Intercooler AMS Audi / VW / Skoda / Seat 2.0T EA888

5 864 zł 
Brutto
AMS.21.09.0001-1

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Volkswagen
Model
A3, Golf, S3
Wersja
7 GTi, 7R, 8V

Intercooler AMS Performance pasujący do aut z grupy VAG wyposażonych w jednostkę napędową 2.0T EA888

Ilość:

Opis produktu:


Po ponad 20 latach działalności badawczo-rozwojowej w dziedzinie doładowania silników spalinowych marka AMS stanowi siłę napędową na rynku modyfikacji motoryzacyjnych. Produkty marki otrzymują liczne nagrody i stają się wzorem dla innych producentów.
Przedstawiamy kolejny produkt AMS do aut z grupy WAG z silnikiem 2.0 TSI EA888 – intercooler czołowy FMIC. To bezpośredni zamiennik fabrycznego odpowiednika, wykorzystujący oryginalne punkty montażowe, wyposażony w specjalnie zaprojektowane aluminiowe zbiorniki boczne. Rdzeń intercoolera ma pojemność o 64% większą od oryginału. Intercooler AMS to najlepszy wybór, żeby Twój „Hot Hatch” rządził!
• 22 lamele na cal dla idealnego zrównoważenia osiągów i skuteczności
• ręcznie spawany w technologii TIG na przyrządzie spawalniczym dla idealnego dopasowania
• testowany przy ciśnieniu 50 psi
• wydajny rdzeń rurkowo-lamelowy
• 67% grubszy od fabrycznego (50 mm vs 30 mm)
• 64% większa pojemność rdzenia
• zbiornik dolotowy z kierunkowymi łopatkami, projektowany w technologii CFD dla równomiernej dystrybucji powietrza w rdzeniu

Bezkonkurencyjna konstrukcja


Zespół inżynierów AMS przy użyciu oprogramowania Solidworks stworzył trójwymiarowy projekt wlotów i wylotów o geometrii, zapewniającej optymalny przepływ powietrza. Elementy wlotowe zostały zaprojektowane przy użyciu oprogramowania CFD i posiadają kierunkowe łopatki, równomiernie rozprowadzające strumień powietrza i ciśnienie na całej wysokości rdzenia. Następnie wykonano wydruk 3D zbiorników bocznych, aby zapewnić fabryczne dopasowanie przed wykonaniem pierwszego odlewu. Intercooler AMS wyposażony jest bardzo wydajny, wysokiej jakości rdzeń rurkowo-lamelowy produkowany w UK. Rdzenie niektórych konkurencyjnych firm to gorszej jakości elementy, wymagające od użytkownika wprowadzenia pewnych modyfikacji, aby współdziałały z obydwoma rodzajami fabrycznych chłodnic, i nie można ich łatwo przywrócić do seryjnej konfiguracji. Proces odlewania zbiorników bocznych intercoolera AMS z aluminium wyeliminował ograniczenia, występujące przy produkcji ręcznej.

Szczytowe osiągi


Zestaw intercoolera AMS do EA888 posiada najwydajniejszy rdzeń na rynku: konstrukcja rurkowo-lamelowa o wymiarach 406 x 610 x 57 mm! Intercooler jest aż o 67% szerszy od fabrycznego, wykorzystuje fabryczną belkę zderzaka, oraz wszystkie punkty montażowe bez cięcia ani wiercenia. Intercooler w EA888 stanowi podstawę całego układu chłodzenia. Skraplacz klimatyzacji i chłodnica mocowane są po obu stronach intercoolera, więc prawidłowe opracowanie tego elementu jest kluczowe dla idealnego dopasowania, trwałości i jak najskuteczniejszego działania.

Najwyższa skuteczność


Intercooler AMS Performance do EA888 z wysokowydajnym rdzeniem rurkowo-lamelowym (22 lamele na cal) posiada zarówno wewnętrznie jak i zewnętrznie żaluzjowane lamele, zapewniające gładki, niezakłócony przepływ, zachowując jednocześnie olbrzymią powierzchnię o spektakularnych możliwościach eliminacji ciepła. Wyniki przeprowadzonych testów dowodzą, że intercooler AMS zapewnia idealną równowagę pomiędzy osiągami, a skutecznością działania w Twoim Golfie 7 R. Powietrze dolotowe zawsze będzie chłodne, nawet w najtrudniejszych warunkach. A Ty możesz mieć spokojną głowę przy ostrym pokonywaniu okrążeń na torze, lub na ulubionej krętej drodze poza miastem.

Zalety konstrukcji rurkowo-lamelowej w intercoolerze do EA888 2.0T


• lżejszy
• mniejsze spadki ciśnienia w całym rdzeniu
• zaokrąglone wytłaczane rurki umożliwiają lepszy przepływ powietrza w całym rdzeniu, dzięki czemu chłodnica zamontowana z tyłu nie traci wydajności
• wysokiej jakości rdzenie rurkowo-lamelowe, wykonane przez uznanych producentów sportowych komponentów motoryzacyjnych, posiadające wewnętrznie i zewnętrznie żaluzjowane lamele, zapewniające swobodny przepływ powietrza oraz dużą powierzchnię, umożliwiającą efektywną eliminację ciepła
• gęsto rozmieszczone wewnętrznie żaluzjowane lamele redukują spadki ciśnienia w całym rdzeniu, gwarantując jednocześnie doskonałe właściwości chłodzące
• odpowiedni kształt rdzenia rurkowo-lamelowego minimalizuje jego styczność z fabrycznym skraplaczem klimatyzacji i chłodnicą, zapobiegając przenikaniu ciepła pomiędzy tymi trzema komponentami
• rdzeń wykonany przez europejskiego producenta sportowych komponentów motoryzacyjnych
• rdzeń jest tego samego typu, jaki jest stosowany w różnych wariantach sportów motorowych (F1, Indy Car), a producenci pojazdów również mają do niego zaufanie

Różnica tkwi w szczegółach


Każdy intercooler AMS jest ręcznie spawany w technologii TIG na przyrządzie spawalniczym dla idealnego dopasowania oraz testowany na szczelność przy ciśnieniu 50 psi, aby zapewnić niezawodne działanie na najwyższym poziomie. Produkt sprawdzi się zarówno w pojazdach o wyposażeniu fabrycznym czy Stage 1, jak i w mocno zmodyfikowanych projektach o mocy sięgającej 800 KM!

AMS.21.09.0001-1

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
Audi, Volkswagen
Model
A3, Golf, S3
Wersja
7 GTi, 7R, 8V