Intercooler AMS BMW m340i G20 / G21

5 193 zł 
Brutto
AMS.51.02.0001-1

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
BMW
Model
3
Wersja
G20 / G21

Intercooler AMS pasujący do BMW m340i G20 / G21 B58

Ilość:

Opis produktu:


Jeśli używasz swojego BMW M340i B58 2019+ w miejscu o gorącym klimacie, albo lubisz wyścigi na ¼ mili, albo też gustujesz w długotrwałej jeździe przy dużej prędkości na pasie startowym, to wymiennik ciepła AMS Performance jest właśnie dla Ciebie – pozwoli zachować niższą temperaturę powietrza dolotowego i wygenerować maksymalną moc w Twoim BMW bez względu na warunki. Turbodoładowany silnik 3.0L B58 w tym pojeździe nie wykorzystuje typowego frontowego intercoolera powietrzno-powietrznego (FMIC), do którego wielu użytkowników jest przyzwyczajonych. m340i, podobnie jak wiele nowoczesnych pojazdów z turbodoładowaniem, wykorzystuje chłodziwo do zmniejszania temperatury powietrza dolotowego w wymienniku ciepła powietrzno-wodnym. Taka metoda jest być może wystarczająca dla całkowicie fabrycznego auta w idealnych warunkach, ale w innych konfiguracjach szybko powoduje przegrzanie i spadki mocy.
• ZBIORNIKI BOCZNE Z ALUMINIUM 6061 T6 FREZOWANE W TECHNOLOGII CNC
• ZESTAW DZIAŁA OD RAZU PO ZAMONTOWANIU (PLUG AND PLAY)
• FABRYCZNE DOPASOWANIE ZAPEWNIA BEZPIECZNĄ INSTALACJĘ
• POJEMNOŚĆ PŁYNÓW ZWIĘKSZONA O 122% POPRAWIA STABILNOŚĆ TERMICZNĄ
• WYCZYNOWE RDZENIE WYMIENNIKA CIEPŁA O PODWÓJNYM PRZEPŁYWIE
• OBJĘTOŚĆ RDZENIA ZWIĘKSZONA O 54% W STOSUNKU DO FABRYCZNEGO ODPOWIEDNIKA
• ZAPROJEKTOWANY Z WYKORZYSTANIEM OPROGRAMOWANIA CAD DLA NAJLEPSZEJ WYDAJNOŚCI I DOPASOWANIA
• LAMELE ŻALUZJOWANE O WYSOKOŚCI 5MM DLA WYJĄTKOWEJ SKUTECZNOŚCI CHŁODZENIA

Stworzony, aby wygrywać


Zespół inżynierów SnailWorks miał na celu sprawić, by wymiennik ciepła AMS Performance do BMW M340i B58 był nie tylko najwydajniejszy na rynku, ale także najłatwiejszy do zamontowania. Twórcy spędzili niezliczone godziny na pracach badawczo-rozwojowych, wykonując szczegółowe projekty przy pomocy oprogramowania CAD Solidworks, a także przeprowadzając rygorystyczne testy na torze. W efekcie intercooler pasuje jak fabryczny, bez konieczności cięcia, ani wiercenia. Element wykorzystuje fabryczne węże, obejmy oraz punkty montażowe, więc można go szybko i łatwo zamontować samemu, lub z pomocą zaufanego mechanika. Rdzeń wsuwa się na miejsce i osadza na fabrycznych mocowaniach, następnie łączy z oryginalnymi fabrycznymi przewodami chłodzącymi. To najprostsza instalacja, jaką można sobie wyobrazić!
Najskuteczniejszą metodą podniesienia współczynnika odprowadzenia ciepła jest zwiększenie całkowitej powierzchni wymiennika. Dlatego intercooler AMS jest aż o 54% większy od fabrycznego elementu; czas usunięcia nadmiaru ciepła z systemu znacznie się skraca. Ponadto, zwiększenie pojemności cieczy całego układu o blisko 2 litry sprawia, że wymiennik funkcjonuje jako duży zasobnik płynu, zwiększający wydajność termiczną, aby temperatura chłodziwa była utrzymywana na stabilnym, niskim poziomie. Wydajność większa o 122% znacznie poprawia stabilność termiczną w układzie chłodzenia Twojego BMW, eliminując niekorzystny wpływ zbyt wysokiej temperatury na osiągi.

Różnica tkwi w szczegółach:


Najważniejszą częścią powietrzno-wodnego układu chłodzenia jest rdzeń wymiennika ciepła. Jakiekolwiek oszczędności w tym elemencie mogłyby sprawić, że wydajność całości byłaby niższa od fabrycznego odpowiednika! Wysoka wydajność produktu AMS została osiągnięta dzięki podwójnemu przepływowi, który umożliwia dwukrotny obieg chłodziwa przed opuszczeniem układu, przez co ciepło jest eliminowane bardzo szybko. Zespół inżynierów AMS przetestował wiele różnych rodzajów rdzeni o rozmaitych rozmiarach i typach konstrukcji, aby wybrać taki, który sprawdza się najlepiej. Wymiennik ciepła AMS posiada lamele żaluzjowane o wysokości 5mm, ponieważ spośród wszystkich innych testowanych konfiguracji lameli taka konstrukcja zapewnia najlepszy współczynnik oddawania ciepła przy najkorzystniejszej ilości rurek chłodniczych. Poza tym, zastosowanie żaluzji daje dodatkową powierzchnię, która wspomaga oddawanie ciepła przez rdzeń.
Skupienie się na konstrukcji komponentu i materiale, z którego ma być wykonany, to kluczowa kwestia przy opracowywaniu produktu, dlatego właśnie inżynierowie AMS zastosowali najwyższej klasy materiały w wymienniku ciepła AMS Performance do BMW m340i B58 2019+. Zbiorniki boczne wykonane są z pojedynczego kawałka aluminium 6061 T6, frezowanego w technologii CNC dla idealnego dopasowania – w każdym przypadku. Ze względu na to, że zbiorniki są frezowane z jednego kawałka aluminium, inżynierowie mogli zintegrować elementy montażowe zgodne z fabrycznymi, co umożliwia umieszczenie wymiennika AMS dokładnie w miejscu fabrycznego odpowiednika, czyli tak, jak przewidzieli konstruktorzy BMW. Te elementy są integralną częścią zbiorników bocznych i trudno jest je stworzyć w inny sposób, dlatego zestaw AMS znacznie przewyższa produkty konkurencji.

AMS.51.02.0001-1

Szczegóły produktu

Marka pojazdu
BMW
Model
3
Wersja
G20 / G21