Big Brake Kit Racingline Stage 3 VAG MQB (EVO) & A5 Platform

16 827 zł 
Brutto
VWR650002-BLK
2024-01-04

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
A3, Arteon, Ateca, Formentor, Golf, Jetta, Leon, Octavia, Passat, Q2, Q3, RS3, RSQ3, S3, SQ2, Scirocco, Superb, T-Roc, TT, TTRS, TTS, Tiguan
Wersja
---, 5, 5 GTi, 5 R32, 6, 6 GTi, 6R, 7, 7 GTi, 7R, 8, 8 GTi, 8P, 8R, 8S, 8V, 8Y, B8, F3, GA, II, III, III 5E, III 5E vRS, III 5F, III 5F Cupra, III R, II RS, IV FW, IV FW Cupra, IV NX, IV NX vRS, V, VI, VII

Big Brake Kit Racingline Stage 3 pasujący do aut z grupy VAG.
Numery produktów: VWR650000 / VWR650001 / VWR650002 / VWR650003

Platforma :
Rozmiar tarczy :
Kolor zacisku :
Ilość:

BIG BRAKE KIT STAGE 3 | PLATFORMA MQB / MQB EVO / A5


Numery produktów: VWR650000 / VWR650001 / VWR650002 / VWR650003

MOC HAMOWANIA
ZESTAW BBK STAGE 3 Z JEDNOCZĘŚCIOWYM KUTYM ZACISKIEM
Zestaw powiększonych, 6-tłoczkowych hamulców RacingLine Stage 3 z kutym, jednoczęściowym zaciskiem jest o klasę wyżej od wszelkich innych tego typu produktów na rynku. Został stworzony, aby zapewnić najlepszą skuteczność hamowania bez żadnych kompromisów, posiada rozwiązania inspirowane sportami motorowymi, nadaje pojazdowi prawdziwie wyczynowego wyglądu i skuteczności działania podczas hamowania.

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ ZESTAW HAMULCOWY STAGE 3?
Zestaw hamulcowy RacingLine Stage 3 z kutym, jednoczęściowym zaciskiem przenosi technologię hamowania na zupełnie inny poziom, przewyższając wszystko, co do tej pory było dostępne na rynku.
Wizja projektu RacingLine mogła zostać zrealizowania dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii 5-osiowego frezowania CNC, dlatego zestaw ma znacznie więcej wspólnego z najwyższej klasy komponentami wyczynowymi, niż typowe produkty aftermarketowe. W rezultacie powstało połączenie najwyższej skuteczności na torze z lekkością, sztywnością i wspaniałą dbałością o szczegóły.
Każdy zacisk wykonany jest z pojedynczego, kutego kęsa aluminium o bardzo wysokiej wytrzymałości . Zamiast konstrukcji dwuczęściowej, skręcanej śrubamy, inżynierowie RacingLine wybrali rozwiązanie jednoczęściowe. Element wycinany jest z zastosowaniem złożonej, 5-osiowej procedury CNC, która zwykle wykorzystywana jest do wykonywania najwyższej klasy komponentów w sportach motorowych.
Wykonany w ten sposób 6-tłoczkowy zacisk jest sztywniejszy i lżejży niż jakikolwiek inny odpowiednik, a dodatkowo gwarantuje wyjątkowo skuteczne chłodzenie oraz charakteryzuje się imponujący przywiązaniem do detali.
Pomimo swoich rozmiarów zaciski ważą znacznie mniej od fabrycznych komponentów. Zacisk, klocki oraz jarzmo ważą razem zaledwie 5.3 kg, natomiast elementy oryginalne VW Golf 7R oraz Audi S3 aż 8.6 kg.
Do wyboru są dwie opcje dwuczęściowych tarcz o pełnej, pływającej konstrukcji z potrójnymi nacięciami, zapewniającymi większą pojemność cieplną i, w rezultacie, większą odporność na utratę skuteczności hamowania. Tarcze dostępne są w rozmiarze 355m oraz 380mm.

KTÓRY ROZMIAR TARCZ WYBRAĆ?
TARCZE/ROTORY 380mm
Wymagają felg o średnicy minimalnej 19”
TARCZE/ROTORY 355mm
Wymagają felg o średnicy minimalnej 18”

JEDNOCZĘŚCIOWY ZACISK
Kuty, jednoczęściowy zacisk 6-tłoczkowy o niskoprofilowej konstrukcji aluminiowej gwarantuje sztywność oraz niską wagę, a także bez większych problemów mieści się wewnątrz felgi.

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ TARCZ
Dwuczęściowe, pływające tarcze karbonowe odlewane pod ciśnieniem – połączenie wysokiej jakości stali oraz włókna węglowego, daje znacznie wyższy współczynnik tarcia w porównaniu do zwykłych tarcz stalowych. Tarcze mają grubość 32mm oraz średnicę 355mm lub 380mm.

KONSTRUKCJA PŁYWAJĄCA
Pełne mocowanie pływające pomiędzy tarczą, a dzwonem eliminuje ryzyko pękania oraz wyginania materiału w przypadku rozszerzania się i kurczenia pod wpływem zmian temperatury. Specjalna konstrukcja uchwytów eliminuje grzechotanie.

DEDYKOWANE DO VWG
Zestaw RacingLine powstał z myślą o pojazdach Grupy Volkswagena na platformie MQB, dlatego rozmiary tłoczków idealnie pasują do pompy hamulcowej i układu wspomagania, aby zapewnić perfekcyjną, progresywną reakcję na wciśnięcie pedału hamulca.

KLOCKI HAMULCOWE
Zestaw zawiera klocki Fast-Road z kompozytu ceramicznego. Rozmiar jest standardowy, dlatego można zastosować klocki różnych marek i z różnych mieszanek, jeśli planujesz intensywne użytkowanie na torze.

ZESTAW MONTAŻOWY
Wszystko, czego potrzeba do montażu: tarcze, zaciski, uchwyty, klocki fast road, stalowe linki w oplocie. A także opcjonalne adaptery piasty dla zwiększenia odstępu od felgi. Przykręć i ruszaj w drogę!

PRECYZYJNA INŻYNIERIA DLA IDEALNEGO DZIAŁANIA
Odlewany materiał karbonowy w tarczach o średnicy 355m oraz 380m i szerokości 32mm dla różnych rozmiarów felg.
Potrójne nacięcia poprawiają przyczepność oraz pomagają w usuwaniu zanieczyszczeń, a także redukują zniekształcenia/wibracje.
W pełni pływające mocowanie pomiędzy tarczą, a dzwonem umożliwia swobodne rozszerzanie i kurczenie bez ryzyka powstawania pęknięć.
Każdy zacisk powstaje z pojedynczego kęsa ultrawytrzymałego, kutego aluminium, które jest później frezowane z zastosowaniem 5-osiowej procedury.

POTWIERDZONE ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Tarcze 355mm x 32mm: wymagane koła o minimalnej średnicy 18”
Tarcze 380mm x 32mm: wymagane koła o minimalnej średnicy 19”
Zaleca się zastosowanie adapterów do piast w przypadku oryginalnych felg.

NUMERY PRODUKTÓW ORAZ ICH ZASTOSOWANIE:
355mm VWR650001 RED/BLK/ANO/BLU

380mm VWR650000 RED/BLK/ANO/BLU
Audi S3 8Y 2020+
Audi A3 8Y 2020+
Audi S3 8V 2013-2020
Audi A3 8V 2013-2020
Audi RS3 2.5 TFSI 8Y 2021+
Audi RS3 2.5 TFSI 8V.2 evo 2017-2020
Audi RS3 2.5 TFSI 8V 2015-2017
Audi TT 3 8S 2014+
Audi TTRS 2.5 TFSI 8S 2017+
Audi SQ2 2018+
Audi Q2 2017+
Audi RSQ3 F3 2019+
Audi Q3 2019+

Cupra Leon IV FW 2020+
Cupra Ateca 2018+
Cupra Formentor VZ5 2.5 TFSI 2020+
Cupra Formentor 2020+

SEAT Leon III 5F 2015-2020
SEAT Tarraco 2.0 TSI 2018+

Skoda Octavia IV NX 2020+
Skoda Octavia III 5E 2014-2020
Skoda Superb III 3V 2015+

VW Golf 8 2020+
VW Golf 7 & 7.5 2013-2020
VW Passat B8 2015+
VW Arteon 2017+
VW T-Roc 2017+
VW Tiguan II 2016+
VW Jetta / GLI 7 2018+

355mm VWR650002 RED/BLK/ANO//BLU
380mm VWR650003 RED/BLK/ANO/BLU
Audi S3 8P 2006-2012
Audi A3 8P 2003-2012

SEAT Leon II Cupra/R 1P 2006-2012
SEAT Leon II 1P 2005-2012

Skoda Octavia II vRS 1Z 2004-2013

VW Golf 5 GTI 2005-2008
VW Golf 5 R32 2005-2008
VW Golf 5 GTI ED30/Pirelli 2006-2007
VW Golf 6 GTI 2009-2014
VW Golf 6 R 2009-2014
VW Scirocco R 2009-2017
VW Jetta / GLI 5 2005-2011
VW Jetta / GLI 6 2011-2018

*Montaż zestawu hamulcowego Stage 3+ w Audi RS3 TFSI 2.5 Sportback/Sedan oraz TTRS wymaga zastosowania podkładek pomiędzy obudową łożyska/wspornikiem oraz jarzmem zacisku, aby wycentrować tarczę pomiędzy powierzchniami klocków – w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia zacisku oraz rotoru/tarczy. Przed zakupem zalecamy konsultację z dealerem.

ADAPTERY PIAST DLA IDEALNEGO DOPASOWANIA
Zestawy hamulcowe RacingLine posiadają wyjątkową konstrukcję, która umożliwia montaż 5 mm adapterów do powierzchni czołowej tarczy. Adaptery wysuwają felgę na zewnątrz, zapewniając większą ilość miejsca na hamulce. Już nie trzeba używać dystansów (rozwiązanie jest dozwolone równeż w krajach, gdzie dystanse są zabronione).

Zmieniasz felgi? Żaden problem. Adaptery zakłada się i zdejmuje w kilka minut.
Numer produktu: VWR 620005MM

ZRZUĆ NIEPOTRZEBNE KILOGRAMY
Redukcja wagi nieresorowanej jest bardzo ważna w samochodach wyczynowych. Wszystkie ciężkie elementy po „drogowej” stronie sprężyn – felgi, opony, wahacze oraz, oczywiście, hamulce – przyczyniają się do znacznych różnic w reakcjach pojazdu podczas pokonywania zakrętów i nierówności na jezdni, i te różnice są wyraźnie wyczuwalne dla kierowcy.
KOMPLETNY ZESTAW 355mm, na stronę
- ZESTAW RACINGLINE - 14.2kg
- ZESTAW OEM GOLF 7R/S3 - 18.95kg

KOMPLETNY ZESTAW 380mm, na stronę
- ZESTAW RACINGLINE - 15.25kg
- ZESTAW OEM GOLF 7R/S3 - 18.95kg

TARCZA/ROTOR – 355mm, każda
- ZESTAW RACINGLINE - 8.90kg
- ZESTAW OEM GOLF 7R/S3 - 10.4kg

TARCZA/ROTOR – 380mm, każda
- ZESTAW RACINGLINE - 9.95kg
- ZESTAW OEM GOLF 7R/S3 - 10.4kg

ZACISK wraz z klockami i jarzmem
- ZESTAW RACINGLINE - 5.3kg
- ZESTAW OEM GOLF 7R/S3 - 8.55kg

DROGA HAMOWANIA
Testy wykazały, że hamulce RacingLine wyhamowują standardowy egzemplarz VW Golf 7.5 na fabrycznych oponach ze 100 km/h do całkowitego zatrzymania w zaledwie 2.43 sekundy. Ale skuteczność przy jednokrotnym zatrzymaniu to zdecydowanie nie wszystko.
Głównym powodem, dla którego stosuje się powiększone hamulce, jest zwiększenie pojemności cieplnej przy wielokrotnym, ostrym hamowaniu. To jest naprawdę ważne, kiedy na przykład jedzie się w dół drogą w górach bez możliwości schłodzenia hamulców, albo podczas intensywnej jazdy na torze.
Wykazały to testy, przeprowadzone przez zespół RacingLine. Po zaledwie pięciu gwałtownych zatrzymaniach z prędkości 100 km/h różnica pomiędzy fabrycznymi hamulcami w modelu Golf 7.5R, a zestawem BBK RacingLine staje się wyraźnie zauważalna – droga hamowania jest krótsza o ponad 3 metry. Fabryczne hamulce szybko tracą skuteczność, pedał wchodzi w podłogę i znika przyczepność. Przy większej prędkości albo kolejnych gwałtownych zatrzymaniach fabryczne hamulce działają coraz słabiej.
Tymczasem hamulce RacingLine przy piątym zatrzymaniu są tak samo skuteczne, jak przy pierwszym. Pedał reaguje właściwie, przyczepność jest wciąż taka sama, a kierowca ma poczucie bezpieczeństwa. I można szaleć dalej.

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU
• dwa jednoczęściowe zaciski hamulcowe
• dwa jarzma zacisku hamulcowego
• zestaw śrub montażowych
• zestaw stalowych przewodów hamulcowych w oplocie
• zestaw klocków hamulcowych Fast-Road
• dwie dwuczęściowe tarcze z potrójnymi nacięciami

VWR650002-BLK
2024-01-04

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
A3, Arteon, Ateca, Formentor, Golf, Jetta, Leon, Octavia, Passat, Q2, Q3, RS3, RSQ3, S3, SQ2, Scirocco, Superb, T-Roc, TT, TTRS, TTS, Tiguan
Wersja
---, 5, 5 GTi, 5 R32, 6, 6 GTi, 6R, 7, 7 GTi, 7R, 8, 8 GTi, 8P, 8R, 8S, 8V, 8Y, B8, F3, GA, II, III, III 5E, III 5E vRS, III 5F, III 5F Cupra, III R, II RS, IV FW, IV FW Cupra, IV NX, IV NX vRS, V, VI, VII