

Zestaw rur i przewodów APR
O produkcie:
Zestaw rur i przewodów APR to kompleksowa modyfikacja do silnika 2.0T EA888 4 generacji, zastępująca każdy element pomiędzy turbiną, a intercoolerem, oraz między intercoolerem, a korpusem przepustnicy. Całość zwiększa przepływ powietrza dzięki łagodnym zagięciom rur i przewodów, oraz zapewnia przyjemne brzmienie turbiny, lepsze osiągi oraz niezawodność za sprawą udoskonalonej konstrukcji. To zestaw, który zawiera w sobie pięć mniejszych zestawów, dostępnych również osobno.
Najważniejsze cechy:
Przewody dolotowe
● Bezpośrednie zamienniki fabrycznych odpowiedników
● Poprawa osiągów dzięki gładszemu przepływowi powietrza oraz redukcji spadków ciśnienia
● Wielowarstwowa konstrukcja silikonowa odporna na wybrzuszanie oraz rozdarcie
● Fluorosilikonowe powierzchnie wewnętrzne przewodów, odporne na działanie oleju
● Mocne obejmy Clampco T-bolt zapewniające bezpieczne połączenia przy dużym ciśnieniu doładowania
● Powiększone ranty wewnętrzne EZ-flow dla łagodniejszej drogi przepływu
● Średnica 60 mm na całej długości
● Czarne wykończenie
● Zapewnia prawidłowy poziom emisji
Rury dolotowe
● Bezpośrednie zamienniki fabrycznych odpowiedników
● Poprawa osiągów dzięki gładszemu przepływowi powietrza oraz redukcji spadków ciśnienia
● Mocne rury aluminiowe, odporne na pękanie oraz topnienie (w odróżnieniu od fabrycznych)
● Eliminuje tłumik turbiny dla lepszego brzmienia oraz osiągów (tylko rura wylotowa przepustnicy) (tylko Golf R/Arteon/S3)
● Frezowany aluminiowy otwór na czujnik/wtrysk metanolu z gwintem NPT (tylko rura wlotowa przepustnicy)
● Frezowane aluminiowe wejścia na czujnik ciśnienia MAP (tylko rura wlotowa przepustnicy)
● Frezowany aluminiowy uchwyt na zawór upustowy (DV) oraz obieg recyrkulacji (rura wlotowa przepustnicy, tylko Golf R/Arteon/S3)
● Eliminuje restrykcyjne i ulegające częstym awariom elementy wewnętrzne wlotu przepustnicy (rura wlotowa przepustnicy)
● Zawinięte krawędzie rur zapobiegające zsuwaniu
● Uchwyty spawane w technologii TIG
● Wszystkie elementy o średnicy 60 mm
● Wykończenie czarne satynowe
● Zapewnia prawidłowy poziom emisji
Przewód oraz rura tłumika turbiny
● Bezpośrednie zamienniki fabrycznych odpowiedników
● Kompletny system zastępuje fabryczny tłumik turbiny oraz przewód wychodzący
● Zwiększa średnicę przepływu wylotu o 66% przy wymianie obu elementów
● Redukuje ograniczenie przepływu powietrza wylotowego
● Poprawia osiągi przez większy rozmiar, łagodną drogę przepływu powietrza oraz ograniczenie punktów spadku ciśnienia
● Rasowe brzmienie turbiny
● Szybsze obroty turbiny z lepszą dystrybucją mocy
● Rura tłumika turbiny frezowana CNC z pojedynczego kawałka aluminium
● Zintegrowana ścieżka zaworu PCV (odpowietrzającego)
● Wykończenie rury tłumika turbiny w satynowej czerni
● Wielowarstwowa konstrukcja silikonowa odporna na wybrzuszanie oraz rozdarcie
● Fluorosilikonowe powierzchnie wewnętrzne przewodów, odporne na działanie oleju
● Mocne obejmy Clampco T-bolt zapewniające bezpieczne połączenia przy dużym ciśnieniu doładowania
● Powiększone ranty wewnętrzne EZ-flow dla łagodniejszej drogi przepływu
● Średnica 60 mm na całej długości
● Czarne wykończenie
● Zapewnia prawidłowy poziom emisji