Układ dolotowy APR Audi Q7 & Q8 / Bentley Bentayga / Porsche Cayenne 3.0T

3 467 zł 
Brutto
CI100055

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Bentley, Porsche
Model
Bentayga, Cayenne, Q7, Q8
Wersja
---, 4M, III 9YA
Karbonowy układ dolotowy APR pasujący do Audi Q7 & Q8 3.0T V6 / Bentley Bentayga 3.0T V6 / Porsche Cayenne III 9Y 3.0T V6
Ilość:

Karbonowy układ dolotowy APR pasujący do Audi Q7 & Q8 3.0T V6 / Bentley Bentayga 3.0T V6 / Porsche Cayenne III 9Y 3.0T V6


Nr produktu CI100055
Najlepszy układ dolotowy do pojazdów z silnikiem 3.0T EA839 V6 SUV jest już dostępny!
Układ dolotowy do pojazdów typu SUV z silnikiem 3.0T EA839 V6 poprawia walory estetyczne dzięki jednoelementowemu plenum z włókna węglowego, które poza doskonałym wyglądem zapewnia też lepszy przepływ powietrza – nawet o 34% w stosunku do fabrycznego odpowiednika. Zestaw posiada opatentowany, sportowy filtr powietrza z wysokoprzepływowym wkładem bawełnianym, a jego konstrukcja, opracowana z wykorzystaniem stanowiska pomiarowego flow-bench, również gwarantuje lepszą przepustowość powietrza – aż o 12% w porównaniu do oryginału. Zapewnia też zmniejszone spadki ciśnienia przy tych samych współczynnikach przepływu jak w elemencie seryjnym. W rezultacie turbosprężarka jest mniej obciążona, wzrasta jej wydajność, a także poprawia się działanie przepustnicy i szybkość reakcji turbiny. To najlepszy dolot do silnika 3.0T EA839 V6!

Konstrukcja
W komorze silnika 3.0T w SUV-ach jest ciasno. Fabrycznie zastosowano podwójny wlot do obudowy filtra, umieszczonego pod pokrywą, która z kolei prowadzi do wieloczęściowego plenum turbosprężarki. Strumień powietrza kierowany jest do adaptera wlotu turbiny oraz do turbiny pod kątem 180 stopni.

Konstrukcja filtra, dzięki optymalizacji z wykorzystaniem stanowiska pomiarowego flow-bench, zapewnia maksymalny przepływ, zachowując jednocześnie odpowiedni poziom eliminacji zanieczyszczeń oraz znacznie wydłużoną żywotność wkładu filtrującego. W wyniku licznych poprawek, zweryfikowanych na stanowiskach flow-bench, uzyskano poprawę przepływu w filtrze aż o 12% w stosunku do fabrycznego odpowiednika. Ze względu na bardzo ograniczoną przestrzeń zewnętrzne kształty i rozwiązania konstrukcyjne wyglądają podobnie do oryginału, ale wewnątrz znajdują się liczne udoskonalenia, które poprawiają przepustowość – nie tylko w wyniku zastosowania innego wkładu filtrującego.

Kolejne udoskonalenie to plenum turbosprężarki. Fabryczna część jest niewielka i jej dzielona konstrukcja przyczynia się do ograniczenia przepustowości. Zamiast niej inżynierowie APR zastosowali duży, organicznie ukształtowany, jednoczęściowy element, który znacznie poprawia przepływ powietrza. Włókno węglowe zostało zastosowane nie tylko ze względów estetycznych. Pozwala ono na uzyskanie cienkich ścianek i skomplikowanej geometrii, co w rezultacie daje większą średnicę przekroju, czyli lepszy przepływ i mniejsze spadki ciśnienia. Plenum jest zdecydowanie większe od oryginału – to pojedynczy element, który prowadzi do adaptera wlotu turbiny.

Wszystkie te usprawnienia stanowią zestaw, który znacznie poprawi wydajność silnika 3.0T. Układ dolotowy APR dostarcza więcej powietrza, aby zapewnić maksymalne osiągi, i gwarantuje rasowe brzmienie, które doceni każdy koneser motoryzacji. Ruszaj z APR!

W skrócie:
• przepływ powietrza układu poprawiony o 34%
• przepływ powietrza w filtrze poprawiony o 12%
• mniejsze spadki ciśnienia niż fabrycznie przy takim samym współczynniku przepływu
• maksymalizuje osiągi, poprawiając jednocześnie działanie przepustnicy i turbiny
• jednoelementowa, karbonowa konstrukcja korpusu dolotu
• bawełniany wkład filtra można prać i używać wielokrotnie
• zoptymalizowane konstrukcje filtra i plenum, opracowane z wykorzystaniem stanowiska pomiarowego flow-bench
• podrasowane brzmienie silnika i turbosprężarki
• niesamowity, organiczny kształt
• sprawdza się na każdym etapie modyfikacji pojazdu
• zgodny z normami emisji spalin
CI100055

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Bentley, Porsche
Model
Bentayga, Cayenne, Q7, Q8
Wersja
---, 4M, III 9YA