Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX
  • Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX

Układ dolotowy APR Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX

2 054 zł 
Brutto
CI100054
Produkt dostępny na zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny (+48) 530 004 005 w celu poznania przybliżonego czasu realizacji

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Volkswagen
Model
A1, A3, Arteon, Golf, Jetta, Polo, Q3, S3, Tiguan
Wersja
---, 7, 7 GTi, 7R, 8, 8 GTi, 8R, 8U, 8V, 8Y, F3, GB, I 1T, II, IV ST, R232

Układ dolotowy APR pasujący do Audi A1 (GB) / Q3 (F3) | VW Polo GTI (AW) / Tiguan 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B - MQB / MQB EVO / MQB AX

Ilość:
Produkt dostępny na zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny (+48) 530 004 005 w celu poznania przybliżonego czasu realizacji

OTWARTY UKŁAD DOLOTOWY APR – 1.8T / 2.0T EA888.3 / EA888.3B / EA888.4 / EA888.4B – MQB / MQB EVO / MQB AX


Pasuje do VW MK6 Polo GTI (AW) / Audi MK2 A1 (GB), 2015+ Audi A3, S3, TT, TTS, Q3 VW Arteon, Golf, GTI, Sportwagen, Alltrack, Tiguan, Jetta oraz innych modeli spoza Ameryki Północnej
Numer produktu CI100054
Otwarty układ dolotowy APR przeznaczony jest do silnika 2.0T EA888.3/3B w pojazdach VW Polo GTI MK6 (Typ AW) oraz Audi A1 MK2 (Typ GB). Pasuje również do większości silników 1.8T/2.0T EA888.3/3B/4/4B w pojazdach na platformie MQB, MQB EVO oraz MQB Ax. To idealna opcja w przystępnej cenie dla praktycznie każdej konfiguracji!

Otwarty układ dolotowy APR z filtrem posiada konstrukcję o prostym przelocie oraz minimalnych skrętach i zagięciach dla maksymalnego przepływu powietrza przy znacznie zredukowanych spadkach ciśnienia. Specjalnie opracowany i opatentowany filtr wielokrotnego użytku z siatką bawełnianą zapewnia zwiększenie przepływu powietrza aż o 22% w stosunku do fabrycznego odpowiednika przy różnych wartościach ciśnienia, a także przyczynia się do redukcji spadków ciśnienia, oraz posiada o 20% większą powierzchnię filtrowania. Zastosowany wkład filtrujący został wielokrotnie przetestowany w innych produktach APR, wykazując się doskonałymi właściwościami w zakresie eliminacji zanieczyszczeń, dzięki czemu można mieć pewność, że będzie skutecznie działał przez cały okres użytkowania pojazdu.

Unikalna konstrukcja filtra umożliwia dopływ powietrza od frontu oraz boków z minimalnymi oporami, co jest wynikiem odpowiednio dobranego rozmiaru i kształtu całości. Wylot filtra jest spory – 127 mm (5”) – o powierzchni o 260% większej od fabrycznej rury. Zwiększoną prędkość przepływu powietrza osiągnięto dzięki gładkiemu przejściu do fabrycznej rury, łączącej dolot albo z obudową przepływomierza, albo z adapterem APR, w zależności od silnika. W obu przypadkach przejście jest proste, niezakłócone i zapewniające idealne dopasowanie oraz maksymalną przepustowość.

Osłona termiczna oraz rura wykonane są z materiału polipropylenowego z dodatkiem szkła, co zapewnia doskonałą barierę izolacyjną, minimalizującą temperaturę powietrza dolotowego – jest znacznie chłodniejsze niż w przypadku braku osłony. Powietrze nie jest pobierane z komory silnika, ani z chłodnicy, ale z zewnątrz poprzez wloty na froncie pojazdu, dzięki czemu jest ono chłodne i zapewnia wydajniejsze działanie turbosprężarek nawet w najbardziej wymagających warunkach. Montaż zajmuje dosłownie kilka minut – wystarczy wpiąć zestaw w fabryczne punkty montażowe w miejsce oryginalnego odpowiednika! Dodatkowo, dzięki konstrukcji otwartej wyraźnie słychać silnik oraz turbiny pracujące nad tym, aby pojazd osiągnął maksymalną moc!

Najważniejsze cechy:
• otwarta konstrukcja
• wysokoprzepływowy filtr wielokrotnego użytku z plisowanym wkładem bawełnianym
• filtr większy o 20% od fabrycznego odpowiednika z wlotem frontowym i wylotem 127 mm (5”)
• wylot filtra zwiększa prędkość przepływu powietrza
• przepływ powietrza zwiększony o 22%
• zagięcia i skręty zredukowane do minimum dla maksymalnego przepływu
• niższe spadki ciśnienia
• mniejsze obciążenie fabrycznych podzespołów
• lepsze działanie przepustnicy oraz turbiny
• prosty, niezakłócony przelot bez ostrych i nagłych zagięć
• konstrukcja pobiera powietrze z wlotów frontowych oraz redukuje dostęp powietrza z komory silnika oraz chłodnicy
• wzbogacone brzmienie silnika oraz turbiny
• szybki i prosty montaż
• pasuje do silników z czujnikiem MAF oraz bez niego
• zaprojektowany specjalnie dla Polo GTI oraz Audi A1
• pasuje do większości pojazdów na platformie MQB, MQB EVO oraz MQB Ax
• pasuje do większości silników 1.8/2.0 EA888.3 / 3B / 4 / 4B
• posiada certyfikat TUV dla dedykowanej platformy oraz spełnia normy emisji spalin

Założona w 1997 roku firma APR to światowy lider w tworzeniu sportowych produktów aftermarketowych do pojazdów VW, Audi, Seat, Skoda, Porsche oraz innych. APR projektuje i produkuje osprzęt oraz oprogramowanie, narzędzia do kalibracji i rejestrowania danych do sterowników silnika i skrzyni biegów, układy dolotowe, wydechowe, intercoolery, zestawy turbo, zawieszenie, hamulce, felgi, cewki zapłonowe. Oprogramowanie jest dostępne w globalnym zautomatyzowanym systemie przez całą dobę. Siedziba firmy znajduje się w nowoczesnym budynku o powierzchni ponad 7500 m2 w miejscowości Opelika w stanie Alabama.


APR

Producent (GPSR):
APR
Address:  4800 HWY 280 W, Opelika, AL 36801, USA
Phone:  +1 (800) 680-7921
E-mail: support@goapr.com
BEST-Performance is the distributor of the brand APR.
CI100054
Produkt dostępny na zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny (+48) 530 004 005 w celu poznania przybliżonego czasu realizacji

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Volkswagen
Model
A1, A3, Arteon, Golf, Jetta, Polo, Q3, S3, Tiguan
Wersja
---, 7, 7 GTi, 7R, 8, 8 GTi, 8R, 8U, 8V, 8Y, F3, GB, I 1T, II, IV ST, R232