Kolanko turbo inlet 90 z rurą silikonową Racingline 207 / 245 (Garrett)

zł1,024 NETTO (ceny bez podatku)
VWR120003

Product details

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
A1, A3, Formentor, Golf, Kodiaq, Leon, Octavia, Polo, TT, Tarraco
Wersja
---, 8 GTi, 8S, 8Y, GB, IV FW, IV NX vRS, VI AW GTi
Kolanko wlotu turbiny 90 wraz z rurą silikonową Racingline pasujące do pojazdów z silnikiem EA888.4 - 207KM / 245KM (z turbosprężarką GARRETT).
Quantity:

KOLANKO WLOTU TURBINY 90 ORAZ RURA SILIKONOWA DO POJAZDÓW Z SILNIKIEM 2.0TSI EA888.4 – 207KM / 245KM (Z TURBINĄ GARRETT)
Uwolnij moc z zestawie wlotu turbiny do 2.0 TSI generacji 4. Znacznie poszerzona ścieżka przepływu powietrza od dolotu do turbiny.
Zestaw przeznaczony jest do pojazdów o mocy 245 KM np. Golf 8 GTI, Cupra Leon & Formentor oraz Octavia vRS, a także 207 KM – Polo GTI AW.2.
Numer produktu: VWR120003

JAK DZIAŁA ZESTAW WLOTU TURBINY
Nowy zestaw wlotu turbiny po pojazdów na platformie MQB EVO o mocy 245 & 207 KM, np. Golf 8 GTI, składa się z powiększonego, wysokoprzepływowego kolanka 90 oraz wzmacnianej, silikonowej rury, które razem zapewniają znacznie wyższy przepływ powietrza pomiędzy układem dolotowym, a turbiną.
Fabryczny zestaw wlotu turbiny wtłacza powietrze do restrykcyjnej, harmonijkowej rury, a następnie zwęża strumień, aby przedostał się przez ciasne, plastikowe kolanko – krótko mówiąc, taka konstrukcja bardzo zakłóca przepływ powietrza.
Zestaw wlotu turbiny RacingLine posiada poszerzoną rurę silikonową o gładkim przepływie, połączoną z wysokoprzepływowym kolankiem o dużej średnicy i cienkich ściankach.
Wewnętrzna średnica kolanka fabrycznego to 62.5mm, natomiast w przypadku kolanka RacingLine to aż 76 mm.
Połączenie tych dwóch elementów umożliwiło powiększenie ich średnic wewnętrznych – kolanka i rury – co daje w rezultacie maksymalne osiągi.
Krótko mówiąc, bez zestawu wlotu turbiny marnuje się wiele potencjału wysokoprzepływowego układu dolotowego. To bardzo ważna modyfikacja!
ZESTAW DWUELEMENTOWY
Połączenie dwóch elementów w jednym zestawie umożliwiło inżynierom RacingLine zwiększenie średnicy każdej części aż o 13.5 mm, aby zapewnić prawdziwe przyrosty współczynnika przepływu powietrza.

PRZYROSTY MOCY
Wysokoprzepływowe kolanko wlotowe 90 z ultracienkimi ściankami posiada wewnętrzną konstrukcję o kształcie trąbki (velocity stack), która maksymalizuje przepływ powietrza do turbiny.

ŁATWY MONTAŻ
Montaż jest bardzo łatwy, zajmuje około 30 minut i wymaga typowych narzędzi. Zestaw można również łatwo zdemontować, jeśli zajdzie taka potrzeba.

PRECYZYJNA INŻYNIERIA DLA IDEALNEGO DZIAŁANIA
Wysokiej klasy wzmacniany silikon zapobiega odkształceniom przy dużym obciążeniu oraz wysokich temperaturach.
Wystarczająco elastyczna konstrukcja dopuszcza odpowiednią ruchomość silnika przy obciążeniu.
Silikon z wewnętrznymi rantami gwarantuje gładkie przejście pomiędzy elementami.
Frezowane CNC z aluminium lotniczego T6-6061 kolanko posiada pierścienie uszczelniające Viton.
Maksymalna średnica zewnętrzna 80mm z ultracienkimi ściankami 2mm oraz wygładzoną powierzchnią wewnętrzną.
Polerowana i anodowana na czarno powierzchnia zapewnia doskonały wygląd na długi czas.

PORÓWNAJ
WLOT FABRYCZNY
ŚREDNICA ZEWNĘTRZNA 70 mm
WLOT RACINGLINE
ŚREDNICA ZEWNĘTRZNA 80 mm
Pojazdy MQB Evo z silnikiem EA888.4 207KM & 245KM z turbiną Garrett

POTWIERDZONE ZASTOSOWANIA
Audi A1 Competition 207ps 40TFSI GB 2021+
Audi A3 2.0 TSI 8Y 2020+
Audi TT 45 TFSI 8S 245ps (EA888.4) 2021+

Cupra Leon IV 245 TSI FW 2020+
Cupra Formentor 245ps 2020+

SEAT Tarraco 2.0 TSI 245ps 2021+
Skoda Octavia IV vRS 2.0 TSI 245ps NX 2020+
Skoda Kodiaq vRS 2.0 TSI 245ps (EA888.4) 2021+

VW Polo 6 GTI 2.0 TSI 207ps AW.2 2021+
VW Golf 8 GTI 2020+

VWR120003

Product details

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
A1, A3, Formentor, Golf, Kodiaq, Leon, Octavia, Polo, TT, Tarraco
Wersja
---, 8 GTi, 8S, 8Y, GB, IV FW, IV NX vRS, VI AW GTi