Panelowy filtr powietrza zwykle określa się jako „zamiennik
filtra
powietrza”.
Jest montowany w fabrycznej obudowie w miejsce oryginalnego odpowiednika. Wykonany jest z wytrzymałych materiałów,
umożliwiających zwiększony przepływ
powietrza wraz ze skuteczniejszym
filtrowaniem, gwarantując wychwytywanie zanieczyszczeń
nawet o wielkości 7 mikronów (fabryczny
filtr wychwytuje drobinki o minimalnej wielkości 10 mikronów).
Filtry
powietrza BMC produkowane są w technologii „pełnego odlewu”, co umożliwia wykonywanie tych charakterystycznych
czerwonych
filtrów z pojedynczych odlewów bez żadnych łączeń. Takie rozwiązanie znacznie redukuje ryzyko uszkodzeń.
Guma zastosowana w systemach
filtrowania
powietrza BMC ma wydłużoną trwałość, jest bardzo wytrzymała i posiada
optymalne właściwości przylegające, dzięki czemu dopasowuje się do każdego kształtu obudowy.
Filtry
BMC wykonane są z wielowarstwowego wkładu bawełnianego, nasączonego olejem o niskiej lepkości i pokrytego
aluminiową siateczką z powłoką epoksydową, co zapewnia ochronę przed oparami paliwa oraz utlenianiem w wyniku wilgotności
powietrza.
Wszystkie
filtry
powietrza BMC są fabrycznie nasączane olejem. Można je myć i regenerować przy użyciu odpowiedniego zestawu czyszczącego
BMC.
MARKA | MODEL | WERSJA | PODWOZIE | HP | LATA | SILNIK |
---|
AUDI | A1 (8X) | 1.6 TDI | 8X | 116 | 2014 > 2018 | CXMA |
AUDI | A1 (8X) | 1.8 TFSI | 8X | 192 | 2015 > 2018 | DAJB |
AUDI | A1 (8X) | 2.0 TFSI S1 | 8X | 231 | 2014 > 2018 | CWZA |
SEAT | IBIZA IV | 1.8 TSI Cupra | 6P | 192 | 2015 > 2016 | DAJA |
SEAT | TOLEDO IV | 1.6 TDI | KG3 | 116 | 2015 > 2019 | CXMA |
SKODA | RAPID (NH3,NH1) | 1.6 TDI | | 116 | 2015 > 2018 | CXMA |
VOLKSWAGEN | POLO V (6R,6C) | 1.8 GTI | 6C | 192 | 2014 > 2017 | DAJA,DAJB |
VOLKSWAGEN | POLO V (6R,6C) | 1.8 GTI 230 [Swiss Only] | 6C | 230 | 2016 > 2017 | DAJA |