logo

Z radością przedstawiamy nowe modyfikację do Porsche 718 Cayman/Boxster (982) GTS 4.0L ze sterownikiem Bosch MG1! Ta prosta modyfikacja oprogramowania w zależności od zastosowanego paliwa może dać poprawę osiągów tego wolnossącego silnika w zakresie 452-488 KM oraz 461-489 Nm.

Nowa linia modyfikacji ECU to efekt wielu miesięcy intensywnych prac badawczo-rozwojowych, co jest rzadkością w tej dziedzinie. Modyfikacja APR sprawia, że silnik jest mocniejszy, a jazda staje się znacznie bardziej ekscytująca. Dokładna kalibracja systemu zapewnia płynne działanie na torze z zachowaniem procedur bezpieczeństwa, chroniących silnik w najbardziej wymagających sytuacjach. Wszystko to stało się możliwe dzięki nieustannemu dążeniu inżynierów APR do perfekcji. Pojazdy testowe zostały wyposażone w dodatkowe czujniki, jak np. termoogniwa, transduktory i wiele innych, wraz ze sprzętem do szybkiego, bezpośredniego zapisywania logów, dostarczającym cennych danych do analizy. Po wyczerpujących godzinach, spędzonych na testowaniu i dostrajaniu inżynierowie APR opracowali kalibracje, które są precyzyjnie dopasowane do różnych rodzajów paliwa oraz zawierają liczne zmiany w mapach z wieloma procedurami bezpieczeństwa.

W skrócie:


• moc wzrasta do 452-488 KM, a moment obrotowy – 461-489 Nm
• przyrosty maksymalne +58-94 KM oraz 54-88 Nm przy pomiarze na kołach
• przystosowany do paliwa od 91 do 108 oraz od E60 do E85
• przystosowany do metanolu oraz paliwa wyczynowego dla maksymalnych osiągów na torze
• usunięty ogranicznik kąta otwarcia przepustnicy
• podwyższony limit obrotów do 8300 obr/min
• podwyższony limit obrotów na postoju do 6500 obr/min
• przycisk sportowego trybu wydechu całkowicie otwiera i zamyka klapy wydechu
• zawory otwierają się całkowicie przy całkowicie otwartej przepustnicy i powyżej 4500 obr/min
• strzelanie z wydechu w trybie parkowania i neutralnym (opcjonalnie)
• sterowanie termiczne zoptymalizowane do jazdy na torze oraz aktywne procedury bezpieczeństwa
• prawidłowe wartości mocy i momentu obrotowego przesyłane do kokpitu
• nie wymaga dodatkowego osprzętu (samo oprogramowanie)
• współpracuje ze standardowymi modyfikacjami sprzętowymi
• doskonale współdziała z modyfikacją sterownika skrzyni PDK APR
• darmowe dożywotnie aktualizacje
• instalacja bezpośrednio przez port OBDII (nie wymaga demontażu ECU)
• 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

APR ECU

Tryby jazdy


Inżynierowie APR zoptymalizowali działanie układu paliwowego, zapłonu oraz wałków rozrządu, a także wielu innych elementów, aby uzyskać większą moc i wyższy moment obrotowy we wszystkich trybach jazdy.

Dodatkowe opcje


Przycisk sportowego trybu wydechu otwiera teraz i zamyka klapki wydechu – wystarczy go wcisnąć, bez dodatkowego osprzętu, ani sterowników. Zamknięte klapki otworzą się przy całkowicie otwartej przepustnicy i obrotach powyżej 4500. Ogranicznik obrotów został podniesiony do 8300 obr/min podczas jazdy oraz do 6500 obr/min w trybie parkowania oraz neutralnym. Opcjonalnie dostępne są również strzały z wydechu w trybie parkowania oraz neutralnym. Co więcej, poprawiono fabryczne wartości mocy i momentu obrotowego, dzięki czemu do kokpitu wysyłane są prawidłowe dane, chociaż bez przeprogramowania maksymalna wartości będą ograniczane. I na koniec, został usunięty ogranicznik kąta otwarcia przepustnicy dla uzyskania maksymalnej mocy.

Bezpieczeństwo


Wielu klientów wykorzystuje swoje Porsche na torze, dlatego bezpieczeństwo jest sprawą najważniejszą przy kalibracji. Wykorzystanie najlepszego zapisu danych oraz dodatkowych czujników, termoogniw, transduktorów umożliwiło inżynierom APR pełne zoptymalizowanie sterownika do zaawansowanych procedur bezpieczeństwa. Obejmuje to zabezpieczenia, które nie były aktywne w wersji fabrycznej. Cały układ sterowania termicznego został zoptymalizowany tak, aby zredukował temperaturę w komorze silnika, temperaturę powietrza dolotowego, wprowadzając jednocześnie procedury zaawansowanej ochrony przed przegrzaniem oleju . Nowe procedury, zapobiegające przedwczesnemu przegrzaniu silnika i układu chłodzenia, dają wyraźnie wyczuwalne efekty na torze. Zoptymalizowana strategia działania wtryskiwaczy zapewnia korzystniejszą krzywą momentu obrotowego na wykresie oraz redukuje możliwość wystąpienia przedwczesnego zapłonu oraz spadków momentu obrotowego. Osiągnięto to dzięki odpowiedniemu ustawieniu kąta wyprzedzenia zapłonu w cylindrze oraz korekcie parametrów mieszanki paliwowej. Prawdziwi entuzjaści jazdy na torze powinni rozważyć zastosowanie paliwa wyczynowego oraz dodatkowego chłodzenia dla maksymalnych osiągów.

Modyfikacje ECU APR współpracują z różnymi rodzajami paliwa w pojazdach z modyfikacjami sprzętowymi oraz bez nich. Każdy stage jest całkowicie kompatybilny z modyfikacjami układu dolotowego, chłodzenia, wydechowego, oraz innymi.

Modyfikacja ECU APR Stage 1 to pierwszy krok do osiągnięcia większej mocy! Nie jest konieczna żadna ingerencja w podzespoły silnika, a uzyskane osiągi to nawet 452-488 KM oraz 461-489 Nm, w zależności od paliwa. Przyrosty rzędu 39-75 KM oraz 40-69 Nm dostępne są w całym zakresie obrotów. Aby jeszcze bardziej poprawić wydajność, można dołożyć modyfikację dolotu, chłodzenia oraz wydechu.

Modyfikacja Stage 1 APR dostępna jest dla paliw 91 AKI, 93 AKI, 100 AKI, 104 AKI oraz etanolu E60-E85 w Ameryce Północnej, oraz dla 95 RON, 98 RON, 104 RON, 108 RON raz etanolu E60-E85 w krajach z innych części świata.

Udostępnij: