Karbonowy układ dolotowy AMS VW Golf 7 GTI & R / Audi A3 & S3 8V / Seat Leon & Cupra 2.0TFSI

4 089 zł 
Brutto
AMS.21.08.0001-1
2022-11-09

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Seat, Volkswagen
Model
A3, Golf, Leon, S3
Wersja
7 GTi, 7R, 8V, III 5F, III 5F Cupra

Karbonowy układ dolotowy AMS Performance pasujący do Volkswagen Golf 7 GTI & 7R / Audi A3 & S3 8V / Seat Leon & Cupra
W zależności od wersji występuje w karbonie oraz w kutym karbonie

Wersja wykończenia :
Ilość:

Opis produktu:


Karbonowy układ dolotowy AMS do VW Golf 7 R ma za zadanie dostarczać większą ilość zimnego powietrza do fabrycznej turbiny. Oryginalna, wielka obudowa filtra powietrza została zastąpiona kanałami z włókna węglowego oraz filtrem z suchym wkładem. Takie rozwiązanie zapewnia więcej przestrzeni w komorze silnika i jednocześnie ułatwia pobieranie zimnego powietrza z zewnątrz. Dolot AMS działa znacznie lepiej od fabrycznego i sprawdza się w pojazdach o mocy nawet 600 KM!
UKŁAD DOLOTOWY AMS PERFORMANCE Z KUTEGO KARBONU DO VW GOLF 7 R 2015-2019 – EDYCJA LIMITOWANA NA 20-LECIE MARKI AMS
ABY UCZCIĆ 20 LAT DZIAŁALNOŚCI NA RYNKU, MARKA AMS PERFORMANCE STWORZYŁA LIMITOWANĄ WERSJĘ UKŁADU DOLOTOWEGO DO VW GOLF 7 R, POSIADAJĄCEGO SPECJALNĄ KONSTRUKCJĘ Z KUTEGO KARBONU, NADAJĄCEGO CAŁOŚCI WYJĄTKOWEGO WYGLĄDU. ICH ILOŚĆ JEST OGRANICZONA, WIĘC WARTO SIĘ POSPIESZYĆ!

• POBIERA WIĘKSZĄ ILOŚĆ ZIMNEGO POWIETRZA
• ZAPEWNIA WIĘKSZĄ ESTETYKĘ KOMORY SILNIKA
• SKUTECZNY NAWET PRZY MOCY 600 KM!
• NAJWYŻSZEJ KLASY RĘCZNIE UKŁADANE WŁÓKNO WĘGLOWE
• ZABEZPIECZONE PRZED BLAKNIĘCIEM I ŻÓŁKNIĘCIEM
• 100% ZIMNEGO POWIETRZA Z ZEWNĄTRZ TWOJEGO GOLFA R
• RÓWNOMIERNY STRUMIEŃ ZIMNEGO POWIETRZA NA CAŁEJ POWIERZCHNI FILTRA
• SUCHY WKŁAD FILTRA ŁATWO SIĘ CZYŚCI I NIE WYMAGA STOSOWANIA OLEJU

BEZKONKURENCYJNA KONSTRUKCJA


Zastosowane włókno węglowe to najwyższej klasy ręcznie układany materiał, odporny na wysoką temperaturę. Inni producenci oferują zwykły zamiennik z bezbarwną powłoką, która jest podatna na odbarwienia i pękanie. Układ dolotowy AMS do VW Golf 7 R wykonany jest z 3 warstw włókna węglowego prepreg o grubości 1 mm i skośnym splocie, wytrzymującego temperaturę do 240°C z zachowaniem integralności strukturalnej oraz walorów estetycznych, bez obaw o żółknięcie, czy blaknięcie wraz z upływem czasu. W odróżnieniu od fabrycznego odpowiednika, dolot AMS nie posiada wlotów powietrza z komory silnika, służących do pobierania ciepłego powietrza dla łatwiejszego odpalania silnika i oszczędzania paliwa, jednak ze szkodą dla osiągów. Usunięcie tych wlotów ciepłego powietrza oraz wykorzystanie całej szerokości frontowego grilla gwarantuje, że do układu dostaje się tylko zimne powietrze z zewnątrz.

SZCZYTOWE OSIĄGI


Producent pojazdu poświęcił wiele czasu i włożył wiele wysiłku, aby wyciszyć hałas płynący z turbiny, co jednak zostało osiągnięte kosztem mocy. Dostarczając turbinie tyle zimnego powietrza, ile potrzeba, dolot AMS znacząco zwiększa jej potencjał. Zastosowanie kompozytu z włókna węglowego dało inżynierom AMS Snailworks sporą swobodę w projektowaniu konstrukcji tak, aby zapewnić osiągi i walory estetyczne. Frontowy kanał wlotowy AMS jest znacznie większy od fabrycznego i umożliwia równomierne rozprowadzenie strumienia powietrza na całym obwodzie filtra. Efektem są mniejsze spadki ciśnienia oraz dłuższe okresy skutecznego działania filtra bez konieczności czyszczenia. Dodatkowo, dobrze słychać wirującą turbinę, co doceni każdy prawdziwy entuzjasta motoryzacji.

Zastosowanie włókna węglowego umożliwiło wykonanie rury o łagodnych zwężeniach oraz duży promieniu zagięć, adaptujących 3.5-calowy wylot filtra do 3-calowego wlotu bez żadnych zakłóceń przepływu. Rura następne łączy się z fabrycznym kolankiem turbiny za pomocą silikonowej przejściówki 3”-2.75”. Takie rozwiązanie umożliwia łatwą adaptację w przypadku wymiany kolanka turbiny na większe, lub przy zastosowaniu modyfikacji turbiny AMS Performance – wtedy wystarczy zastosować silikonowe złącze o średnicy 3”. AMS projektuje swoje komponenty z myślą o przyszłości. Dolot wraz z intercoolerem AMS oraz sekcją downpipe AMS stanowią elementy zestawu, który doskonale współdziała z modyfikacją turbiny AMS – nie ma konieczności kupowania poszczególnych elementów dwukrotnie.

RÓŻNICA TKWI W SZCZEGÓŁACH


Montaż jest łatwy, bez cięcia, wiercenia, czy zdejmowania grilla. Można go przeprowadzić przy użyciu podstawowych narzędzi w krótkim czasie. Do tego dochodzi dedykowany filtr wielokrotnego użytku z wysokoprzepływowym suchym wkładem syntetycznym, który eliminuje konieczność ciągłego kupowania fabrycznych filtrów papierowych. Suchy wkład oznacza brak konieczności nakładania jakiegokolwiek oleju, co stanowi kolejne potwierdzenie, że to najlepsza opcja na rynku. Syntetyczny wkład filtra AMS powstał specjalnie do tego pojazdu. Można go myć i stosować wielokrotnie (bez olejowania) w pojeździe. Rozmiar i parametry filtra zostały dobrane tak, aby dostarczyć niezbędną ilość zimnego powietrza do każdego Golfa 7 R – łącznie z takimi, które posiadają modyfikację turbiny – bez zakłóceń przepływu, czy spadku skuteczności filtrowania.

UWAGI:
• Do pojazdów wyposażonych w system SAI, konieczny jest dodatkowy filtr, dostępny osobno (AMS.21.08.0002-1)
• Elementy karbonowe są wykonywane ręcznie, więc mogą wystąpić drobne niedoskonałości.
• Filtry posiadają specjalny wkład, który przy nadmiernym zabrudzeniu łatwo przywrócić do pierwotnej wydajności filtrowania i przepływu powietrza bez konieczności częstego prania – wystarczy przedmuchać od wewnątrz sprężonym powietrzem (pod ciśnieniem 30-40 psi). Jednak przy mocnym zabrudzeniu w trudnych warunkach, można zastosować biodegradowalny środek czyszczący albo łagodny płyn odtłuszczający. Wystarczy umieścić filtr w roztworze lub spryskać jego powierzchnię, pozostawić na jakiś czas, żeby zanieczyszczenia się rozpuściły, a następnie dokładnie wypłukać, wstrząsnąć lub przedmuchać sprężonym powietrzem od wewnątrz, aby usunąć resztki wody, i pozostawić na 1-2 dni do wyschnięcia.

AMS.21.08.0001-1
2022-11-09

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Seat, Volkswagen
Model
A3, Golf, Leon, S3
Wersja
7 GTi, 7R, 8V, III 5F, III 5F Cupra