Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 3

Turbocharger Inlet Pipe APR 2.5 TFSI EVO

zł3,661 NETTO (ceny bez podatku)
CI100038-C
2022-04-08

Product details

Marka pojazdu
Audi
Model
RS3, TTRS
Wersja
8S, 8V

ZESTAW KOLANKA TURBINY APR 2.5 TFSI EVO Pasuje do Audi RS3, TT RS 2017-2022

Turbocharger Inlet Pipe APR. Odlewane kolanko plus karbonowa rura.

Produkty :
Quantity:

Zestaw kolanka turbiny APR zapewnia aż o 45% lepszy przepływ od fabrycznego odpowiednika, a przy jednoczesnym zastosowaniu filtra APR ta przewaga wzrasta do 60%. To efekt wyeliminowania głównej przyczyny ograniczenia przepływu w całym układzie – rury wlotowej turbiny. Ze względu na ten restrykcyjny element, żadna obudowa ani filtr nie może zapewnić takiej poprawy, jak samo zastosowanie zestawu kolanka turbiny APR. To pierwszy krok w modyfikowaniu układu dolotowego, który wyznacza drogę do jeszcze większych przyrostów przy zastosowaniu opcjonalnego filtra powietrza.

Zestaw kolanka turbiny APR posiada potężną, 4-calową rurę karbonową, która łączy się z fabryczną obudową, lub z układem dolotowym APR, wyposażonym w filtr. Z drugiej strony rura łączy się ze sporym, odlewanym z aluminium kolankiem turbiny. Organiczny kształt tego elementu gwarantuje największą możliwą powierzchnię przekroju rury na całej długości, aż do wejścia na pokrywie kompresora turbosprężarki. Oryginalny kształt kolanka jest wynikiem właśnie takiego podejścia – zachowania możliwie dużej powierzchni przekroju, aby zapewnić przyrosty osiągów. Efektem jest znacznie lepszy przepływ niż w przypadku smukłych i zwężonych na końcach odpowiedników.

Pierścienie adaptujące tworzą idealnie dopasowane wejście do turbiny, natomiast większe pierścienie (dostępne osobno) zapewniają połączenie z powiększonymi turbinami aftermarketowymi. Gruba osłona termiczna ze stali nierdzewnej chroni rurę przed rozgrzanym kolektorem turbiny, a zewnętrzna rura ze stali nierdzewnej i PCV zapewnia właściwe umiejscowienie bez wpływu na konstrukcje wlotu.

Finalnie, zastosowanie opcjonalnego filtra powietrza dolotowego APR przeobraża zestaw z subtelnego w ekstremalny. Potężny bawełniany filtr o długości 9” z otworem frontowym łączy się z 6-calową rurą karbonową, która płynnie przechodzi do średnicy 4” w rurze końcowej. Usłyszysz doskonale, jak 5 cylindrów domaga się powietrza z turbosprężarki, i dostaje je z przepływem lepszym aż o 60%! To możliwe tylko przy otwartym układzie dolotowym – zapotrzebowanie na powietrze wymagało pozbycia się obudowy. Krótko mówiąc, to najlepszy układ dolotowy na rynku, zaspokajający niesamowity apetyt pojazdu na świeże, zimne powietrze.

Najważniejsze cechy:

• potężne odlewane kolanko o średnicy 4”
• potężna karbonowa rura o średnicy 4”
• pasuje do fabrycznego układu dolotowego oraz do filtra APR
• pasuje do różnych turbin przy zastosowaniu wymiennych pierścieni adaptujących
• osłona termiczna w zestawie
• niesamowita poprawa przepływu (45% lepszy od fabrycznego, a przy zastosowaniu filtra APR – aż o 60% lepszy)
• większa moc i wyższy moment obrotowy
• lepsze działanie przepustnicy
• bogatsze brzmienie silnika
• zestaw zawiera wszystkie elementy mocujące



CI100038-B



Rura karbonowa oraz aluminiowe kolanko turbiny dostępne są również osobno, jeśli ktoś chciałby dostosować produkty APR do innych układów dolotowych. Prosimy pamiętać, że w takiej sytuacji mogą być potrzebne specjalne złączki lub adaptery.

Najważniejsze cechy:

• potężna karbonowa rura o średnicy 4”
• pasuje do fabrycznego układu dolotowego oraz do filtra APR
• przeznaczona do zastosowania z kolankiem turbiny APR
• imponująca poprawa przepływu powietrza
• większa moc i wyższy moment obrotowy
• lepsze działanie przepustnicy
• bogatsze brzmienie silnika


CI100038-C



Rura karbonowa oraz aluminiowe kolanko turbiny dostępne są również osobno, jeśli ktoś chciałby dostosować produkty APR do innych układów dolotowych. Prosimy pamiętać, że w takiej sytuacji mogą być potrzebne specjalne złączki lub adaptery.

Najważniejsze cechy:

• potężne odlewane kolanko o średnicy 4”
• przeznaczone do zastosowania z karbonową rurą APR
• imponująca poprawa przepływu powietrza
• pasuje do różnych turbin przy zastosowaniu wymiennych pierścieni adaptujących
• osłona termiczna w zestawie
• większa moc i wyższy moment obrotowy
• lepsze działanie przepustnicy
• bogatsze brzmienie silnika

CI100038-C
2022-04-08

Product details

Marka pojazdu
Audi
Model
RS3, TTRS
Wersja
8S, 8V