Układ wydechowy AWE-Tuning Mercedes C63 AMG W205

12 893 zł 
Brutto
3020-11035
2023-01-16

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Mercedes
Model
C
Wersja
W205
Układ wydechowy AWE-Tuning pasujący do Mercedes C63 AMG W205
Występuje w dwóch wersjach głośności: Track bez zaworów / SwitchPath z zaworami.

Układ wydechowy bazuje na seryjnych końcówkach układu wydechowego.
Wersja nadwozia :
Wersja głośności :
Ilość:

PRZEDSTAWIAMY UKŁAD WYDECHOWY AWE DO MERCEDES C63 AMG W205


• przyrosty maksymalne 19 KM oraz 35 Nm przy pomiarze na wale korbowym
• dostępny w wersji z zaworami – SwitchPath – oraz agresywnej wersji Track
• proste rozwiązania dla posiadaczy aut z wydechem AMG Dynamic Performance oraz bez niego
• zaprojektowany, opracowany oraz ręcznie wykonany w siedzibie AWE
• dwie 3-calowe rury ze stali nierdzewnej T-304 spawane w technologii TIG oraz gięte trzpieniowo w technologii CNC
• gwarancja idealnego dopasowania
• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika
• dożywotnia gwarancja na układ wydechowy (roczna gwarancja na końcówki)

AWE SwitchPath


Finezja i dzikość łączą się ze sobą w układzie wydechowym AWE SwitchPath do W205 AMG C63/S.

Układ wydechowy AWE SwitchPath wykorzystuje strategicznie rozmieszczone zawory, aby umożliwić pełną kontrolę nad brzmieniem i głośnością. Na przodzie sekcja H-pipe z zaworami, a z tyłu sekcja rezonowana, również wyposażona w zawory – taka konfiguracja pozwala na dostosowanie poziomu dźwięku przy pomocy jednego przycisku – stonowane brzmienie zamienia się w ryk. Bardzo szybko.
Dostępne są dwie opcje układu wydechowego SwitchPath – dla pojazdów wyposażonych w wydech Dynamic Performance (z wykorzystaniem fabrycznych elementów sterujących), oraz dla pojazdów bez opcji Dynamic Performance. W tym drugim przypadku w zestawie znajdują się dwa piloty SwitchPath oraz sterownik, a także silniczki zaworów. Wybierz właściwą opcję.

Wersja Track Edition


Tańszy, krnąbrny kuzyn wersji SwitchPatch dzieli wszystkie zalety droższej wersji – jakość, konstrukcję oraz osiągi – z wyjątkiem rezonatorów oraz zaworów. W rezultacie wydech jest naprawdę dziki – przez cały czas. Sekcja H-pipe z zaworami znajduje się w pakiecie i jest sterowana automatycznie przez komputer pokładowy pojazdu.
Prosimy pamiętać, że wersja Track jest wyjątkowo głośna i dla wielu osób z pewnością będzie zbyt głośna, zwłaszcza w średnim zakresie obrotów. Z tego powodu nie można jej zwrócić ze względu na zbyt wysoki poziom dźwięku (to opcja dla prawdziwych fanatyków, którzy lubią taki hałas).
Uwaga: Pojazdy z opcjonalnym układem wydechowym AMG Performance wymagają dodatkowych symulatorów zaworów dla prawidłowego działania z wersją Track. Pojazdy bez wydechu AMG Performance nie wymagają symulatorów zaworów.


Dla pojazdów wyprodukowanych po 2019 ceny są takie same ale poszczególne systemy mają inne numery. Prawidłowe numery znajdziesz poniżej:
Sedan:
Track Edition - 3020-11034
SwitchPath bez Dynamic Performance - 3025-11004
SwitchPath pod Dynamic Performance - 3025-11006

Coupe:
Track Edition - 3020-11035 SwitchPath bez Dynamic Performance - 3025-11005
SwitchPath pod Dynamic Performance - 3025-11007
3020-11035
2023-01-16

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Mercedes
Model
C
Wersja
W205