Zestaw kompresora wraz z intercoolerem ESS Tuning BMW M3 E9x

40 121 zł 
Brutto
M3E9X-VT2-625-6PK

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
BMW
Model
M3
Wersja
E90, E92 / E93

Zestaw kompresora wraz Intercooler'em ESS Tuning pasujący do BMW M3 E90 / M3 E92 / M3 E93
Dwie wersje do wyboru: zestaw na pasku 6-cio rowkowym 6PK / zestaw na pasku 7-mio rowkowym 7PK

Ilość:

ESS Tuning w branży motoryzacyjnej to synonim bezkompromisowości, niezawodności oraz osiągów w kwestii modyfikacji pojazdów marki BMW. Ponad 1700 sprzedanych zestawów do E9x M3udowadnia, że to najbardziej sprawdzone rozwiązanie na świecie.

Zestaw kompresora VT2-625 do E9x M3 z intercoolerem generuje 625HP oraz 550Nm przy ciśnieniu doładowania 6.5-7psi. To o ponad 200 więcej niż w serii, a także więcej niż w większości fabrycznie produkowanych pojazdów.

Zestaw ESS Tuning zastępuje fabryczny kolektor customowym odpowiednikiem, wyposażonym w zoptymalizowane kanały, łączące się z trąbkami, wyfrezowanymi z aluminium wykorzystywanym w przemyśle lotniczym 6061, dzięki czemu przepływ powietrza, dostającego się do przepustnicy, odbywa się bez zakłóceń. W centrum zestawu znajduje się największy dostępny na rynku intercooler chłodzony cieczą, zapewniający niskie temperatury powietrza dolotowego przy długotrwałej jeździe na torze, autostradzie, czy w mieście. Kolektor zapewnia nie tylko optymalny przepływ, ale także przyjemne wrażenia estetyczne oraz minimalną masę, nie zakłócającą doskonałego wyważenia i właściwości jezdnych M3.

W skład zestawu wchodzi również uznana sprężarka, Vortech V3-Si, której przewidywalne działanie i długotrwała niezawodność zostały potwierdzone w wielu różnych zastosowaniach. Jednakże tym, co najbardziej wyróżnia zestaw ESS, jest modyfikacja elektroniki. ESS zajmuje się pojazdami BMW od ponad 20 lat, co daje się od razu odczuć, kiedy usiądzie się za kółkiem auta zmodyfikowanego przez firmę ESS Tuning. W skład zestawu wchodzi kabel E-Flash OBD-II oraz specjalne oprogramowanie jednostki sterującej ESS MSS60, które dzięki licznym udoskonaleniom na przestrzeni wielu lat zostało dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. E-Flash umożliwia użytkownikowi końcowemu wgranie oprogramowania przy użyciu dowolnego komputera PC z Windows XP lub nowszym, i zapewnia wszystkie możliwości diagnostyczne oraz kasowanie błędów. Wszelkie późniejsze aktualizacje oprogramowania ESS otrzymuje się mailowo i wgrywa się bezpośrednio do sterownika w pojeździe. Oprogramowanie fabryczne sterownika silnika zostanie zachowane i będzie można je w razie potrzeby wgrać ponownie.

Zestaw posiada wszystkie funkcje OBD-II i jest objęty 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów. Montaż trwa 8-14 godzin przy użyciu standardowych narzędzi i nie wymaga żadnych nieodwracalnych modyfikacji.

Produkt ESS to wyraz bezkompromisowości w kwestii doładowania. Tylko najwyższej jakości komponenty mają szansę znaleźć się w takich zestawach. Zarówno osprzęt, jak i oprogramowanie, poddawane są rygorystycznym testom w jeździe ulicznej, na torze oraz autostradzie. W ten sposób osiągnięto niezawodność i jakość nieustępującą standardom fabrycznym. Pojazd nabiera stonowanego charakteru OEM+, który zachęca zarówno do spokojnego wypadu do miasta, jak i dynamicznej jazdy po mniej uczęszczanych drogach.

Zestaw VT2-625 z intercoolerem, 6.5-7psi jest kompatybilny zarówno ze skrzynią manualną oraz DCT.

Elementy zestawu:
- kompresor Vortech V3 Si-trim
- odlewany aluminiowy kolektor dolotowy ESS wraz ze zintegrowanymi trąbkami dla optymalnego doładowania
- zestaw intercoolera chłodzonego cieczą o wysokiej pojemności (tylko VT2)
- zawór bypass Vortech Maxflow Race
- układ dolotowy odlewany z tworzywa sztucznego, odporny na wysoką temperaturę
- układ napędowy uni-belt z dodatkowymi kołami jakości fabrycznej
- bardzo wytrzymały pasek napędowy
- frezowane uchwyty i elementy montażowe z twardą powłoką anodową
- rury silikonowe z obejmami odporne na wysoką temperaturę
- zestaw odmy olejowej dla lepszego doładowania
- 8 powiększonych wtryskiwaczy paliwa Bosch, 625 spec
- wysokoprzepływowy filtr powietrza K&N
- interfejs ESS E-Flash do diagnostyki oraz programowania
- zoptymalizowane oprogramowanie sterownika silnika VT2-625 MSS60, dopracowane na hamowni, z usuniętym limiterem prędkości, skalibrowane pod wtryskiwacze Spec 2
- szczegółowa instrukcja, przeprowadzająca krok po kroku przez proces montażu
- wszystkie niezbędne elementy montażowe
- 2-letnia gwarancja bez limitu kilometrów


Czas potrzebny na montaż jak już wspomniano wcześniej wynosi około 8-14 godzin 

VT2-625 specyfikacja:
Ciśnienie doładowania: 6.5-7psi z intercoolerem
Moc: 625HP (według SAE) –~48-50% więcej niż fabrycznie
Moment obrotowy: 550Nm
Różnica w mocy na kołach może różnić się o około 15%

Zastosowanie: BMW M3 E90, M3 E92, M3 E93 z lat produkcji 2008-2013

M3E9X-VT2-625-6PK

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
BMW
Model
M3
Wersja
E90, E92 / E93