logo

Po roku prac badawczych i testów beta, przeprowadzanych w wielu miejscach na świecie, z radością ogłaszamy, że najnowsze modyfikacje sterownika silnika Stage 1+ oraz Stage 2 RacingLine do pojazdów z 2.0 TSI EA888.4 oraz turbiną Continental są już dostępne.

Modyfikacja dotyczy mocniejszych wersji 300/310/320 KM z turbiną Continental oraz sterownikiem SIMOS 19.6 i 19.3 – lista pojazdów znajduje się poniżej.

Podobnie jak w przypadku modyfikacji Stage 1, wersje Stage 1+ oraz Stage 2 występują w opcji z WYSOKIM oraz NIŻSZYM MOMENTEM OBROTOWYM. Wersja z wysokim momentem obrotowym przeznaczona jest do pojazdów, wyposażonych w modyfikację sterownika skrzyni biegów (TCU), natomiast wersja z niższym momentem obrotowym jest idealna dla aut z fabrycznym oprogramowaniem skrzyni, z napędem przednim (FWD) oraz z 6-stopniową manualną skrzynią biegów (dla ochrony fabrycznego sprzęgła).

Mapy z niższym momentem obrotowym generują te same maksymalne wartości mocy, ale moment obrotowy w silniku jest ograniczony w niskim i średnim zakresie obrotów dla ochrony sprzęgła oraz skrzyni, oraz dla uzyskania lepszej trakcji. Dodatkowo, można ograniczyć moment obrotowy w przypadku pojazdów z fabrycznym oprogramowaniem skrzyni, aby zapewnić jej optymalną ochronę.

Starannie dopracowany program badawczo-rozwojowy dał w rezultacie modyfikację na najwyższym poziomie, umożliwiającą ograniczenie prędkości wirowania turbiny dla ochrony fabrycznego osprzętu. To bardzo dobra opcja zabezpieczająca, ponieważ bez takiej ochronnej kontroli mocy obroty mogą stać się zbyt wysokie, co może prowadzić do przedwczesnego zużycia.

Jak widać na poniższych wykresach i danych liczbowych, przyrosty są wyjątkowe!

RacinglineRacingline

STAGE 1+


Maksymalne wykorzystanie potencjału pojazdów wyposażonych w GPF/OPF.
Stage 1+ to rozwiązanie dla kierowców, którzy chcą wyciągnąć, co się da, ze swoich aut, posiadających filtr OPF/GPF. Modyfikacja wymaga układu dolotowego R600 oraz wlotu turbiny, a także intercoolera.

Jednak, zasadniczo, nie trzeba wymieniać katalizatora ani sekcji z OPF/GPF, dzięki czemu pojazd może legalnie poruszać się po drogach publicznych w większości krajów.

PRZYROSTY MOCY RACINGLINE
WYSOKI MOMENT OBROTOWY
300-32M KM – MOCNIEJSZE WERSJE

310 PS >>> 439PS
228 KW >>> 322 KW
306 BHP >>> 433 BHP
400Nm >>> 550Nm
295 lbft >>> 405 lbft

PRZYROSTY MOCY RACINGLINE
NIŻSZY MOMENT OBROTOWY
300-32M KM – MOCNIEJSZE WERSJE
310PS >>> 439PS
228 KW >>> 322 KW
306 BHP >>> 433 BHP
400Nm >>> 500Nm
295 lbft >>> 369 lbft

RacinglineRacingline

STAGE 2


Maksymalne wykorzystanie potencjału fabrycznej turbiny.
Modyfikacja Stage 2 w pełni wykorzystuje możliwości turbiny Continental. Mapa wymaga pełnego układu dolotowego R600, wlotu turbiny, intercoolera oraz wysokoprzepływowego katalizatora.

Jeśli pojazd posiada OPF/GPF, należy go usunąć, aby móc zastosować Stage 2. (z tego powodu można to zrobić tylko w tych krajach, gdzie taka konfiguracja jest legalna, oraz jeśli pojazd jest wykorzystywany wyłącznie na torze zamkniętym).

PRZYROSTY MOCY RACINGLINE
WYSOKI MOMENT OBROTOWY
300-320 KM – MOCNIEJSZE WERSJE
310PS >>> 454PS
228 KW >>> 334 KW
306 BHP >>> 448 BHP
400Nm >>> 588Nm
295 lbft >>> 433 lbft

PRZYROSTY MOCY RACINGLINE
NIŻSZY MOMENT OBROTOWY
300-320 KM – MOCNIEJSZE WERSJE
310PS >>> 454PS
228 KW >>> 334 KW
306 BHP >>> 448 BHP
400Nm >>> 530Nm
295 lbft >>> 390 lbft

ZASTOSOWANIE
300-320 KM – MOCNIEJSZE WERSJE
2.0 TSI EA888 gen4 Continental Turbo
DNFB / DNFC / DNFC DSFE / DSFA / SIMOS 19.6 & 19.3

> VW Golf 8 GTI Clubsport 2020+
> VW Golf 8 R 2020+
> VW Tiguan R 320 2020+
> VW Arteon R 320 2020+
> VW T-Roc R 300 2019+
> Audi S3 8Y 2022+
> Audi SQ2 300 2022+
> Cupra Leon TSI 300 FW 2021+
> Cupra Formentor TSI 300 FW 2021+
> Cupra Ateca TSI 300 FW 2021+
> Skoda Superb 2.0 TSI 280 2021+

RacinglineRacingline

MODYFIKACJA DSG/TCU
Modyfikacja TCU do skrzyni DSG nie działa w niektórych przypadkach. Wiele modeli z 2022 nie może mieć tej modyfikacji, natomiast starsze egzemplarze posiadają kody skrzyni, które umożliwiają wgranie mapy. Jedynym sposobem, aby to sprawdzić, jest próba wgrania modyfikacji TCU – jeśli nie zadziała, należy wrócić do serii.

Jeśli w pojeździe nie można zastosować modyfikacji TCU, zalecamy mapę sterownika silnika z niższym momentem obrotowym. Należy pamiętać, że modyfikacje objęte są dożywotnio darmowymi aktualizacjami, więc gdy już modyfikacja TCU będzie dostępna, będzie można zaktualizować bezpłatnie modyfikację ECU do wersji z wysokim momentem obrotowym.

Racingline

Udostępnij: