• Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 3
  • Zdjęcie 3

Układ wydechowy AWE-Tuning BMW M340i G20 / M440i G22

zł9,477 NETTO (ceny bez podatku)
3020-42078
2022-03-31

Product details

Marka pojazdu
BMW
Model
3, 4
Wersja
G20 / G21, G22 / G23

Układ wydechowy AWE-Tuning pasujący do BMW G20 / G21 M340i & G22 / G23 M440i

System występuje w dwóch wersjach głośności TRACK oraz TOURING oraz w trzech opcjach jeśli chodzi o końcówki układu wydechowego: seryjne / Polerowane / Czarne

Rodzaj końcówek :
Wersja głośności :
Quantity:

Przedstawiamy układ wydechowy AWE-Tuning do BMW M340i G20 / M440i G22

• przepływ o 65% lepszy od fabrycznego – gotowy na wielką moc

• przyrosty maksymalne 16 KM oraz 16 Nm na kołach (fabryczne oprogramowanie)

• dostępny w stonowanej wersji Touring oraz hałaśliwej opcji Track – oba warianty mają prosty przelot dla maksymalnych osiągów

• opatentowane rozwiązanie redukujące niepożądane wibracje – 180 Technology - w wersji Touring

• ręcznie wykonana konstrukcja z giętych trzpieniowo (CNC) rur o średnicy 3” i grubości ścianki 0.065” z amerykańskiej stali nierdzewnej T304L

• rezonowane oraz nierezonowane wersje sekcji downpipe dla idealnego dostrojenia brzmienia

• posiada adapter wlotowy sekcji środkowej, umożliwiający dopasowanie do fabrycznych oraz aftermarketowych sekcji downpipe (w wylotem 80 mm)

• wersja pod fabryczne końcówki lub z czterema skośnymi końcówkami 102 mm w wykończeniu srebrnym lub czarnym

bezpośredni zamiennik montowany w miejsce fabrycznego, nie wymaga cięcia

• gwarancja idealnego dopasowania

• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika

• dożywotnia gwarancja na układ wydechowy

• zaprojektowany, opracowany i wykonany w całości w siedzibie AWE

Wersja Track:

Jeśli szukasz czegoś dzikiego, głośnego i zarazem lekkiego, to wersja Track jest dla Ciebie. Zestaw ma rezonatory w sekcjach mid-pipe, tak samo dopasowaną i precyzyjnie wykonaną konstrukcję, jak wersja Touring, łącznie z wytłaczaną sekcją Y-pipe ze stali nierdzewnej – brakuje tylko elementów z opcją 180 Technology, dzięki czemu redukcja wagi wynosi prawie 5 kg w stosunku do fabrycznego odpowiednika.

W miejsce rezonatorów 180 Technology wersja Track posiada z tyłu dwie proste rury, dlatego jest (naprawdę) bardzo hałaśliwa przy przyspieszaniu i zwalnianiu w średnim zakresie obrotów i dla wielu osób jest zbyt głośna. Z tego powodu nie ma możliwości zwrotu układu wydechowego AWE w wersji Track ze względu na zbyt wysoki poziom natężenia dźwięku. Zostaliście ostrzeżeni.

Wersja Touring

Układ wydechowy AWE w wersji Touring znajduje się na styku finezji i agresji. 3-calowa konstrukcja ze stali nierdzewnej T304L z dwoma końcówkami to idealna porcja stali dla każdego, kto chce sportowych osiągów bez szkody na komforcie w codziennym użytkowaniu: głębokie, stonowane brzmienie bez żadnych zbędnych drgań przy większych prędkościach na autostradzie.

Zestaw posiada tłoczoną ze stali nierdzewnej sekcję Y-pipe o przepustowości równej 3-calowym rurom, montowaną bezpośrednio do sekcji downpipe. Mówiąc prościej: imponująca poprawa przepływu powietrza, aż o 65% w stosunku do serii, zapewnia gotowość do przyszłych modyfikacji w postaci sekcji downpipe o różnych rozmiarach. Element rozdziela wydech na dwie części z rurami o średnicy 3”, co zapewnia optymalną przepustowość w całym układzie. W końcowej części znajduje się opatentowanie rozwiązanie AWE, redukujące niepożądane wibracje – 180 Technology. Co to oznacza dla Ciebie? Usłyszysz czysty, pełny dźwięk silnika B58, nieporównywalny z żadnym innym.

Idealny dźwięk dzięki opcji 180 Technology od AWE

Po wydostaniu się z silnika B58 spaliny wpływają do rezonatora AWE Tuning 180 Technology i przechodzą przez strategicznie rozmieszczone otwory do komory rozprężnej. Fale dźwiękowe, przenoszone przez gazy, odbijają się od ścianek komory. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu otworów w jej wnętrzu oraz precyzyjnemu dobraniu jej wielkości, można dokładnie określić, kiedy fale przedostają się dalej. Ściśle określony moment wejścia fal do głównego strumienia spalin daje w rezultacie falę o fazie przesuniętej o 180 stopni, niwelującą wszelkie problematyczne częstotliwości. 

Chcesz zamontować aftermarketowy downpipe? Przeczytaj to! (Poważnie):

Wersja Touring jest dostępna w wersji nierezonowanej oraz rezonowanej. Nierezonowana zalecana jest do pojazdów, wyposażonych fabryczną sekcję downpipe. Jeśli Twoje M340i posiada aftermarketową sekcję downpipe, zalecane jest zastosowanie wariantu rezonowanego. A jeśli masz fabryczną sekcję downpipe, ale planujesz kupić aftermarketową w przyszłości, nie ma się czym martwić: można zamontować rezonowane sekcje mid-pipe dzięki zastosowaniu specjalnego zestawu AWE do konwersji na wersję rezonowaną.

Końcówki:

Wersje Touring oraz Track posiadają efektowne, skośne końcówki 102 mm o podwójnych ściankach w wykończeniu srebrnym lub czarnym, oraz z tłoczonym logo AWE.

Jeśli chcesz zachować oryginalne końcówki, jest taka opcja. Specjalnie dla Ciebie.

Zawartość zestawu

Kompletny układ wydechowy w wersji Track lub Touring, cztery końcówki 102 mm o podwójnych ściankach w wybranym wykończeniu (przy opcji z końcówkami AWE), oraz wszelkie niezbędne elementy montażowe.

3020-42078
2022-03-31

Product details

Marka pojazdu
BMW
Model
3, 4
Wersja
G20 / G21, G22 / G23