Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2

Karbonowy układ dolotowy AWE-Tuning Audi RS3 8Y

2 822 zł 
Brutto
2660-15044
2023-03-24

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi
Model
RS3, TTRS
Wersja
8S, 8Y

Karbonowy układ dolotowy AWE-Tuning pasujący do Audi RS3 8Y
Produkt jest dostępny w kilku wariantach: krótki / otwarty / zamknięty.

Produkt :
Ilość:

KARBONOWY UKŁAD DOLOTOWY AWE-TUNING S-FLO DP AUDI RS3 8Y & TT RS 8S 2.5T


4.5” czystej karbonowej mocy. Przedstawiamy karbonowy układ dolotowy S-FLO AWE do Audi RS3 8Y & Audi TTRS 8S
• dostępny jako zestaw (otwarty lub zamknięty układ dolotowy) oraz jako osobne komponenty do stopniowej modyfikacji
• dostępne opcje: karbonowa rura wlotowa S-FLO, krótki otwarty karbonowy dolot S-FLO, otwarty karbonowy układ dolotowy S-FLO, zamknięty karbonowy układ dolotowy S-FLO
• największa średnica na całej długości spośród dostępnych na rynku dolotów do Audi 8V/8Y RS3 oraz TT RS MK3
• olbrzymia karbonowa rura dolotowa o średnicy 4.5”
• powierzchnia filtrowania większa o 30% od fabrycznej
• wariant zamknięty dolotu S-FLO przechwytuje znacznie więcej powietrza dolotowego w porównaniu do fabrycznego odpowiednika i robi większy użytek z potencjału filtra
• przyrosty maksymalne 17 KM oraz 9.5 Nm przy pomiarze na kołach (zamknięty dolot S-FLO, oprogramowanie stage 1+)
• przyrosty maksymalne 7 KM oraz 4 Nm przy pomiarze na kołach (zamknięty dolot S-FLO, oprogramowanie stage 1+)
• upajające brzmienie wirującej turbiny oraz zaworu rozdzielczego (DV)
• zestaw zawiera specjalnie opracowany uchwyt ze stali nierdzewnej, wycinany laserowo CNC
• posiada suchy filtr wielokrotnego użytku S-FLO
• idealnie pasuje do fabrycznych kanałów wlotowych, zachowując fabryczne punkty montażowe
• adapter do zaworu rozdzielczego (DV) dla modeli 2019+ dostępny osobno
• konstrukcja z prawdziwego włókna węglowego 2x2
• przezroczysta powłoka oraz żywica ze stabilizacją UV
• zaprojektowany, opracowany i przetestowany w siedzibie AWE
• gwarancja idealnego dopasowania
• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika

UWAGA: Modele 2019+ wymagają zestawu adaptera do zaworu rozdzielającego AWE

Etapy modyfikacji:


Karbonowy układ dolotowy S-FLO to produkt modułowy, umożliwiający łatwe przejście od samej rury dolotowej S-FLO lub krótkiego dolotu S-FLO do pełnego układu dolotowego (zamkniętego lub otwartego). Zamontuj od razu pełny karbonowy dolot S-FLO, albo zrób to krok po kroku. Jak wolisz.

[Opcja 1] Karbonowa rura dolotowa S-FLO:
Olbrzymia, 4.5-calowa rura dolotowa S-FLO z włókna węglowego płynnie łączy turbinę z fabryczną obudową filtra. To największa tego typu rura w swojej klasie, która doskonale wspomaga maksymalne przyrosy mocy. Karbonowa rura dolotowa S-FLO to rozwiązanie dla kierowców, którzy chcą maksymalnie wykorzystać potencjał fabrycznej obudowy filtra, poprawiając działanie przepustnicy.

[Opcja 2] Krótki karbonowy dolot S-FLO:
Krótki karbonowy dolot S-FLO zastępuje fabryczną obudowę filtra potężnym filtrem S-FLO z frontowym wlotem, zapewniającym o 30% większą powierzchnię filtrującą, i posiada 4.5-calowe karbonowe kolanko. Wszystko solidnie umocowanie dzięki specjalnie opracowanemu uchwytowi ze stali nierdzewnej, ciętej laserowo w technologii CNC.
Krótki karbonowy dolot S-FLO to idealna propozycja dla entuzjastów rasowego brzmienia turbiny w RS3.

[Opcja 3] Otwarty karbonowy układ dolotowy S-FLO
Karbonowa rura wlotowa S-FLO oraz krótki dolot karbonowy tworzą w połączeniu imponujący i doskonale brzmiący otwarty układ dolotowy S-FLO.
Średnica 4.5” na całej długości od filtra S-FLO do złącza wlotu turbiny zapewnia przyrost mocy o 7 KM oraz momentu obrotowego o 4 Nm przy pomiarze na kołach, a dodatkowo otrzymujemy sporą dawkę rasowego brzmienia doładowania i zaworu rozdzielczego.

[Opcja 4] Zamknięty karbonowy układ dolotowy S-FLO
Zamknięty karbonowy układ dolotowy S-FLO łączy w sobie wszystkie elementy i dodaje specjalnie opracowaną karbonową obudowę filtra. Obudowa rozciąga się na całej szerokości grilla, dzięki czemu znacznie większa ilość powietrza dolotowego przekazywana jest do filtra. Konstrukcja z włókna węglowego 2x2 zapewnia doskonałą izolację od gorącego powietrza z komory silnika przy intensywnej jeździe, natomiast powiększona objętość obudowy sprawia, że silnik 2.5T ma zawsze sporą ilość zimnego powietrza.
Zamknięty karbonowy układ dolotowy S-FLO odblokowuje dodatkowe 17 KM oraz 9.5 Nm przy pomiarze na kołach, i ma potencjał, aby doskonale radzić sobie ze znacznie wyższymi poziomami doładowania.

[Opcja 5] Złącze 4” S-FLO:
Karbonowa rura dolotowa, krótki karbonowy układ dolotowy, oraz otwarty i zamknięty karbonowy układ dolotowy S-FLO mają w zestawie złącze 4.5”/3”, aby połączyć się z fabryczną rurą wlotu turbiny. Złącze S-FLO o średniczach 4.5”/4”jest przystosowane do aftermarketowych wlotów turbiny o średnicy 4”. Jest to produkt dostępny osobno.

[Opcja wymagana do modeli 2019+] Zestaw adaptera zaworu rozdzielającego (DV):
Zestaw adaptera zaworu rozdzielającego (DV) jest frezowany z pojedynczego kęsa aluminium 6061. Przeznaczony jest do modeli z roczników 2019+. Zestaw zawiera adapter zaworu rozdzielającego (DV), dwa olejoodporne o-ringi, 2 obejmy ślimakowe oraz wąż silikonowy o długości 8.75” (22.23 cm) odporny na wysokie temperatury.


Ważna uwaga o dopasowaniu:
Modele z roczników 2019+ wymagają dodatkowego zestawu adaptera zaworu rozdzielającego (DV).

Zawartość zestawu


Wybrana wersja karbonowego dolotu S-FLO, filtr S-FLO (w zależności od wybranej opcji), dedykowany uchwyt wycinany laserowo CNC ze stali nierdzewnej (w zależności od wybranej opcji), złącze, zestaw adaptera zaworu rozdzielającego (jeśli został wybrany dla modeli z roczników 2019+), oraz wszelkie niezbędne elementy montażowe.

2660-15044
2023-03-24

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi
Model
RS3, TTRS
Wersja
8S, 8Y