• Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 1
  • Zdjęcie 2

Układ dolotowy Racingline R600 1.8 TSI / 2.0 TSI MQB (EVO)

2 195 zł 
Brutto
VWR12G7R600
Obecnie brak na stanie

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
A3, Arteon, Ateca, Formentor, Golf, Karoq, Kodiaq, Leon, Octavia, Passat, Q2, Q3, S3, SQ2, Superb, T-Roc, TT, TTS, Tarraco, Tiguan
Wersja
---, 7, 7 GTi, 7R, 8 GTi, 8R, 8S, 8V, 8Y, B8, F3, GA, II, III, III 5E, III 5E vRS, III 5F, III 5F Cupra, IV FW Cupra, IV NX vRS

Produkt został wycofany i zastąpiony nowym VWR1200R600E . Układ dolotowy zimnego powietrza RacingLine R600 to najbardziej wyrafinowany i najlepiej sprzedający się układ dolotowy do platformy MQB, dostępny z dwoma typami wkładów filtrujących - bawełnianym oraz piankowym.

Ilość:
Obecnie brak na stanie

Układ dolotowy R600 do pojazdów z silnikiem 2.0 TSI EA888 Gen.3/Gen.4 Jeden z najpopularniejszych i najwydajniejszych układów dolotowych zimnego powietrza, dostępnych na rynku – R600 od RacingLine – wyposażony jest w pełną zamkniętą obudowę z dwoma frontowymi wlotami powietrza, mieszczącą olbrzymi filtr – o dwukrotnie większej objętości od oryginalnego – który świetnie sobie radzi w pojazdach o mocy sięgającej 600 KM.

Jeśli szukasz najbardziej dopracowanego układu dolotowego zimnego powietrza do pojazdu na platformie MQB z jednostką napędową 1.8 lub 2.0 EA888.3/4, to R600 od RacingLine jest najlepszym wyborem. Nic dziwnego, że produkt doskonale się sprzedaje, ponieważ łączy w sobie najwyższe fabryczne standardy konstrukcyjne i produkcyjne z niesamowitymi przyrostami mocy w zmodyfikowanych samochodach.

• Fabryczne standardy projektowe, konstrukcyjne, jakościowe, materiałowe, ręczna produkcja w UK, dopasowanie i trwałość, jak w przypadku oryginalnych komponentów
• Opracowana w technologii CFD optymalna konstrukcja dwóch szerokich frontowych wlotów powietrza zapewnia niższe temperatury powietrza dolotowego oraz wyraźnie przyrosty mocy
• Olbrzymia obudowa filtra zawiera wszelkie niezbędne elementy, jak np. złącze do oryginalnego odpowietrzenia oraz złącze SAI dla wersji pojazdów z USA.
• Do wyboru są dwa rodzaje filtrów, w zależności od preferencji. Oba są dwukrotnie większe od fabrycznego odpowiednika i nadają się do pojazdów o mocy nawet 600 KM i więcej.

Filtr piankowy czy bawełniany?

Pianka – szybciej, na dłużej – najszybszy przepływ powietrza ze wszystkich rodzajów filtrów, dla największej możliwej mocy przez dłuższy czas. To część wyczynowa, więc konieczna jest regularna konserwacja i regeneracja, aby zachować jej najwyższą skuteczność.

Bawełna – załóż i zapomnij – solidny filtr, który zakłada się i można o nim zapomnieć, ponieważ nie wymaga konserwacji – będzie działał przez wiele lat. Najlepiej działa na początku, jednak nie ma tak dużej możliwości gromadzenia zanieczyszczeń, jak filtr piankowy, i po pewnym czasie należy go wymienić.

Układ dolotowy w zależności od wersji pasuje do poniższych modeli pojazdów!
2.0 TSI MQB (EVO) / EA888.4 - VWR1200R600E (filtr piankowy) / VWR1200R601E (filtr bawełniany):


Audi S3 8Y 2020+
Audi A3 2.0 TSI 8Y 2020+

Cupra Formentor 310HP 2020+
Cupra Formentor 245HP 2020+

Seat Leon IV Cupra 300 TSI FW 2020+
Seat Leon IV Cupra 245 TSI FW 2020+

Skoda Octavia IV vRS 2.0 TSI 245HP NX 2020+

Volkswagen Golf 8 GTI 2020+
Volkswagen Golf 8 GTI Clubsport 2020+
Volkswagen Golf 8 R 2020+
Volkswagen Arteon R 2.0 TSI 320HP 2020+
Volkswagen Tiguan II 2.0 TSI 245HP 2021+
Volkswagen Tiguan II R 2.0 TSI 320HP 2021+


2.0 TSI & 1.8 TSI MQB / EA888.3 - VWR12G7R600 (filtr piankowy) / VWR12G7R601 (filtr bawełniany):

Audi S3 8V 2013-2020
Audi A3 2.0 TSI / 1.8 TSI 8V 2013-2020
Audi TT 8S 2.0 TSI 8S 2014+
Audi TTS 8S 2.0 TSI 8S 2015+
Audi SQ2 2018+
Audi Q3 F3 45 TFSI 2.0 TSI 2018+

Cupra Ateca 2018+

SEAT Leon III Cupra 5F 2014-2020
SEAT Leon III 1.8 TSI 5F 2014-2020
SEAT Tarraco 2.0 TSI 2018+

Skoda Octavia III vRS 2.0 TSI 5E 2014-2020
Skoda Superb III 1.8 / 2.0 TSI 3V 2015+

Volkswagen Golf 7 & 7.5 GTI & Clubsport 2013-2020
Volkswagen Golf 7 & 7.5 R 2013-2020
Volkswagen Golf 7 & 7.5 1.8 TSI 2013-2020
Volkswagen Passat 2.0 TSI B8 2015+
Volkswagen Arteon 2.0 TSI 2017+
VW T-Roc R 2.0 TSI 2019+
VW Tiguan II 2.0 TSI 2016+
Volkswagen Jetta VII GLI 2018+


2.0 TSI MQB / EA888 Gen.3B 190HP z MAF - VWR12G7R602 (filtr piankowy) / VWR12G7R603 (filtr bawełniany)

Audi A3 40TFSI 2.0 TSI 190HP 2016-2020
Audi TT 40 TFSI 2.0 TSI 197HP 2018+
Audi Q2 40 TFSI 2.0 TSI 190HP 2017+
Audi Q3 40 TFSI 2.0 TSI 190HP 2018+

SEAT Leon III 2.0 TSI 190HP 5F 2018+
SEAT Ateca 2.0 TSI 190HP 2017+
SEAT Tarraco 2.0 TSI 190HP 2018+

Skoda Octavia III 2.0 TSI 190HP 5E 2017-2020
Skoda Superb III 2.0 TSI 190HP 3V 2019+
Skoda Karoq 2.0 TSI 190HP 2018+
Skoda Kodiaq 2.0 TSI 190HP 2018+

Volkswagen Passat 2.0 TSI 190HP B8 2018+
Volkswagen Arteon 2.0 TSI 190HP 2017+
Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 190HP 2017+
Volkswagen Tiguan II 2.0 TSI 190HP 2018+


Dla pojazdów z USA wyposażonych w system powietrza wtórnego SAI wymagany jest produkt o numerze VWR12G7R600USA (pianka) / VWR12G7R601USA (bawełna).

VWR12G7R600
Obecnie brak na stanie

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen
Model
A3, Arteon, Ateca, Formentor, Golf, Karoq, Kodiaq, Leon, Octavia, Passat, Q2, Q3, S3, SQ2, Superb, T-Roc, TT, TTS, Tarraco, Tiguan
Wersja
---, 7, 7 GTi, 7R, 8 GTi, 8R, 8S, 8V, 8Y, B8, F3, GA, II, III, III 5E, III 5E vRS, III 5F, III 5F Cupra, IV FW Cupra, IV NX vRS

Możesz polubić te produkty

Produkty powiązane