logo

Sterownik zawieszenia (SCU) APR bezpośrednio zastępuje fabryczny odpowiednik, dając znacznie lepszą kontrolę nad elektronicznymi amortyzatorami pojazdu. Oryginalny sterownik działa tylko w trybie miękkim (Soft) i twardym (Stiff) bez żadnych opcji pośrednich, pomimo niezwykłych możliwości fabrycznych amortyzatorów elektronicznych. Moduł APR posiada zaawansowane oprogramowanie, korzystające z różnych danych wejściowych, aby zapewnić idealnie dostrojone sterowanie amortyzatorami w czasie rzeczywistym. Modyfikacja zachowuje fabryczne opcje jazdy komfortowej i sportowej, nie zmniejszając wygody podróżowania na rzecz lepszych osiągów. Jednakże oba oryginalne tryby działają znacznie lepiej w zależności od różnych czynników, jak np. przyspieszenie, siła hamowania, przeciążenia, kąt skrętu kół, prędkość pojazdu oraz prędkość tłoka amortyzatora.

Wrażenia z jazdy są na całkowicie innym poziomie. Przy spokojnej jeździe pojazd jest wygodniejszy i lepiej się prowadzi. Nieprzyjemne podskakiwanie i sztywność zostały wyeliminowane, a samochód stabilizuje się szybciej. Osiągnięto to dzięki pełnemu wykorzystaniu możliwości elektronicznych amortyzatorów. Natomiast w chwili, gdy kierowca zacznie prowadzić pojazd dynamiczniej, sterownik odpowiednio zareaguje i sprawi, że fabryczne amortyzatory pokażą swoje ukryte możliwości. Nawet przy gwałtownym ruszaniu na prostej system pomoże odpowiednio sterować przeniesieniem obciążenia, aby poprawić czasy pokonywania pierwszych 60 stóp oraz przyspieszenie w wyścigach na ¼ mili. Na krętych drogach poza miastem, lub na torze wyścigowym, sterownik reguluje każdy amortyzator osobno, aby zapewnić przyczepność niezbędną do szybszego i pewniejszego pokonywania zakrętów, co jest możliwe dzięki lepszemu wyważeniu podwozia. Moduł poprawia przeniesienie obciążenia na zakrętach dzięki płynniejszym przejściom, a to wszystko bez przeciążania opon oraz przy zmniejszonym przechyle nadwozia. Mówiąc krótko, auto będzie lepiej sprawować się w każdej sytuacji, ucieleśniając motto marki APR: Osiągi bez kompromisów!

Zalety produktu:

• Moduł działa od razu po podłączeniu (plug-and-play)
• Zapewnia pełne dynamiczne sterowanie elektronicznymi amortyzatorami w czasie rzeczywistym
• Zoptymalizowany poziom jakości i komfortu przy spokojnej jeździe
• Zoptymalizowane osiągi, prowadzenie i pokonywanie zakrętów przy dynamicznej jeździe
• Zoptymalizowana kontrola startu, trakcja, przyczepność oraz przenoszenie obciążenia
• Redukuje czas pokonywania pierwszych 60 stóp w wyścigu na ¼ mili, poprawiając przyspieszenie
• Większa pewność w prowadzeniu pojazdu
• Zaawansowane przetwarzanie sygnałów zapewnia błyskawiczne zmiany parametrów w czasie rzeczywistym
• Reaguje w czasie rzeczywistym na styl jazdy, zapewniając komfort lub sportową charakterystykę
• Zachowuje fabryczne tryby działania: Comfort oraz Sport
• Pełne mapowanie 3D parametrów fabrycznych amortyzatorów
• Kompatybilny z aftermarketowymi sprężynami, stabilizatorami i innymi modyfikacjami
• Moduł jest odblokowany i gotowy na przyszłe aktualizacje
• Moduł można bez śladu usunąć z pojazdu

Udostępnij: