logo

Jesteś gotowy na transformację swojego Audi / VW 3.0 V6 TDI?

Inżynierowie RacingLine przez ostatnie kilka lat intensywnie pracowali nad stworzeniem modyfikacji oprogramowania sterownika silnika do 3.0 TDI EA897evo2 2018+ o mocy 231 KM oraz 286 KM.

Największy nacisk położono na komfort prowadzenia pojazdów z tym silnikiem – wielu właścicieli narzeka na powolną reakcję przepustnicy; jest to frustrujące, a bywa nawet niebezpieczne, kiedy chcemy dynamicznie wyprzedzić przy większej prędkości.

Kalibracja RacingLine do 3.0 TDI poprawia komfort jazdy oraz zapewnia spory przyrost mocy i momentu obrotowego. Działanie modyfikacji zostało przetestowanie na hamowniach i drogach w wielu miejscach na świecie. A teraz możesz ją mieć we własnym aucie.

PRZYROSTY MOCY

Uwaga – fabryczne wartości mocy wynoszą 231 KM oraz 286 KM w zależności od modelu. Wartości uzyskane przez RacingLine odnoszą się do obu wersji.

Racingline

Modyfikacja Stage 1 sprowadza się do zapewnienia sporego przyrostu mocy i momentu obrotowego bez konieczności wprowadzania żadnych modyfikacji sprzętowych. Jak widać na wykresach, różnica jest ogromna.

Wszystkie wyniki pochodzą z hamowni RacingLine Superflow 4WD (z korektą DIN) z wykorzystaniem standardowego oleju napędowego.
Wszystkie wartości fabryczne mocy i momentu obrotowego to dane producenta.
Wyniki pomiarów na hamowni mogą się różnić; powyższe służą jako wartości poglądowe.

Modyfikacje sprzętowe?
Sportowa kalibracja 3.0 TDI Stage 1 nie wymaga ŻADNYCH dodatkowych podzespołów, aby uzyskać podane wartości mocy.  

WYKRES Z HAMOWNI:

Racingline

ZASTOSOWANIE:

3.0 TDI EA897 EVO2

Modele 3.0 TDI (2018+) 231 KM & 286 KM

Bosch MD1 CP004IFX
 
>  Audi A4 B9 50 TDI & 45 TDI 2019+

>  Audi A5 FS 50 TDI & 45 TDI 2019+

>  Audi A6 C8 50 TDI & 45 TDI 2018+

>  Audi A7 C8 50 TDI & 45 TDI 2018+

>  Audi Q5 II FY 50 TDI & 45 TDI 2018+

>  Audi A8 D4 50 TDI 2017+

>  Audi Q8 4M8 50 TDI & 45 TDI 2018+

>  Audi Q7 4M 50 TDI & 45 TDI 2018+

>  Volkswagen Touareg III CR 3.0 V6 TDi 2018+
 

Potwierdzone kody silnika:
DDVB / DDVE / DDVF / DHXA / DHXB / DHXC / DEND
 

Dodatkowe opcje?
Wszystkie modyfikacje 3.0 TDI Stage 1 RacingLine eliminują fabryczny ogranicznik prędkości.  

PRZYROSTY MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO
Niesamowite przyrosty w silniku 3.0 TDI mówią same za siebie. Osiągi pojazdu i komfort jazdy zmienią się po prostu na znacznie lepsze.

SPOKOJNA GŁOWA
Inżynierowie RacingLine posiadają szeroką i dogłębną wiedzę, a także rozbudowaną sieć zasobów, na których bazują swoje produkty. Możesz mieć pewność, że wszystko będzie działać doskonale. A jeśli jednak zmienisz zdanie, możesz otrzymać zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni.

NIESAMOWITY KOMFORT JAZDY
Sporo pracy zostało włożone na usunięcie problemu z opóźnionym działaniem przepustnicy, dzięki czemu silnik 3.0 TDI znacznie lepiej reaguje na wciśnięcie pedału gazu.

POWRÓT DO KONFIGURACJI FABRYCZNEJ
Jeśli kiedykolwiek chciałbyś przywrócić pojazd do fabrycznej konfiguracji, OEM+ RacingLine oferuje taką możliwość. Sterownik zostanie zaprogramowany dokładnie tak, jak przed wgraniem modyfikacji.

_________________________________________________________________


Modyfikacja skrzyni biegów ZF
Dopasowana modyfikacja sterownika skrzyni (TCU)
Dynamiczna modyfkiacja TCU RacingLine do 8-biegowej skrzyni ZF S-tronic Audi doskonale uzupełnia kalibrację sterownika silnika.

Modyfikacja TCU RacingLine dostosowana jest do wyższych poziomów mocy. Zamiast jak najszybciej przełączać biegi w górę aż do ósmego, zapewnia bardziej naturalny profil wyboru przełożenia, a przy intensywnej jeździe odblokowuje najszybsze zmiany biegów.

Przełącz na tryb manualny, aby mieć pełną kontrolę nad biegami – bez automatycznego zmieniania biegu na wyższy, bez samowolnego zrzucania biegu (lub do momentu, gdy wrócisz do trybu D/S)

Sprytne rozwiązanie.

*wyłączenie automatycznego przełączania na wyższy bieg nie jest dostępne dla niektórych kodów silnika

Prace rozwojowe RacingLine
24 miesiące intensywnej pracy
Inżynierowie RacingLine eksploatują dwa egzemplarze Audi 50 TDI od ponad dwóch lat, aby zapewnić jak najlepsze rozwiązania w modyfikacji do silnika 3.0 TDI, oparte na gruntownej wiedzy i doświadczeniu.

Zarówno na hamowni, jak i na drodze, auta przejechały tysiące mil, aby umożliwić jak najbardziej optymalną kalibrację.

Dopiero po tych dwóch latach szeroko zakrojonych badań oprogramowanie RacingLine OEM+ jest gotowe, aby trafić do klientów. RacingLine wyznacza najwyższe standardy.

Udostępnij: