Układ wydechowy AWE-Tuning Jeep Wrangler JK / JKU 3.6 V6

4 426 zł 

Opcje dodatkowe:

Cena
Brutto
3015-21007
Obecnie brak na stanie

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Jeep
Model
Wrangler
Wersja
JK / JKU

Układ wydechowy AWE-Tuning pasujący w wersji TREAD lub TRAIL do Jeep Wrangler JK / JKU 3.6 V6 2012-2018
Pasuje do takich wersji jak RUBICON (UNLIMITED), SAHARA (UNLIMITED), SPORT (UNLIMITED), ALTITUDE UNLIMITED, UNLIMITED MOUNTAIN.
Dwie wersje końcówek układu wydechowego dla TREAD Edition do wyboru: Polerowane / Czarne.

Wersja układu wydechowego :
Ilość:
Obecnie brak na stanie

UKŁAD WYDECHOWY AWE | JEEP JK/JKU WRANGLER

Precyzyjna inżynieria na bezdrożach. Przedstawiamy najlepiej brzmiący układ wydechowy na Ziemi (albo ziemi) do modelu JK / JKU Wrangler:

• zestawy axle-back, sekcje środkowe, zamienniki sekcji z pętlą, oraz konfiguracje do jazdy w trudnym terenie – opcje modułowe dla każdego

ręcznie wykonany układ wydechowy z rur o średnicy 3” oraz 2.5”, giętych trzpieniowo w technologii CNC

rury o grubości ścianki 0.065” wykonane z amerykańskiej stali nierdzewnej T304L

idealnie dopasowany zarówno do wersji dwudrzwiowej (JK), jak i czterodrzwiowej (JKU)

zaprojektowany, opracowany i wykonany w siedzibie AWE w USA

dostępny w wersji Trail do jazdy w trudnym terenie, oraz wersji Tread do jazdy po drogach

wersja Tread posiada opatentowane rozwiązanie do redukcji niepożądanych drgań – 180 Technology, oraz dwie skośne końcówki o średnicy 4.5”

wersja Trail zapewnia największy prześwit w swojej klasie nawet na najbardziej stromych zjazdach

opcjonalne rezonowane lub nierezonowane sekcje środkowe, dostępne osobno

przyrosty maksymalne – 5 KM oraz 13.6 Nm według pomiaru na hamowni na kołach

bezpośredni zamiennik montowany w miejsce fabrycznego

• mniej oznacza więcej: prosty, niezakłócony przepływ dla maksymalnych osiągów

• dwie skośne końcówki 4.5” o podwójnych ściankach w wykończeniu srebrnym lub czarnym (wersja Tread)

• opracowany z wykorzystaniem hamowni, przetestowany w terenie

• gwarancja idealnego dopasowania

• gwarancja prawidłowego działania kontrolki silnika

• dożywotnia gwarancja na układ wydechowy

 

Wersja Tread Edition

Układ wydechowy do Jeepa Wranglera, który będzie doskonale brzmiał bez względu na to, gdzie się obecnie znajdujesz.

Ręcznie wykonany z rur o średnicy 3” oraz 2.5” z amerykańskiej stali nierdzewnej T304L układ wydechowy AWE Tread to zestaw typu axle-back o prostym przelocie, przeznaczony dla tych, którzy chcą niezawodnego działania oraz czystego, rasowego brzmienia, a także komfortu w codziennym użytkowaniu.

Wersja Tread posiada opatentowane przez AWE rozwiązanie, które eliminuje niepożądane wibracje – 180 Technology. Dzięki temu Twój Wrangler JK/JKU będzie generował wyrafinowane, pełne brzmienie, całkowicie kontrolowane przez operowanie gazem. Przy otwartej przepustnicy Wrangler agresywnie ryczy, natomiast podczas jazdy na autostradzie w kabinie jest komfortowo, a poziom dźwięku jest podobny do tego w wersji fabrycznej.

Idealny dźwięk dzięki opcji 18- Technology od AWE

Po wydostaniu się z silnika 3.6L, spaliny wpływają do rezonatora AWE Tuning 180 Technology i przechodzą przez strategicznie rozmieszczone otwory do komory rozprężnej. Fale dźwiękowe, przenoszone przez spaliny, odbijają się od ścianek komory. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu otworów w jej wnętrzu oraz precyzyjnemu dobraniu jej wielkości, można dokładnie określić, kiedy fale przedostają się dalej. Dokładnie określony moment wejścia fal do głównego strumienia spalin daje w rezultacie falę o fazie przesuniętej o 180 stopni, niwelującą wszelkie problematyczne częstotliwości.

Końcówki:

Jeśli chodzi o tył, to kierowca ma kilka opcji. Pożegnaj się z brzydkim, pudełkowatym tłumikiem i odstającą rurą końcową, i powitaj dwie skośne, 4.5-calowe końcówki AWE w kolorze srebrnym lub czarnym na tle estetycznych elementów ze stali nierdzewnej.

Sekcje środkowe

Opcje i personalizacja są bardzo ważne – dla Ciebie z pewnością też.

Specjalnie opracowane sekcje środkowe są mocowane do wersji Tread axle-back przy pomocy śrub i zapewniają lepsze osiągi oraz pełniejsze brzmienie. W miejsce fabrycznego komponentu montuje się wytrzymałą, 3-calową rurę ze stali nierdzewnej w wersji rezonowanej lub nierezonowanej.

Jeśli pragniesz w pełni odblokować cały agresywny potencjał swojego Wranglera, wybierz sekcję nierezonowaną. Jeśli natomiast chcesz, żeby było głośno, ale bardziej subtelnie, opcja rezonowana jest dla Ciebie. Bez względu na wybraną konfigurację sekcji środkowej, w kabinie jest komfortowo i nie docierają tam niepożądane drgania, a to dzięki tłumikom 180 Technology w wersji Tread.

Wersja Trail

Fanatycy bezdroży: łączcie się! Wersja AWE Trail nie tylko zapewnia najlepiej brzmiący układ wydechowy, jaki kiedykolwiek słyszano na szlaku, ale także gwarantuje maksymalny prześwit podczas pokonywania przeszkód w trudnym terenie.

Wersja Trail to prosta 3-calowa konstrukcja typu cat-back ze specjalnie opracowanym rezonatorem w sekcji środkowej. Całość jest umieszczona wysoko dla ochrony przed uszkodzeniami i kończy się tuż za tylną osią. To wytrzymały wydech wyprodukowany w USA, generujący unikalne, czyste brzmienie oraz gwarantujący spokój podczas jazdy po wertepach.

Zamiennik sekcji z pętlą Loop

Prześwit ma znaczenie i zapewnia go zamiennik sekcji z pętlą od AWE. Pozbądź się złącza w kształcie pętli i zastąp je pojedynczym, łagodnie zagiętym elementem o średnicy 2.25” ze stali nierdzewnej T304L, który płynnie łączy fabryczny katalizator z resztą układu wydechowego. Montaż nie wymaga cięcia.

Zawartość zestawu

Kompletny układ wydechowy w wersji Tread lub Track, końcówki (w wersji Tread) w wybranym wykończeniu, oraz wszelkie niezbędne elementy montażowe.

3015-21007
Obecnie brak na stanie

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Jeep
Model
Wrangler
Wersja
JK / JKU