Nowe świece APR Iridium Pro
Świece APR Iridium Pro
to doskonały wybór do zmodyfikowanych silników. Świece wykonane są z irydu, który jest jednym z najtrwalszych materiałów, jakie można zastosować w tego typu elemencie. Działają w niższej temperaturze, zapobiegają przedwczesnemu zapłonowi, wytrzymują dłużej niż inne materiały dzięki wyższej temperaturze topnienia, oraz wymagają niższego napięcia do wytworzenia odpowiedniej iskry. Elektroda jest twardsza i mocniejsza niż w przypadku innych materiałów, lepiej rozprowadza ciepło, jest bardziej odporna na topnienie, pękanie oraz inne problemy, typowe dla standardowych produktów. APR Iridium Pro stworzono z myślą o mocnych, zmodyfikowanych pojazdach, które sporo zyskają przy zastosowaniu świec chłodniejszych od fabrycznych odpowiedników. Doskonale się sprawdzają przy dużym doładowaniu, wysokim ciśnieniu oraz wysokiej temperaturze w cylindrze, a także w przypadku sporej mocy. Świetnie współdziałają z cewkami zapłonowymi APR.
• Zakres temperatury: 9 (odpowiedniki: Bosch – 3, Brisk – 10, Denso – 27, NGK – 9)
• Temperatura topnienia irydu jest wyższa od srebra o 152%, od miedzi o 125%, od platyny o 38%
• Iryd jest wytrzymalszy niż miedź i platyna
• Przeznaczone do zmodyfikowanych pojazdów o dużej mocy
• Niewysunięty izolator (wersja Z1003100)
• Wysunięty izolator (wersja Z1003101)
• Wymagają niższego napięcia
• Niższa temperatura działania w porównaniu do fabrycznych świec
• Optymalna konstrukcja elektrody dla paliw o utrudnionym zapłonie (np. etanol)
• Przeciwdziałają przedwczesnemu zapłonowi lepiej niż fabryczne świece
• Idealne do pojazdów z modyfikacjami APR
• Idealnie współdziałają z cewkami zapłonowymi APR
• Długość gwintu: 26.5 mm (wersja Z1003100)
• Długość gwintu: 19.05 mm (wersja Z1003101)
• Średnica zewnętrzna gwintu: 14 mm
• Rozmiar klucza: 16 mm
• Tym mocowania: uszczelka
• Moment dokręcenia: 25 Nm
• Wyprodukowane w Unii Europejskiej