logo

Przedstawiamy idealną modyfikację – układ dolotowy do modeli Audi S4 oraz S5 (B9). Zapewnia o 31% lepszy przepływ od fabrycznego, redukuje spadki ciśnienia, oraz podnosi wydajność turbiny, co bezpośrednio przekłada się na moc większą o +19 KM i moment obrotowy wyższy o +27 Nm przy modyfikacji elektroniki na Stage 1. To prosta modyfikacja, która stosunkowo niewielkim kosztem znacznie poprawia osiągi.

Dolot APR to kompletny zestaw, zastępujący wszystkie fabryczne elementy: od wlotu powietrza do wlotu turbiny. To jest bardzo ważne, ponieważ koncentracja jedynie na obudowie filtra nie eliminuje głównej przyczyny ograniczeń przepływu w fabrycznym układzie dolotowym. Mówiąc krótko, dolot APR zapewnia lepszy przepływ powietrza, generuje większą moc, zmniejsza obciążenie turbiny, wygląda doskonale pod maską, a także poprawia brzmienie silnika.

Ze względu na swoje niewielkie rozmiary fabryczna rura wlotowa turbiny stanowi główny punkt ograniczenia przepływu. Zwykle aftermarketowe układy dolotowe skupiają się na filtrze oraz obudowie filtra, ale takie rozwiązanie ma niewielki wpływ na poprawę osiągów. Podobny efekt występuje przy wymianie samej rury wlotowej turbiny, jeśli łączy się z fabryczną obudową. Rozwiązaniem jest zastosowanie jednoczęściowej rury o największej możliwej średnicy od 4-calowego wylotu filtra do wlotu turbiny. Dzięki temu zmniejszają się spadki ciśnienia oraz zwiększa się przepływ powietrza przez cały układ.

Produkt wykonany jest z polietylenu sieciowanego (PEX), który komponuje się z innymi elementami pod maską i zapewnia estetykę w komorze silnika. Zastosowanie tego materiału umożliwia też zmniejszenie grubości ścianek w rurach, co zwiększa średnicę wewnętrzną i zapewnia lepszy przepływ powietrza! PEX daje też dużą swobodę w formowaniu skomplikowanych organicznych kształtów, koniecznych w ciasnej komorze silnika.

Powietrze dostaje się do obudowy filtra przez wlot o dużej przepustowości. Obudowa posiada konstrukcję, kierującą dodatkowe strumienie powietrza z dala od silnika. Takie rozwiązanie pomaga utrzymać niską temperaturę powietrza i poprawia brzmienie, dając przyjemny, stonowany efekt. Filtr powietrza jest większy od fabrycznego i dzięki dużej powierzchni zapewnia doskonały przepływ przy wysokiej skuteczności filtrowana, zatrzymując brud, kurz i inne drobne zanieczyszczenia. Wymiary filtra to 7”x 7” z wyjściem 4” oraz wejściem przednim 5.5”. Wkład filtra wykonany jest z bawełny i można go używać wielokrotnie przy regularnym czyszczeniu.

Zestaw zawiera wszystkie niezbędne elementy montażowe, fabryczne uszczelki oraz wszelkie nakrętki oraz śruby wraz z nowymi obejmami, i nie wymaga dodatkowych modyfikacji. Spełnia też normy emisji spalin. Co więcej, dzięki frezowanemu adapterowi wlotu turbiny, już nigdy nie będzie konieczności kupowania układu dolotowego. Jeśli turbina zostanie wymieniona na większą, wystarczy wymienić również adapter na większy, aby pasował do innej średnicy wylotu turbiny.

ZALETY

Kompletny układ dolotowy: wlot powietrza, obudowa, filtr, rury dolotowe
Przyrosty + 19 KM oraz +27 Nm w stosunku do wersji fabrycznej (APR Stage 1)
Przepływ powietrza większy o 31% od fabrycznego
Mniejsze spadki ciśnienia przy wlocie turbiny
Poprawiona linearyzacja w turbinach
Bardziej rasowe brzmienie silnika
Konstrukcja z polietylenu sieciowanego (PEX) z jakością fabryczną
Szybsze obroty turbin
Większa wydajność turbin
Duży filtr 7”x 7” z wyjściem 4” oraz wejściem przednim 5.5”
Wysoko przepływowy bawełniany wkład filtra wielokrotnego użytku
Obudowa filtra posiada dodatkowe kanały umieszczone z dala od silnika
Maksymalna średnica rur od 4-calowego wyjścia aż do turbiny
Rury dolotowe eliminują restrykcje w układzie, w odróżnieniu od produktów konkurencji, które wykorzystują fabryczne rury dolotowe
Frezowany adapter turbiny umożliwia połączenie układu dolotowego z większą turbiną
Nowe fabryczne uszczelki w zestawie
Bardzo korzystny stosunek ceny do jakości
Spełnia normy emisji spalin

APR

APR

APR

APR

APR

Udostępnij: