Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 3

Kolektor chłodnicy powietrza doładowującego CSF BMW M3 G80 / M4 G82 / X3M F97 / X4M F98

33 779 zł 
Brutto
8233
2023-03-31

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
BMW
Model
M3, M4, X3M, X4M
Wersja
F97, F98, G80, G82 / G83

Kolektor chłodnicy powietrza doładowującego CSF RACE pasujący do BMW M3 G80 & BMW M4 G82 / M4 G83 / BMW X3M F97 / BMW X4M F98

Wykończenie :
Ilość:

Nowy kolektor chłodnicy powietrza doładowanego CSF RACE do BMW M3 G80 / BMW M4 G82 & G83

Przenieś swoje M3/M4 G8X na wyższy poziom

Wzorowa reputacja marki CSF oraz dogłębna wiedza jej inżynierów na temat wysokowydajnych układów chłodzenia BMW nie mają sobie równych. Marka z dumą ogłosiła swoje nowe dzieło, kolektor chłodnicy powietrza doładowanego do platformy G8X M3/M4 2021+. Celem marki CSF było stworzenie kolektora, który nie tylko dorówna możliwościom silnika S58, ale przeniesie go na całkowicie inny poziom działania dzięki swoim ultra-wysokowydajnym parametrom oraz wytrzymałości.

 

Projektowanie, opracowanie i testowanie

Marka CSF ściśle współpracowała ze swoim strategicznym partnerem produkcyjnym, PWR, oraz lokalnym partnerem badawczo-rozwojowym, Studio RSR, podczas tworzenia swojego kolektora chłodnicy powietrza doładowanego „Level-Up”. Doskonałe relacje z PWR zapewniło dostęp do najnowocześniejszej technologii, stosowanej w pojazdach Formuły 1, natomiast Studio RSR służyło ekspercką wiedzą w zakresie bezpośredniego doświadczenia w wyścigach oraz szczegółowej, praktycznej wiedzy mechanicznej na temat platformy G8X.

 

Najważniejsze cechy

Frezowana konstrukcja i rdzeń PWR

Kolektor wykonany jest z całości z najwyższej jakości aluminium. Każdy element jest frezowany CNC z najwyższą precyzją oraz spawany w technologii TIG, aby uformować pojedynczą powietrzno-wodną chłodnicę powietrza dolotowego, zintegrowaną z kolektorem ssącym. Kolektor CSF nie tylko wydobywa najwyższe poziomy mocy z silnika S58, ale dzięki swej metalowej konstrukcji wytrzymuje ekstremalne wartości ciśnienia doładowania. Ultra-wysokowydajny rdzeń wodno-powietrzny wykonany został przez markę PWR. To produkt typu „bar & plate”, przetestowany ciśnieniem 120 psi, aby mieć pewność, że wytrzyma wysokie poziomy doładowania, które teamy wyścigowe w motorsporcie z pewnością mu zaserwują. Informacje zwrotne z tego środowiska wskazują, że fabryczny rdzeń z plastikowymi zbiornikami bocznymi ulega awariom już przy ciśnieniu doładowania o wartości 27 psi.

Paliwo oraz nitro

Większa moc zawsze wymaga wyższej podaży paliwa. Podobnie jak rynkowy bestseller CSF – super-kolektor do B58 (CSF #8200), kolektor „Level-Up” do G8X M3/M4 S58 posiada górne wejście układu wtrysku paliwa. Przewody ssące posiadają wejścia wtryskiwaczy, frezowane bezpośrednio w ich ściankach. Zestaw posiada zarówno listwę paliwową, jak i frezowane zaślepki, jeśli wejścia nie będą wykorzystywane.

Dodatkowo, kolektor posiada również zintegrowane wejścia na wtrysk azotu lub metanolu na każdym przewodzie ssącym. Osobne wejścia dla każdego przewodu umożliwiają maksymalną kontrolę i precyzję strojenia.

 

Kolektor chłodnicy powietrza doładowanego „Level-Up” do M3/M4 G8X (CSF #8233 / 8233B / 8233C) – najważniejsze cechy

szybsze obniżanie temperatury powietrza dolotowego

redukcja temperatury powietrza dolotowego większa o 16.6°C (30°F) w porównaniu do fabrycznego

niższe spadki ciśnienia w porównaniu do fabrycznego rdzenia

• zapewnia mniejsze obciążenie turbiny oraz umożliwia wyższe poziomy doładowania przy podniesionych docelowych poziomach mocy

• ultra-wytrzymała konstrukcja frezowana CNC z pojedynczego kęsa aluminium w miejsce nietrwałych, plastikowych zbiorników z karbowanym rdzeniem i uszczelką

• wysokowydajny rdzeń intercoolera typu „bar & plate” marki PWR, przetestowany przy ciśnieniu 120 psi

• fabryczna chłodnica posiada rdzeń rurkowo-lamelowy, który jest podatny na uszkodzenia przy ciśnieniu doładowania przekraczającym 27 psi

• górne wejścia wtryskiwaczy z dołączoną listwą paliwową (wraz z frezowanymi zaślepkami w przypadku nieużywania wejść)

• indywidualne wejścia w każdym przewodzie ssącym dla maksymalnej kontroli

• zintegrowany zestaw 3 wejść na dodatkowe czujniki podciśnienia i inne elementy pomiarowe

• łatwy dostęp do odkręcanego filtra oleju

• zintegrowane wejście odpowietrzenia dla łatwego usuwania nadmiaru powietrza z wodnej strony kolektora

• dołączony dystans termoizolacyjny wykonany z materiału KIYLEX

• KIYLEX to opatentowany, rewolucyjny materiał polimerowy o wysokiej wydajności

• działa jako bariera termiczna, odprowadzająca ciepło pomiędzy głowicą cylindrów, a kolektorem ssącym

• udowodniona redukcja temperatury kolektora dolotowego o 15%

• obniża temperaturę powietrza dolotowego

• zestaw zawiera wszelkie niezbędne uchwyty, elementy montażowe oraz instrukcję

• wykończenie – surowe aluminium (#8233)

• wykończenie – czarna, termiczna powłoka proszkowa odprowadzająca ciepło (#8233B)

• wykończenie – spersonalizowane kolory, oferowane przez lidera w dziedzinie układów chłodzenia BMW (#8233C)

• montaż plug-and-play, bezpośrednio w miejsce fabrycznego odpowiednika – nie wymaga żadnych dodatkowych modyfikacji

• wykończenie i dopasowanie na poziomie fabrycznym

• ograniczona dożywotnia gwarancja

Zastosowanie:

2021+ BMW G80 M3 (łącznie z wersją Competition) – 6MT & ZF8 Auto

2021+ BMW G82 / G83 M4 (łącznie z wersją  Competition) – 6MT & ZF8 Auto

2022+ BMW G81 M3 (łącznie z wersją  Competition) – 6MT & ZF8 Auto

2020+ BMW F97 X3M (łącznie z wersją  Competition)

2020+ BMW F98 X4M (łącznie z wersją  Competition)

Numer fabryczny BMW: 17-51-8-092-584 / 17-51-8-053-321



8233
2023-03-31

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
BMW
Model
M3, M4, X3M, X4M
Wersja
F97, F98, G80, G82 / G83