Turbo Muffler Delete Racingline 2.0TSI EA888.4 245HP

809 zł 
Brutto
VWR160000

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
A3, Formentor, Golf, Kodiaq, Leon, Octavia, TT, Tarraco
Wersja
---, 8 GTi, 8S, 8Y, IV FW, IV NX vRS

Reduktor tłumika turbiny Turbo Muffler Delete Racingline pasujący do aut z grupy VAG

Ilość:

REDUKTOR TŁUMIKA TURBINY RACINGLINE (TURBO MUFFLER DELETE)


DO POJAZDÓW 2.0 TSI 245 KM | GOLF 8 GTI, LEON CUPRA FW, AUDI A3 8Y, OCTAVIA VRS NX
Numer produktu: VWR160000

POSZERZANY REDUKTOR TŁUMIKA TURBINY DO 2.0 TSI EA888.5 245 KM
Gładka ścieżka przepływu powietrza z turbiny bez zakłóceń dzięki reduktorowi tłumika turbiny RacingLine do 2.0 TSI.
Przeznaczony do pojazdów o mocy 245 KM z turbiną Garrett – Golf 8 GTI, Audi A3/TT, Cupra Leon oraz Octavia vRS i innych.

CO DAJE REDUKTOR TŁUMIKA TURBINY
Poszerzany reduktor tłumika turbiny do pojazdów z silnikiem 2.0 TSI EA888.4 245 KM to elegancka, jednoelementowa konstrukcja aluminiowa połączona z silikonową rurą o powiększonej średnicy, montowana w miejsce restrykcyjnego i ograniczającego moc elementu fabrycznego i zapewniająca gładki przepływ powietrza z turbiny bez żadnych turbulencji.
Fabryczny element jest umieszczony na wylocie turbosprężarki i jego zadaniem jest redukcja hałasu, ale przy okazji zakłóca on strumień powietrza, co jest bardzo niekorzystne w tym miejscu.
Fabryczny tłumik turbiny posiada średncę wewnętrzną 38mm na całej długości, natomiast reduktor RacingLine powiększa się aż do 53mm i idealnie wpasowuje się w silikonową rurę łączącą o tej samej średnicy, posiadającej rant schodkowy dla gładkiego dopasowania.
Zastąpienie standardowej części reduktorem tłumika turbiny oraz rurą silikonową RacingLine wyeliminuje niepożądane ograniczenia przepływu, gwarantując gładką i niezakłóconą ścieżkę strumienia powietrza, opracowaną z wykorzystaniem technologii CFD.
W rezultacie poprawia się doładowanie i nieco wzrasta moc, a przepustnica lepiej reaguje. Dodatkowo, doskonale słychać działanie turbiny.

PEŁNY ZESTAW
Poszerzany reduktor tłumika turbiny ze złączem silikonowym płynnie zwiększa średnicę z 38 mm do 53mm. Zestaw zawiera obie rury oraz obejmy mocujące.

GŁADKIE PRZEJŚCIE
Wygładzenie strumienia powietrza, wydostającego się z turbiny do powiększonej średnicy 53mm, oraz zastosowanie rury silikonowej z wewnętrznym łączeniem schodkowanym, znacznie redukuje ograniczenia i turbulencje, które występują w fabrycznym elemencie.

ŁATWY MONTAŻ
Montaż jest bardzo łatwy, zajmuje około 30 minut i wymaga jedynie typowych narzędzi. Zestaw można również łatwo zdemontować, jeśli zajdzie taka potrzeba. To bardzo ważna modyfikacja, wspomagająca działanie układu dolotowego R600 RacingLine.

PRECYZYJNA INŻYNIERIA DLA IDEALNEGO DZIAŁANIA
Reduktor frezowany jest w technologii CNC z pojedynczego kęsa aluminium lotniczego T6-6061. Gładkie przejście od 38mm do 53mm – usuwa ograniczenia, spowodowane przez fabryczny tłumik turbiny.
Ręcznie polerowany i anodowany na czarny połysk dla zapewnienia doskonałego wyglądu przez długi czas.
Estetyczny detal w postaci grawerowanego laserowo logo RacingLine w kolorze białym.

ZAUWAŻ RÓŻNICĘ
POTWIERDZONE ZASTOSOWANIA
TYLKO do pojazdów z silnikiem 2.0 TSI 245 KM EA888 gen.4
VWR160000
Audi A3 2.0 TSI 8Y 2020+
Audi TT 45 TFSI 8S 245 KM (EA888.4) 2021+

Cupra Leon IV 245 TSI FW 2020+
Cupra Formentor 245 KM 2020+

SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 KM 2021+

Skoda Kodiaq vRS 2.0 TSI 245 KM (EA888.4) 2021+ Skoda Octavia IV vRS 2.0 TSI 245 KM NX 2020+

VW Golf 8 GTI 2020+

Uwaga:
nie pasuje do pojazdów o wyższej mocy – 300KM+ z turbiną Continental – Golf 8R, Golf 8 GTI CS, Audi S3 itd.

VWR160000

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
A3, Formentor, Golf, Kodiaq, Leon, Octavia, TT, Tarraco
Wersja
---, 8 GTi, 8S, 8Y, IV FW, IV NX vRS

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: