Klocki hamulcowe Racingline RP700 MQB (EVO)

zł939 NETTO (ceny bez podatku)
VWR670011
2024-02-26

Product details

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
Arteon, Formentor, Golf, Jetta, Karoq, Kodiaq, Leon, Octavia, Passat, Q3, S3, SQ2, Superb, T-Roc, Tarraco, Tiguan
Wersja
---, 7 GTi, 7R, 8 GTi, 8R, 8V, 8Y, B8, F3, GA, II, III, III 5E, III 5E vRS, III 5F Cupra, IV FW Cupra, VII

Klocki hamulcowe Racingline RP700 pasujące do pojazdów z grupy VAG MQB (EVO).

Wymiar / Oś :
Quantity:

Wyczynowe klocki hamulcowe RP700 do modeli MQB EVO


Zyskasz bardzo wiele pod względem skuteczności działania swojego MQB EVO dzięki udoskonalonym klockom hamulcowym.
Wyczynowe klocki hamulcowe RacingLine RP700 wykonane są z zaawansowanego materiału o wysokim współczynniku tarcia, który znacznie poprawia działanie układu hamulcowego.

Co zyskujesz?
Jeśli jeździsz swoim MQB Evo dynamicznie, z pewnością wielokrotnie doświadczyłeś słabnięcia siły hamowania. Tu wkraczają wyczynowe klocki hamulcowe RacingLine RP700. To bezpośrednie zamienniki fabrycznych elementów, pasujące do standardowych hamulców, ale zapewniające znacznie większą odporność na wysoką temperaturę.
Idealne do dynamicznej jazdy po drogach publicznych oraz przy okazjonalnym użytkowaniu na torze – bez żadnych negatywnych skutków w codziennej, spokojnej jeździe.
Zaprojektowane to zastosowania z fabrycznym układem hamulcowym – prosty, bezpośredni zamiennik.
Szeroko zakrojone testy mieszanki RP700 pozwoliły znaleźć idealną równowagę pomiędzy skutecznym działaniem przy niskich oraz wysokich temperaturach.
Głównym celem inżynierów było uzyskanie idealnego odczucia pod stopą – dającego w rezultacie efekt hamowania progresywnego i niezrównaną reakcję pedału hamulca.
Dostępne są zestawy przednich oraz tylnych klocków z zastosowaniem w wielu różnych pojazdach (wyszczególnionych poniżej). W odróżnieniu od innych producentów RacingLine oferuje dwa rodzaje klocków tylnych, pasujących do tarcz pełnych, lub wentylowanych.

WYSOKA WYDAJNOŚĆ
Najważniejszym celem inżynierów RacingLine przy tworzeniu klocków RP700 było wyeliminowanie spadków skuteczności hamowania przy wysokich temperaturach, a jednocześnie zapewnienie odpowiednich właściwości bez konieczności rozgrzewania układu hamulcowego po starcie – to bardzo ważne dla pojazdów użytkowanych zarówno w spokojnej jeździe miejskiej na co dzień, jak i podczas dynamicznej jazdy na drodze i okazjonalnie na torze.

MIESZANKA RP700
Program testów przeprowadzanych na drogach i torach wykazał, że najlepsza będzie średnia twardość klocków. Mieszanka oparta na włóknach aramidowych zapewnia idealną równowagę pomiędzy wysoką skutecznością oraz niesamowitym poczuciem kontroli nad pojazdem za pośrednictwem pedału hamulca.

CERTYFIKAT ECE R90
W wielu krajach wymagany jest certyfikat ECE R90, a wiele dostępnych na rynku klocków go nie posiada. Certyfikat daje pewność, że klocki będą równie skuteczne na zimno przy starcie, jak po rozgrzaniu do temperatury torowej.

PRZÓD: tarcza przednia 357x34 mm
Numer produktu: VWR670011
BEZ CZUJNIKA ZUŻYCIA KLOCKA – NALEŻY WYKORZYSTAĆ ORYGINALNY LUB KUPIĆ NOWY
Potwierdzone zastosowania:
Pojazdy MQB EVO ze sportowymi hamulcami 357mm
PRZÓD: tarcza przednia 357x34 mm VWR670011
BEZ CZUJNIKA ZUŻYCIA KLOCKA – NALEŻY WYKORZYSTAĆ ORYGINALNY LUB KUPIĆ NOWY
Najnowsze modele MQB Evo z największymi fabrycznymi hamulcami z wyczynowymi klockami
Audi S3 8Y 2020+

VW Golf 8 GTI Clubsport 2020+ //oprócz podstawowej wersji GTI
VW Golf 8 R 2020+
VW Golf 8 R kombi 2020+
VW Arteon R 2020+
VW Arteon R Shooting Brake 2020+
VW Tiguan R 2020+
VW Tiguan 245ps 2020+ // z hamulcami 357mm

Potwierdzone zastosowania:
POWIĘKSZONE HAMULCE 340mm
Dla mocniejszych pojazdów z powiększonymi hamulcami OEM – Golf 8 GTI, Golf 7R, GTI 7 PP, Audi S3 8V, Cupra III oraz IV i wiele innych:
PRZÓD: tarcza 340x30mm
Numer produktu: VWR670006
W ZESTAWIE CZUJNIK ZUŻYCIA KLOCKÓW
TYŁ: tarcza wentylowana 310x22mm
HAMULEC RĘCZNY:
- ELEKTRYCZNY – numer produktu VWR670007
- MANUALNY – numer produktu VWR670008
Audi S3 2013-2020 8V
Audi SQ2 2018+
Audi Q3 2018+ // 2.0 TSI

Cupra Formentor 2020+ //2.0 TSI

Skoda Octavia III 2013+ 5E // vRS oraz 1.8 & 2.0 TSI
Skoda Superb III 2015+ 3V // 2.0 TSI (280PS)
Skoda Karoq 2018+ // wszystkie modele
Skoda Kodiaq 2018+ // vRS, 2.0 TDI, 2.0 TSI

SEAT Leon Cupra IV 2020 KL
SEAT Leon Cupra III 2014-2020 5F // OPRÓCZ modeli z 4-tłoczkowymi hamulcami przednimi Brembo
SEAT Tarraco 2018+ // wszystkie modele

VW Golf 8 GTI 2020+
VW Golf 7 & 7.5 R 2013-2020
VW Golf 7 & 7.5 GTI 2013-2020 // tylko wersje z pakietem Performance
VW Golf 7 & 7.5 GTI Clubsport & Clubsport S 2016-2020
VW Golf 7 & 7.5 GTI TCR 2017+
VW Passat B8 2015+ 3G // 2.0 TSI (280PS) oraz 2.0 BiTDI (240PS)
VW Arteon 2.0 TSI 2017+ // 2.0 TSI (280PS) oraz 2.0 BiTDI (240PS) *klocki tylne VWR670005
VW Jetta VII GLI*klocki tylne VWR670005
VW T-Roc R 2019+
VW Tiguan II 2016+ //mociejsze modele (2.0 TSI & BiTDI 240 KM) OPRÓCZ wersji Tiguan R 2020+
VW Tiguan II Allspace 2017+ // wszystkie modele

Charakterystyka klocków:
ODPORNOŚĆ NA SPADEK SIŁY HAMOWANIA 8/10
REAKCJA PEDAŁU HAMULCA 9/10
NISKI POZIOM PYŁU 8/10
NISKI POZIOM HAŁASU 9/10
TRWAŁOŚĆ 7/10

Czujniki zużycia klocków
RÓŻNICE POMIĘDZY KLOCKAMI PRZEDNIMI:
VWR670004/VWR670011 – WYKORZYSTAJ STARY CZUJNIK / WYMIEŃ CZUJNIK
VWR670006 – ZAWIERA NOWY CZUJNIK
CZUJNIK ZUŻYCIA PRZEDNICH KLOCKÓW
WYKORZYSTAJ STARY CZUJNIK LUB WYMIEŃ NA NOWY
VWR670011
VWR670004
CZUJNIK ZUŻYCIA KLOCKÓW PRZEDNICH W ZESTAWIE
VWR670006

VWR670011
2024-02-26

Product details

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
Arteon, Formentor, Golf, Jetta, Karoq, Kodiaq, Leon, Octavia, Passat, Q3, S3, SQ2, Superb, T-Roc, Tarraco, Tiguan
Wersja
---, 7 GTi, 7R, 8 GTi, 8R, 8V, 8Y, B8, F3, GA, II, III, III 5E, III 5E vRS, III 5F Cupra, IV FW Cupra, VII