logo

INFORMACJE OGÓLNE

Poprawa osiągów i brzmienia bez negatywnych skutków ubocznych to obietnica, którą układ wydechowy Dinan G20 330i / G22 430i spełnia w stu procentach. 4-cylindrowy silnik B46/48 ma do dyspozycji lepszy przepływ spalin oraz zredukowane podciśnienie, a jego brzmienie staje się głębsze i pełniejsze, bez zbędnych drgań, ani innych niepożądanych efektów, zwykle kojarzonych z aftermarketowymi wydechami. Rezultatem jest dobrze doposażone auto w stylu OEM+.

Układ wydechowy Dinan wykorzystuje fabryczne punkty i elementy montażowe, dzięki czemu pasuje bezpośrednio w miejsce oryginalnego odpowiednika, jakby był produkowany w tej samej fabryce. Jednakże tutaj kończą się podobieństwa. Produkt Dinan wykonany jest w całości ze szczotkowanej stali nierdzewnej T304 i spawany metodą TIG, nie posiada też hydroformowanych rur – generalnie jest znacznie lepszy od swojego zamiennika w kwestii materiału, budowy, a także estetyki. Różnica jest najbardziej widoczna z tyłu pojazdu: zamiast standardowych skośnych końcówek 90 mm, Dinan stosuje powiększone proste końcówki 102 mm, co wskazuje, że za nimi kryje się coś wyjątkowego. Końcówki mają grawerowane laserowo logo Dinan. Całości dopełnia basowy pomruk, który może być zaskakujący, gdyż pochodzi z podstawowego 4-cylindrowego silnika turbo.



Niekwestionowana poprawa jakości dźwięku, wydobywającego się z układu wydechowego Dinan, rozciąga się na wszystkie tryby, zapewniając zachwycające wrażenia z jazdy. Jeśli jednak ktoś chciałby oszczędzić sąsiadom pobudki wcześnie rano, lub późną nocą, albo potrzebuje zmniejszyć głośność z jakiegokolwiek innego powodu, to może to zrobić przy pomocy fabrycznego sterowania zaworami, które działa tak samo, jak w oryginalnej konfiguracji. W ten sposób otrzymujemy idealne połączenie łagodnego brzmienia przy spokojnej jeździe, oraz nieokiełznanego ryku, kiedy jest na to czas i ochota. Bez względu na sytuację układ wydechowy Dinan axle-back z zaworami to idealna propozycja dla wymagających entuzjastów sportowych wrażeń motoryzacyjnych.



Najważniejsze informacje:

przyrosty maksymalne +4 KM oraz +4 Nm

przyjemnie głośne sportowe brzmienie

technologia eliminująca niepożądane drgania

podwójne końcówki 102 mm o podwójnych, polerowanych ściankach z laserowo grawerowanym logo Dinan (montowane na obejmy)

większa średnica rur dla lepszego przepływu (85 mm i podwójne 60 mm vs 85 mm i podwójne 83 mm)

konstrukcja wykonana w całości ze stali nierdzewnej T304

zachowuje fabryczne sterowanie zaworami

fabryczne dopasowanie oraz dołączone elementy montażowe



Dinan - układ wydechowy

Udostępnij: