Karbonowy układ dolotowy APR MQB EVO 2.0T EA888.4

2 312 zł 
Brutto
CI100052
2023-02-01

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Volkswagen
Model
A3, Golf, S3
Wersja
8 GTi, 8R, 8Y

Karbonowy układ dolotowy APR do pojazdów opartej na platformie MQB EVO 2022+ 2.0T EA888.4 takich jak Audi A3 / S8 8Y czy VW Golf 8 GTI / 8R
Występuje jako układ dolotowy otwarty z możliwością rozbudowy o obudowę filtra powietrza OEM Style / Karbon / Kuty karbon.

Wersja :
Ilość:

Układ dolotowy APR do pojazdów na platformie MQB EVO 2022+ 2.0T EA888.4


Dostępny w wersjach karbonowych oraz w stylu OEM
Najważniejsze informacje:
• pełny układ dolotowy – od wlotów frontowych do adaptera wlotu turbiny (w zestawie)
• otwarty układ dolotowy z możliwością dodania jednej z trzech wersji pokryw
• opcjonalna pokrywa w stylu OEM (CI100052-A), oraz stylowe karbonowe pokrywy z plecionego włókna węglowego (CI100052-B) lub kutego włókna węglowego (CI100052-C)
• osobne wersje dla pojazdów z turbiną Garrett oraz Continental
• odłączane i wymienne rury oraz adaptery wlotu turbiny – w zależności od konfiguracji
• rura wlotowa 109mm o powierzchni przekroju większym o 99% przy obudowie filtra
• +11 KM / +15 Nm na kołach – Stage 1 bez żadnych innych modyfikacji (GTI/A3)
• +15 KM / +16 Nm na kołach – Stage 1 bez żadnych innych modyfikacji (Golf R/S3)
• przyrosty są jeszcze większe w połączeniu z innymi modyfikacjami – chiptuning, mocniejsza turbina itd.
• przepływ powietrza większy nawet o 30% przy fabrycznej turbinie (GTI/A3)
• przepływ powietrza większy nawet o 114% przy mocniejszej turbinie (GTI/A3)
• przepływ powietrza większy nawet o 43% przy fabrycznej turbinie (Golf R/S3)
• przepływ powietrza większy nawet o 80% przy mocniejszej turbinie (Golf R/S3)
• mniejsze spadki ciśnienia
• mniejsze obciążenie fabrycznych komponentów
• lepsze działanie turbiny oraz przepustnicy
• prosty, niezakłócony przepływ bez ostrych zagięć i ograniczających przewężeń
• zintegrowana, niskoprofilowa sekcja elastyczna
• podwójny wlot frontowy dla maksymalnego przepływu
• niesamowite brzmienie przy zamkniętej pokrywie, i jeszcze więcej dźwięku przy opcji otwartej
• pasuje do każdej turbiny i jest przystosowany do kolejnych modyfikacji
• łatwy montaż – tylko trzy obejmy na cały układ dolotowy
• opcjonalne pokrywy montuje się bez użycia narzędzi
• adapter wlotu turbiny jest wymienialny na pasujący do większej turbiny
• umożliwia modyfikację, pozwalającą na kompatybilność ze zintegrowaną recyrkulacją DV (GTI/A3)
• fabryczny wężyk recyrkulacji zaworu DV łączy się bez pomocy narzędzi (Golf R/S3)
• zgodny z normami emisji spalin

Aplikacja do pojazdów:
CI100052 – układ dolotowy dla pojazdów z silnikiem 2.0T EA888.4 (LK2) z fabryczną turbiną Garrett
CI100020-A – filtr układu wtórnego powietrza (SAI) dla pojazdów z systemem SAI
CI100052-B – rura konwersyjna dla powiększonych turbin, wymagających przewodu recyrkulacji DV (wymaga adaptera wlotu turbiny)
CI100053-C – konwersja adaptera wlotu turbiny dla fabrycznych turbosprężarek Continental

• 2022+ Audi A3 2.0T EA888.4
• 2022+ Audi A3 Quattro 2.0T EA888.4
• 2022+ Volkswagen GTI 2.0T EA888.4

CI100053 – układ dolotowy dla pojazdów z silnikiem 2.0T EA888.4 (LK3) z fabryczną turbiną Continental

• 2022+ Audi S3 2.0T EA888.4
• 2022+ Volkswagen Golf R 2.0T EA888.4

CI100052-A – pokrywa układu dolotowego w stylu OEM (pasuje do układu dolotowego w wersji CI100052 oraz CI100053)
CI100052-B – pokrywa układu dolotowego – pleciony karbon (pasuje do układu dolotowego w wersji CI100052 oraz CI100053)
CI100052-C – pokrywa układu dolotowego – kuty karbon (pasuje do układu dolotowego w wersji CI100052 oraz CI100053)
RF100019 – filtr powietrza (pasuje do układu dolotowego w wersji CI100052 oraz CI100053)

• 2022+ Audi A3 2.0T EA888.4
• 2022+ Audi A3 Quattro 2.0T EA888.4
• 2022+ Audi S3 2.0T EA888.4
• 2022+ Volkswagen GTI 2.0T EA888.4
• 2022+ Volkswagen Golf R 2.0T EA888.4

Uwaga: zakresy dat produkcji mogą się różnić poza USA. Powyższe układy dolotowe pasują do pojazdów na platformie MQB EVO z silnikiem 2.0T EA888.4 LK2 oraz LK3 z turbinami Garrett oraz Continental, bez czujników MAF.

CI100052
2023-02-01

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Volkswagen
Model
A3, Golf, S3
Wersja
8 GTi, 8R, 8Y