Panelowy filtr powietrza zwykle określa się jako „zamiennik
filtra
powietrza”.
Jest montowany w fabrycznej obudowie w miejsce oryginalnego odpowiednika. Wykonany jest z wytrzymałych materiałów,
umożliwiających zwiększony przepływ
powietrza wraz ze skuteczniejszym
filtrowaniem, gwarantując wychwytywanie zanieczyszczeń
nawet o wielkości 7 mikronów (fabryczny
filtr wychwytuje drobinki o minimalnej wielkości 10 mikronów).
Filtry
powietrza BMC produkowane są w technologii „pełnego odlewu”, co umożliwia wykonywanie tych charakterystycznych
czerwonych
filtrów z pojedynczych odlewów bez żadnych łączeń. Takie rozwiązanie znacznie redukuje ryzyko uszkodzeń.
Guma zastosowana w systemach
filtrowania
powietrza BMC ma wydłużoną trwałość, jest bardzo wytrzymała i posiada
optymalne właściwości przylegające, dzięki czemu dopasowuje się do każdego kształtu obudowy.
Filtry
BMC wykonane są z wielowarstwowego wkładu bawełnianego, nasączonego olejem o niskiej lepkości i pokrytego
aluminiową siateczką z powłoką epoksydową, co zapewnia ochronę przed oparami paliwa oraz utlenianiem w wyniku wilgotności
powietrza.
Wszystkie
filtry
powietrza BMC są fabrycznie nasączane olejem. Można je myć i regenerować przy użyciu odpowiedniego zestawu czyszczącego
BMC.
MARKA | MODEL | WERSJA | PODWOZIE | HP | LATA | SILNIK |
---|
BUGATTI | VEYRON | 8.0 W16 EB 16.4 [2 Filters Required] | | 1001 | 2005 > 2011 | |
BUGATTI | VEYRON | 8.0 W16 EB 16.4 Grand Sport [2 Filters Required] | | 1001 | 2009 > 2015 | |
BUGATTI | VEYRON | 8.0 W16 EB 16.4 Grand Sport Vitesse [2 Filters Required] | | 1200 | 2012 > 2015 | |
BUGATTI | VEYRON | 8.0 W16 EB 16.4 Super Sport [2 Filters Required] | | 1200 | 2010 > 2011 | |
PORSCHE | 928 | 4.5 V8 | | 240 | 1978 > 1982 | |
PORSCHE | 928 | 4.7 V8 S | | 300 | 1980 > 1984 | |
PORSCHE | 928 | 4.7 V8 S | | 310 | 1984 > 1986 | |
PORSCHE | 928 | 5.0 V8 GT | | 330 | 1989 > 1991 | |
PORSCHE | 928 | 5.0 V8 S (CAT) | | 288 | 1986 | |
PORSCHE | 928 | 5.0 V8 S4 | | 320 | 1987 > 1991 | |
PORSCHE | 928 | 5.4 V8 GTS | | 350 | 1992 > 1995 | |