logo

O produkcie:



Zestaw rur i przewodów APR to kompleksowa modyfikacja do silnika 2.0T EA888 4 generacji, zastępująca każdy element pomiędzy turbiną, a intercoolerem, oraz między intercoolerem, a korpusem przepustnicy. Całość zwiększa przepływ powietrza dzięki łagodnym zagięciom rur i przewodów, oraz zapewnia przyjemne brzmienie turbiny, lepsze osiągi oraz niezawodność za sprawą udoskonalonej konstrukcji. To zestaw, który zawiera w sobie pięć mniejszych zestawów, dostępnych również osobno.



Najważniejsze cechy:

Przewody dolotowe

● Bezpośrednie zamienniki fabrycznych odpowiedników

● Poprawa osiągów dzięki gładszemu przepływowi powietrza oraz redukcji spadków ciśnienia

Wielowarstwowa konstrukcja silikonowa odporna na wybrzuszanie oraz rozdarcie

Fluorosilikonowe powierzchnie wewnętrzne przewodów, odporne na działanie oleju

Mocne obejmy Clampco T-bolt zapewniające bezpieczne połączenia przy dużym ciśnieniu doładowania

Powiększone ranty wewnętrzne EZ-flow dla łagodniejszej drogi przepływu

Średnica 60 mm na całej długości

Czarne wykończenie

Zapewnia prawidłowy poziom emisji



Rury dolotowe

Bezpośrednie zamienniki fabrycznych odpowiedników

● Poprawa osiągów dzięki gładszemu przepływowi powietrza oraz redukcji spadków ciśnienia

● Mocne rury aluminiowe, odporne na pękanie oraz topnienie (w odróżnieniu od fabrycznych)

● Eliminuje tłumik turbiny dla lepszego brzmienia oraz osiągów (tylko rura wylotowa przepustnicy) (tylko Golf R/Arteon/S3)

● Frezowany aluminiowy otwór na czujnik/wtrysk metanolu z gwintem NPT (tylko rura wlotowa przepustnicy)

Frezowane aluminiowe wejścia na czujnik ciśnienia MAP (tylko rura wlotowa przepustnicy)

Frezowany aluminiowy uchwyt na zawór upustowy (DV) oraz obieg recyrkulacji (rura wlotowa przepustnicy, tylko Golf R/Arteon/S3)

Eliminuje restrykcyjne i ulegające częstym awariom elementy wewnętrzne wlotu przepustnicy (rura wlotowa przepustnicy)

Zawinięte krawędzie rur zapobiegające zsuwaniu

Uchwyty spawane w technologii TIG

Wszystkie elementy o średnicy 60 mm

Wykończenie czarne satynowe

Zapewnia prawidłowy poziom emisji



Przewód oraz rura tłumika turbiny

Bezpośrednie zamienniki fabrycznych odpowiedników

Kompletny system zastępuje fabryczny tłumik turbiny oraz przewód wychodzący

Zwiększa średnicę przepływu wylotu o 66% przy wymianie obu elementów

Redukuje ograniczenie przepływu powietrza wylotowego

Poprawia osiągi przez większy rozmiar, łagodną drogę przepływu powietrza oraz ograniczenie punktów spadku ciśnienia

Rasowe brzmienie turbiny

Szybsze obroty turbiny z lepszą dystrybucją mocy

Rura tłumika turbiny frezowana CNC z pojedynczego kawałka aluminium

Zintegrowana ścieżka zaworu PCV (odpowietrzającego)

Wykończenie rury tłumika turbiny w satynowej czerni

Wielowarstwowa konstrukcja silikonowa odporna na wybrzuszanie oraz rozdarcie

Fluorosilikonowe powierzchnie wewnętrzne przewodów, odporne na działanie oleju

Mocne obejmy Clampco T-bolt zapewniające bezpieczne połączenia przy dużym ciśnieniu doładowania

Powiększone ranty wewnętrzne EZ-flow dla łagodniejszej drogi przepływu

Średnica 60 mm na całej długości

Czarne wykończenie

Zapewnia prawidłowy poziom emisji

Udostępnij: