Panelowy filtr powietrza zwykle określa się jako „zamiennik
filtra
powietrza”.
Jest montowany w fabrycznej obudowie w miejsce oryginalnego odpowiednika. Wykonany jest z wytrzymałych materiałów,
umożliwiających zwiększony przepływ
powietrza wraz ze skuteczniejszym
filtrowaniem, gwarantując wychwytywanie zanieczyszczeń
nawet o wielkości 7 mikronów (fabryczny
filtr wychwytuje drobinki o minimalnej wielkości 10 mikronów).
Filtry
powietrza BMC produkowane są w technologii „pełnego odlewu”, co umożliwia wykonywanie tych charakterystycznych
czerwonych
filtrów z pojedynczych odlewów bez żadnych łączeń. Takie rozwiązanie znacznie redukuje ryzyko uszkodzeń.
Guma zastosowana w systemach
filtrowania
powietrza BMC ma wydłużoną trwałość, jest bardzo wytrzymała i posiada
optymalne właściwości przylegające, dzięki czemu dopasowuje się do każdego kształtu obudowy.
Filtry
BMC wykonane są z wielowarstwowego wkładu bawełnianego, nasączonego olejem o niskiej lepkości i pokrytego
aluminiową siateczką z powłoką epoksydową, co zapewnia ochronę przed oparami paliwa oraz utlenianiem w wyniku wilgotności
powietrza.
Wszystkie
filtry
powietrza BMC są fabrycznie nasączane olejem. Można je myć i regenerować przy użyciu odpowiedniego zestawu czyszczącego
BMC.
MARKA | MODEL | WERSJA | PODWOZIE | HP | LATA | SILNIK |
---|
AUDI | A1 (8X) | 2.0 TDI | 8X | 136 | 2011 > 2014 | CFHB |
AUDI | A1 (8X) | 2.0 TDI | 8X | 143 | 2011 > 2014 | CFHD |
AUDI | A1 (8X) | 2.0 TFSI Quattro | 8X | 256 | 2012 > 2012 | CDLH |
SEAT | IBIZA IV | 2.0 TDI FR | 6J | 143 | 2009 > 2015 | CFHD |
VOLKSWAGEN | POLO V (6R,6C) | 2.0 TSI R WRC | 6R | 220 | 2013 > 2014 | CDLJ |