logo

Zbuduj najszybsze Lamborghini URUS oraz Audi RSQ8 dzięki superwydajnym intercoolerom CSF, stworzonym we współpracy z partnerem strategicznym,

PWR, dzięki czemu najnowocześniejsze technologie chłodzenia rodem z F1 stały się dostępne. Intercoolery zapewniają zdecydowanie niższą temperaturę powietrza dolotowego

w porównaniu do fabrycznych odpowiedników.

KONSTRUKCJA RDZENIA CSF – ZAOKRĄGLONE RURKI ORAZ FREZOWANE ZBIORNIKI BOCZNE

Intercooler CSF do Audi RSQ8 / Lamborghini URUS jest znacznie większy i wydajniejszy, dzięki czemu zapewnia dużo skuteczniejsze chłodzenie.

Rdzenie PWR z zaokrąglonymi rurkami zawdzięczają swoją optymalną konstrukcję licznym testom w tunelu aerodynamicznym;

dobrano odpowiednią wysokość segmentów oraz konstrukcję żebrowanych lameli dla obu stron, aby zachować równowagę między chłodzeniem, a spadkiem ciśnienia.

Zbiorniki boczne, zoptymalizowane w technologii CAD, poprawiają przepływ powietrza, przechodzącego przez intercooler, i są spawane w całości metodą TIG.


Cecha OEM CSF/PWR
ilość rurek

19

37
wysokość rurki

7mm

3mm zaokrąglone
wysokość lameli 7mm 4.85mm
waga 5 kg 4.3 kg
konstrukcja zaginane aluminium, z uszczelką, plastikowe zbiorniki boczne

spawane w całości metodą TIG, frezowane zbiorniki boczne

Najważniejsze informacje (CSF #8211 / #8211R):

- zestaw zawiera dwa intercoolery – lewy i prawy

- zapobiega przegrzewaniu zapewniając niższe temperatury powietrza dolotowego dla maksymalnych osiągów w trudnych warunkach i podczas wyścigów

- wyczynowe rdzenie klasy Formuły 1, stworzone przez PWR (2-rzędowe z zaokrąglonymi rurkami oraz wewnętrznymi lamelami)

- frezowane zbiorniki boczne, spawane w całości metodą TIG, zastępujące fabryczne, plastikowe odpowiedniki dla maksymalnej wytrzymałości i trwałości

- wykonane w USA przez PWR North America

- zintegrowany port stożkowy 1/8 (NPT) z zaślepką na niższym zbiorniku wylotowym dla wtrysku wody i metanolu

- wejścia/wyjścia kompatybilne ze złączami OEM dla idealnego spasowania z komponentami fabrycznymi

- wykończenie z czarną powłoką ceramiczną rozpraszającą ciepło (CSF #8211)

- wykończenie surowe bez powłoki lub wykończenie customowe dostępne na zamówienie (CSF #8211R)

- prawdziwy montaż plug-and-play – nie wymaga absolutnie żadnych modyfikacji

- testy przeprowadzone przez wiodące marki tuningowe: Pacific German & VF Engineering

- 1-częściowa spawana rura dolotowa w miejsce skręcanej rury fabrycznej z o-ringiem (często ulegającej usterkom)

Przyrosty mocy:

Stage 1 (strojenie fabryczne) – około +20 KM i +24 Nm*

Stage 2 (strojenie sportowe) – około +20 KM i +24 Nm*

*wartości szacunkowe w oparciu o intercoolery CSF do Audi C8 RS6/RS7 , działające na tej samie platformie silnikowej

Zastosowanie w pojazdach:

2019+ Lamborghini Urus

2020+ Audi RS Q8

Numery fabrycznych odpowiedników:

Lamborghini: 4M0145803AK (lewy) & 4M0145804AK (prawy)

Audi: 4M0145803BT (lewy) & 4M0145804BT (prawy)

Udostępnij: