Karbonowe kanały intercoolera APR Porsche 911 992 3.0T

3 784 zł 
Brutto
IC100030

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Porsche
Model
911
Wersja
992
Karbonowe kanały intercoolera APR pasujące do Porsche 911 992 3.0T Carrera / Targa / GTS
Ilość:

KARBONOWE KANAŁY INTERCOOLERA APR – PORSCHE 911 992 3.0T 2020+


Numer produktu IC100030

Karbonowe kanały wlotowe intercoolera APR do Porsche 992 3.0T znacznie redukują temperaturę powietrza dolotowego poprzez zwiększenie przepływu z zewnątrz do rdzeni intercoolera. W ten sposób silnik generuję wyższą moc i zachowuje ten poziom przez dłuższy czas, ponieważ temperatura powietrza dolotowego utrzymuje się poniżej wartości progowej spalania stukowego, oraz procedur bezpieczeństwa, obniżających awaryjnie moc silnika. Wielokrotne, następujące bezpośrednio po sobie testy przyspieszenia z całkowicie otwartą przepustnicą wykazały redukcję temperatury powietrza dolotowego aż o 9.6°C (17.3°F) lub 15% w odniesieniu do fabrycznej konfiguracji!

Kanały wlotowe APR do intercoolera wykonane są z włókna węglowego, dzięki czemu ich kształt mógł zostać idealnie dopasowany do ciasnej komory silnika w 992. Kanały umożliwiają maksymalny przepływ przez układ, łącząc się jednocześnie z pozostałymi, fabrycznymi elementami układu. Wszystko dokładnie pasuje na swoje miejsce i nie wymaga żadnych dodatkowych elementów. Niesamowite matowe wykończenie z błyszczącym logo APR jest prawdziwą ozdobą, nadającą sportowego charakteru, choć widać to jedynie wtedy, gdy tylny zderzak jest zdemontowany.

Testy:
Testy 911 należy przeprowadzić na drodze, a nie na hamowni, aby uzyskać rzeczywiste warunki chłodzenia. Jest to szczególnie ważne ze względu na umiejscowienie silnika z tyłu pojazdu. Podczas jazdy powietrze wtłaczane jest do kanałów inaczej niż na stacjonarnej hamowni, nawet jeśli wyposażona jest w najwyższej klasy dmuchawy.

Podczas prac badawczych inżynierowie APR dokładnie zbadali silnik, aby znaleźć wszelkie ograniczenia generowane przez fabryczne komponenty. Szybko okazało się, że seryjne intercoolery miały problem z przepływem powietrza, docierającego kanałami z zewnątrz pojazdu. Dzięki stworzeniu kanałów całkowicie od nowa większa ilość powietrza z zewnątrz pod ciśnieniem mogła zostać wtłoczona do układu, aby zmaksymalizować wydajność intercoolerów.

Aby wykazać ich znaczenie, przeprowadzono testy przyspieszenia na całkowicie otwartej przepustnicy przez około 11 sekund z wykorzystaniem zarówno fabrycznych kanałów, jak i elementów APR. Temperatury powietrza dolotowego były mierzone za intercoolerem przy użyciu wysokiej jakości termoogniw. Przeprowadzono dziesięć bezpośrednio następujących po sobie pomiarów dla każdej konfiguracji, a wyniki uśredniono. Przy fabrycznych kanałach temperatura wzrosła do 66.2°C (151.2°F), co oznacza, że przekroczyła fabryczny próg spalania stukowego, wynoszący 60°C (140°F), i zbliżyła się do progu ograniczenia mocy przez ECU, wynoszącego 70°C (158°F). Gdy próg zostanie przekroczony, sterownik gwałtownie zmniejszy moc silnika, aby go chronić. Przy kanałach APR temperatury były niższe o 15%, lub 9.6°C (17.3°F), czyli 56.6°C (133.9°F). To wynik poniżej progu spalania stukowego i znacznie poniżej wartości, uruchamiającej procedury bezpieczeństwa w silniku.

Kanały APR to prosta i ekonomiczna modyfikacja 992 3.0T, którą może zastosować każdy użytkownik na dowolnym etapie modyfikacji swojego pojazdu, aby zmaksymalizować jego osiągi!

Najważniejsze cechy:
• poprawiona redukcja temperatury powietrza dolotowego aż o 15%
• organiczna konstrukcja z matowego włókna węglowego z błyszczącym logo APR
• niska waga
• nie wymaga dodatkowych elementów montażowych
• montaż plug-and-play
• zachowuje fabryczne kanały za intercoolerem
• doskonały stosunek wydajności do ceny
• zgodny z normami emisji spalin
IC100030

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Porsche
Model
911
Wersja
992