

Układ wydechowy AWE-Tuning BMW M3 G80 / BMW M4 G82
Szczegóły produktu
- Marka pojazdu
- BMW
- Model
- M3, M4
- Wersja
- G80, G82 / G83
Układ wydechowy AWE-Tuning pasujący do BMW M3 G80 / BMW M4 G82 & BMW M4 G83
Produkt występuje w dwóch wersjach głośności: TRACK bez zaworów / SwitchPath z zaworami.
Produkt występuje jako tłumiki końcowe lub OPF-Back / Cat-Back system.
UKŁAD WYDECHOWY AWE DO BMW M3 G80 / BMW M4 G82 & M4 G83
Zapraszamy na imprezę, z tyłu pojazdu! Przedstawiamy układ wydechowy AWE do BMW M3 G80 & BMW M4 G82 & M4 G83
• wydech o konstrukcji z dwóch zestawów rur 3-calowych
• zgodny z normami emisji spalin
• dostępny w wersji SwitchPath z zaworami oraz w bardzo głośnej opcji Track
• pierwszy wydech AWE SwitchPath z technologią redukcji niepożądanych drgań – 180 Technology, przeznaczony do pojazdu marki BMW
• wersja SwitchPath zachowuje funkcjonalność fabrycznych sterowników zaworów – nie potrzeba żadnych dodatkowych pilotów
• pasuje do dokładek seryjnych oraz M-Performance
• opcjonalne, nierezonowane, wyczynowe sekcje Mid-Pipe – dostępne osobno (pasują tylko do wydechów AWE)
• wersja Track z sekcjami Mid-Pip jest lżejsza od fabrycznego wydechu aż o 10 kg
• specjalnie zaprojektowana sekcja X-pipe uwalnia przyjemne brzmienie silnika S58
• mocowania na gniazda kulowe zapewniają łatwy montaż
• przyrosty maksymalne 5 KM oraz 6.8 Nm przy pomiarze na kołach
• cztery 4.5-calowe, skośne końcówki o podwójnych ściankach w kolorze srebrnym lub czarnym
• mniej oznacza więcej: prosty, niezakłócony przepływ dla maksymalnych osiągów
• wykonane w siedzibie AWE w USA
• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika
• gwarancja idealnego dopasowania
• dożywotnia gwarancja na układ wydechowy
Wersja Track:
Wersja Track składa się z tych samych precyzyjnie wykonanych elementów, co opcja SwitchPath, z wyjątkiem tylnego tłumika z zaworami. Wydech zachowuje się tak, jakby przez cały czas miał otwarte klapy. Jeśli pragniesz dzikiego, nieokiełznanego i soczystego hałasu przez cały czas, przy redukcji wagi aż o 10 kg, ta porcja stali jest dla Ciebie, i to w przystępnej cenie.
Wersja Track jest wyposażona w symulatory, przeznaczone do fabrycznych silniczków zaworów. Twoje ECU będzie zadowolone. I Ty też.
Uwaga: Ta wersja jest wyjątkowo głośna i może być zbyt głośna dla wielu osób. Z tego powodu nie może zostać zwrócona ze względu na zbyt wysoki poziom generowanego dźwięku. Bądźcie gotowi (tryb Sport+ może być naprawdę hałaśliwy)!
SwitchPath:
Przedstawiamy pierwszy układ wydechowy AWE SwitchPath, wyposażony w opatentowane rozwiązanie do redukcji niepożądanych drgań – 180 Technology, przeznaczony do pojazdu marki BMW.
SwitchPath to brak niepożądanych drgań, minimalne zagięcia, maksymalny przepływ, oraz wygodna obsługa pilotem. Wydech składa się z 3-calowych rur z amerykańskiej stali nierdzewnej T304L, precyzyjnej sekcji X-pipe oraz tłumika SwitchPath z zaworami, idealnie dobranego do silnika S58.
Przyłączona do fabrycznej sekcji środkowej precyzyjnie wykonana sekcja x-pipe pomaga wygładzić chrapliwe brzmienie S58, nadając mu głębszego tonu, zanim zostanie jeszcze bardziej wzbogacone przez specjalnie opracowany tłumik SwitchPath.
Jazda z zamkniętymi zaworami:
Przy zamkniętych zaworach wydech SwitchPath generuje wyrafinowany, agresywny dźwięk, który zachowuje pełny, mocny charakter – bez zdławionych, metalicznych odgłosów po wciśnięciu gazu. Przy prędkościach przelotowych wrażenia wewnątrz kabiny są podobne do wersji fabrycznej – bez niepożądanych drgań. Technologia AWE SwitchPath idealnie współdziała również z różnymi ustawieniami skrzyni biegów oraz punktami zmiany przełożenia w wersjach automatycznych. Dodaj gazu przy zamkniętych zaworach, aby wydech SwitchPath rozbrzmiewał prawdziwym warkotem BMW serii M. Gdybyś jeździł ciągle na zamkniętych zaworach, nikt nie byłby zdziwiony – tak dobrze to brzmi… przez cały czas.
Jazda z otwartymi zaworami:
Otwórz zawory i uwolnij ryk S58. Tryby Sport i Sport+ zachowują się zupełnie inaczej niż tryby jazdy komfortowej (przy zamkniętych zaworach). W trybie Sport brzmienie jest mocne, czyste i agresywne. Tryb Sport+ dodaje do tego strzały z wydechu, wywołujące uśmiech na twarzy każdego entuzjasty motoryzacji. Sekcja X-pipe trzyma chrapliwe odgłosy pod kontrolą, umożliwiając osiągnięcie maksymalnej agresji brzmienia wydechu.
Jeśli chcesz mieć zarówno czyste, agresywne brzmienie bez zbędnych drgań, jak i zawory działające jak w wersji fabrycznej i zapewniające spokój dzięki zgodności z normami emisji spalin, to układ wydechowy AWE SwitchPath jest dla Ciebie idealnym wyborem.
Nierezonowane sekcje Mid-Pipe:
Wyrzuć fabryczne sekcje środkowe i zastąp je 3-calowymi, nierezonowanymi odpowiednikami AWE, które podbiją stawkę w kwestii agresji. Połącz sekcje Mid-Pipe z wydechem SwitchPath lub Track, jeśli chcesz, żeby dobre granie rozpoczynało się już za fabrycznymi katalizatorami pomocniczymi.
Końcówki:
Każdy wydech posiada cztery 4.5-calowe skośne końcówki o podwójnych ściankach w kolorze srebrnym lub czarnym.
WAŻNA UWAGA DOTYCZĄCA DOPASOWANIA – PROSIMY PRZECZYTAĆ
• SEKCJE MID-PIPE
Nierezonowane wyczynowe sekcje Mid-Pipe marki AWE są przeznaczone do stosowania wyłącznie z układami wydechowymi AWE. Ze względu na różne punkty cięcia, nie ma gwarancji, że będą pasować do produktów innych marek.
• UKŁADY WYDECHOWE
Układy wydechowe AWE posiadają adaptery wlotowe, łączące się z fabryczną sekcją Mid-Pipe. Przy łączeniu sekcji Mid-Pipe marki AWE z układem wydechowym marki AWE w wersji SwitchPath lub Track, te adaptery nie są potrzebne. Ze względu na różne punkty cięcia, nie ma gwarancji, że wydech AWE będzie pasował do sekcji Mid-Pipe innych producentów.
• DOKŁADKI ZDERZAKA / DYFUZORY
Układy wydechowe AWE pasują do dokładek seryjnych oraz M-Performance.
Phone: +1 888-565-2257
E-mail: performance@awe-tuning.com
BEST-Performance is the distributor of the brand AWE Tuning.
Szczegóły produktu
- Marka pojazdu
- BMW
- Model
- M3, M4
- Wersja
- G80, G82 / G83