Układ dolotowy APR do Audi RS6 / RS7 C8 4.0T EA825!
Układ dolotowy APR to spore usprawnienie dla silnika 4.0T EA825. Zapewnia znacznie przyrosty mocy i momentu obrotowego dzięki konstrukcji, umożliwiającej wysoki przepływ powietrza z jednoczesną redukcją spadków ciśnienia. Każda część mająca wpływ na poprawę osiągów została zmodyfikowana. Działanie przepustnicy jest znacznie wydajniejsze, kiedy silnik może swobodnie oddychać. To z kolei odciąża turbosprężarki i prowadzi do odczuwalnych przyrostów mocy. Co więcej, walory estetyczne włókna węglowego oraz aluminium doskonale prezentują się w komorze silnika, a brzmienie nabiera rasowego charakteru. Dołączony do zestawu filtr można myć i stosować wielokrotnie, a odlewane aluminiowe adaptery wlotów turbiny umożliwiają montaż w przypadku większych turbosprężarek. Takie rozwiązanie zapewnia doskonałe działanie przy większym przepływie powietrza bez spadków ciśnienia, oraz przy większej mocy i momencie obrotowym po kolejnych modyfikacjach.
Konstrukcja oraz testy:
Żaden z komponentów nie został pominięty w poszukiwaniu lepszych osiągów; obudowa filtra, filtr, złączki oraz wloty turbiny dokładnie przeanalizowano i zmodyfikowano dla uzyskania maksymalnego przepływu. Filtr APR, wykonany z siateczki z wkładem bawełnianym, umożliwia przepływ powietrza lepszy o 8% przy takiej samej skuteczności filtrowania. Przepustowość zwiększa się o 52% przy wylotach obudowy filtra, a przy powiększonych wlotach turbiny przyrost wynosi aż 93%. Znacznie udoskonalone wloty turbiny APR są kompatybilne z turbosprężarkami o wlocie większym aż do 29%; różne adaptery dają pewność, że dolot APR umożliwi optymalny przepływ dla wielu rodzajów turbosprężarek. Całość udoskonaleń daje w rezultacie 50% redukcję spadków ciśnienia w porównaniu z rozwiązaniem fabrycznym. Przepływ powietrza w oryginalnym dolocie stanowi 63% maksymalnych możliwości, wyliczonych teoretycznie na podstawie średnicy fabrycznej turbosprężarki, natomiast dolot APR – z wynikiem 81% – znacznie bardziej zbliża się do maksimum . Tak znaczące ulepszenia jakościowe i ilościowe przepływu powietrza skutkują lepszym działaniem przepustnicy, mniejszym obciążeniem turbiny oraz zwiększoną wydajnością, i ostatecznie większą mocą. W pomiarach na hamowni podwoziowej wykazano przyrost mocy o 47 KM oraz momentu obrotowego o 51 Nm na wszystkich czterech kołach w RS6 Stage 1 na paliwie 98. Nie ważne, czy chcesz wzmocnić swoje fabryczne RS6, czy eksperymentujesz z większą turbosprężarką, układ dolotowy APR wesprze Cię w tych działaniach.
Najważniejsze cechy i zalety:
• +47 KM oraz +51 Nm przy pomiarze na kołach (Stage 1, 98)
• karbonowa obudowa filtra z wylotami większymi o 52%
• gładkie, wysokoprzepływowe złączki wlotu turbiny
• o 93% większe aluminiowe wloty turbiny z frezowanymi adapterami
• 50% redukcja spadków ciśnienia we wlotach turbiny
• wysokoprzepływowy filtr powietrza wielokrotnego użytku z plisowanym wkładem bawełnianym
• bardziej sportowe brzmienie silnika
• szybsze obroty turbin
• wydajniejsze działanie turbin
• maksymalne średnice rur od obudowy filtra do wlotów turbosprężarek
• rury rozwiązują główne przyczyny ograniczonego przepływu powietrza
• frezowane adaptery umożliwiają montaż systemu do większych turbin
• zachowuje niski poziom emisji spalin
Related products
- No related products at this time.