logo

Fabryczny intercooler w Audi RS3 & TTRS okazuje się niewystarczający, aby poradzić sobie z wymaganiami mocnych, intensywnie użytkowanych pojazdów, co przejawia się poważnymi ograniczeniami osiągów przy dynamicznej jeździe, wynikającymi z gwałtownego wzrostu temperatury powietrza.

Potężny intercooler RacingLine typu ‘plate & bar’ posiada schodkowany rdzeń, dający pojemność o 70% większą od fabrycznego intercoolera – to jeden z najwydajniejszych intercoolerów do 2.5 TFSI.

Stała redukcja temperatur powietrza dolotowego zmniejsza przegrzanie, zapewniając lepsze osiągi za każdym razem. Nie ma potrzeby robienia przerw na schłodzenie systemu, jak w przypadku fabrycznego intercoolera.

Inżynierowie RacingLine skupili swoje wysiłki na znalezieniu złotego środka pomiędzy maksymalnym chłodzeniem powietrza dolotowego oraz minimalnymi stratami ciśnienia. To doprowadziło do zwiększenia rozmiaru bez generowania żadnych dodatkowych opóźnień.

Zestaw jest dedykowany do Audi RS3 8V.2, 8Y & TTRS 8S – co oznacza, że nie wymaga żadnego cięcia ani wiercenia przy montażu, a także idealnie wpasowuje się w fabryczną belkę czołową pojazdu.

MAKSYMALNY ROZMIAR RDZENIA
Potężny intercooler ‘plate & bar’ posiada wysokoprzepływowy rdzeń schodkowany, wykorzystujący bardzo wysokie rurki wewnętrzne dla maksymalnego przepływu, a jego powierzchnia czołowa jest większa o 76.8%.

ZAAWANSOWANY RDZEŃ
Bardzo wydajna konstrukcja aluminiowa plate & bar, opracowana w wyniku rygorystycznych testów, mających za zadanie uzyskanie optymalnych rozmiarów rdzenia, gęstości lameli, oraz przepustowości rurek, zapewnia pojemność większą od fabrycznej aż o 70%.

ZBIORNIKI BOCZNE Z PROWADNICAMI
Odlewane zbiorniki boczne dla zminimalizowania zakłóceń oraz oporów posiadają wewnętrzne prowadnice przepływu, aby kierować strumień powietrza w górę i w dół na całej głębokości rdzenia – a wloty i wyloty mają średnicę 70 mm.

Potwierdzone zastosowanie w pojazdach:
pojazdy z silnikiem EA855 2.5 TFSI 400 KM
Kody silnika: DAZA, DAZC, DNWA, DXHA
• AUDI RS3 8Y 2021+
• AUDI RS3 8V.2 2017-2020
• AUDI TTRS 8S 2017+

Racingline

Racingline

Racingline



Precyzyjnie opracowane dla idealnych osiągów.

• Fabryczne dopasowanie – nie wymaga wiercenia ani cięcia dla idealnego dopasowania.
• Olbrzymia pojemność rdzenia – RacingLine: 14.1 litra vs OEM: 8.3 litra
• Konstrukcja typu ‘plate & bar’ jest znacznie lepsza niż tańsze rozwiązanie rurkowo-lamelowe, wykorzystywane w większości aftermarketowych intercoolerów.
• Wyloty intercoolera mają średnicę 70 mm, co oznacza, że można zastosować fabryczne rury albo wzmacniane rury RacingLine.

Racingline


Wszystko sprowadza się do temperatur powietrza dolotowego.

• Fabryczny intercooler w Audi RS3 & TTRS nie radzi sobie z utrzymaniem odpowiedniego poziomu temperatur powietrza dolotowego przy modyfikacjach zwiększających moc.
• Dlatego układ szybko się nagrzewa, ciepło przedostaje się do silnika i następują wyraźne spadki mocy – tym większe, im mocniej auto jest eksploatowane. Jedynym sposobem na przywrócenie sprawności standardowego intercoolera jest zgaszenie samochodu i pozostawienie go w spokoju na godzinę.
• Intercooler RacingLine jest znacznie skuteczniejszy w utrzymywaniu temperatur powietrza dolotowego na niskim poziomie, co oznacza, że pełna moc jest cały czas do dyspozycji, za każdym razem. REDUKCJA TEMPERATURY O 20.5°C

Udostępnij: