeli eTorque

Wersja Tread:


Układ wydechowy do Jeepa Wranglera, który brzmi dobrze niezależnie od tego, gdzie jesteś.
Ręcznie wykonany z 2.5- oraz 3-calowych rur z amerykańskiej stali nierdzewnej T304L układ wydechowy AWE w wersji Tread to kompletna konfiguracja typu Axle-Back o prostym przelocie. Produkt przypadnie do gustu każdemu, kto szuka wytrzymałego, a jednocześnie doskonale brzmiącego wydechu, zapewniającego również komfort w codziennym użytkowaniu dzięki technologii eliminującej niepożądane drgania.
Wersja Tread posiada tłumik eliminujący niepożądane drgania – 180 Technology. Twój JL/JLU będzie generował wyrafinowane, pełne brzmienie, całkowicie kontrolowane przez operowanie gazem. Przy otwartej przepustnicy Jeep agresywnie ryczy, natomiast podczas jazdy na autostradzie w kabinie jest komfortowo, a poziom dźwięku jest podobny do tego w wersji fabrycznej.



Idealny dźwięk dzięki opcji 180 Technology od AWE


Po wydostaniu się z silnika 2.0T/3.6L spaliny wpływają do rezonatora AWE Tuning 180 Technology i przechodzą przez strategicznie rozmieszczone otwory do komory rozprężnej. Fale dźwiękowe, przenoszone przez gazy, odbijają się od ścianek komory. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu otworów w jej wnętrzu oraz precyzyjnemu dobraniu jej wielkości, można dokładnie określić, kiedy fale przedostają się dalej. Ściśle określony moment ich wejścia do głównego strumienia spalin gwarantuje przesunięcie fazy o 180 stopni, co niweluje wszelkie problematyczne częstotliwości.

Końcówki:


Jeśli chodzi o tył, to kierowca ma kilka opcji. Pożegnaj się z brzydkim, pudełkowatym tłumikiem i odstającą rurą końcową, i powitaj dwie skośne, 4.5-calowe końcówki AWE w kolorze srebrnym lub czarnym na tle estetycznych elementów ze stali nierdzewnej.

Sekcje środkowe:


Opcje i personalizacja są bardzo ważne – dla Ciebie z pewnością też.
Specjalnie opracowane sekcje środkowe są mocowane do wersji Tread Axle-Back przy pomocy śrub i zapewniają lepsze osiągi oraz pełniejsze brzmienie. W miejsce fabrycznego komponentu montuje się wytrzymałą, 3-calową rurę ze stali nierdzewnej w wersji rezonowanej lub nierezonowanej.
Jeśli pragniesz w pełni odblokować cały agresywny potencjał swojego Wranglera, wybierz sekcję nierezonowaną. Jeśli natomiast chcesz, żeby było głośno, ale bardziej subtelnie, opcja rezonowana jest dla Ciebie. Bez względu na wybraną konfigurację sekcji środkowej, w kabinie jest komfortowo i nie docierają tam niepożądane drgania, a to dzięki tłumikom 180 Technology w wersji Tread.

Wersja Trail [wysoki prześwit, bez końcówek]:


Fanatycy bezdroży: łączcie się! Wersja AWE Trail nie tylko zapewnia najlepiej brzmiący układ wydechowy, jaki kiedykolwiek słyszano na szlaku, ale także gwarantuje maksymalny prześwit podczas pokonywania przeszkód w trudnym terenie.
Wersja Trail to prosta 3-calowa konstrukcja typu Cat-Back ze specjalnie opracowanym rezonatorem w sekcji środkowej. Całość jest umieszczona wysoko dla ochrony przed uszkodzeniami i kończy się tuż za tylną osią. To wytrzymały wydech wyprodukowany w USA, generujący unikalne, czyste brzmienie oraz gwarantujący spokój podczas jazdy po wertepach.

Zamiennik sekcji z pętlą:


Prześwit ma znaczenie i zapewnia go zamiennik sekcji z pętlą od AWE. Pozbądź się złącza w kształcie pętli i zastąp je pojedynczym, łagodnie zagiętym elementem o średnicy 2.25” ze stali nierdzewnej T304L, który płynnie łączy fabryczny katalizator z resztą układu wydechowego. Montaż nie wymaga cięcia.

Zawartość zestawu.


Kompletny układ wydechowy w wersji Tread lub Track, końcówki (w wersji Tread) w wybranym wykończeniu, oraz wszelkie niezbędne elementy montażowe
3015-21005
2023-02-03

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Jeep
Model
Wrangler
Wersja
JL / JLU