

Intercooler CSF do Lamborghini URUS i Audi RSQ8
Zbuduj najszybsze Lamborghini URUS oraz Audi RSQ8 dzięki superwydajnym intercoolerom CSF, stworzonym we współpracy z partnerem strategicznym,
PWR, dzięki czemu najnowocześniejsze technologie chłodzenia rodem z F1 stały się dostępne. Intercoolery zapewniają zdecydowanie niższą temperaturę powietrza dolotowego
w porównaniu do fabrycznych odpowiedników.
KONSTRUKCJA RDZENIA CSF – ZAOKRĄGLONE RURKI ORAZ FREZOWANE ZBIORNIKI BOCZNE
Intercooler CSF do Audi RSQ8 / Lamborghini URUS jest znacznie większy i wydajniejszy, dzięki czemu zapewnia dużo skuteczniejsze chłodzenie.
Rdzenie PWR z zaokrąglonymi rurkami zawdzięczają swoją optymalną konstrukcję licznym testom w tunelu aerodynamicznym;
dobrano odpowiednią wysokość segmentów oraz konstrukcję żebrowanych lameli dla obu stron, aby zachować równowagę między chłodzeniem, a spadkiem ciśnienia.
Zbiorniki boczne, zoptymalizowane w technologii CAD, poprawiają przepływ powietrza, przechodzącego przez intercooler, i są spawane w całości metodą TIG.
Cecha | OEM | CSF/PWR | |
ilość rurek |
19 |
37 | |
wysokość rurki |
7mm |
3mm zaokrąglone | |
wysokość lameli | 7mm | 4.85mm | |
waga | 5 kg | 4.3 kg | |
konstrukcja | zaginane aluminium, z uszczelką, plastikowe zbiorniki boczne |
|
Najważniejsze informacje (CSF #8211 / #8211R):
- zestaw zawiera dwa intercoolery – lewy i prawy
- zapobiega przegrzewaniu zapewniając niższe temperatury powietrza dolotowego dla maksymalnych osiągów w trudnych warunkach i podczas wyścigów
- wyczynowe rdzenie klasy Formuły 1, stworzone przez PWR (2-rzędowe z zaokrąglonymi rurkami oraz wewnętrznymi lamelami)
- frezowane zbiorniki boczne, spawane w całości metodą TIG, zastępujące fabryczne, plastikowe odpowiedniki dla maksymalnej wytrzymałości i trwałości
- wykonane w USA przez PWR North America
- zintegrowany port stożkowy 1/8 (NPT) z zaślepką na niższym zbiorniku wylotowym dla wtrysku wody i metanolu
- wejścia/wyjścia kompatybilne ze złączami OEM dla idealnego spasowania z komponentami fabrycznymi
- wykończenie z czarną powłoką ceramiczną rozpraszającą ciepło (CSF #8211)
- wykończenie surowe bez powłoki lub wykończenie customowe dostępne na zamówienie (CSF #8211R)
- prawdziwy montaż plug-and-play – nie wymaga absolutnie żadnych modyfikacji
- testy przeprowadzone przez wiodące marki tuningowe: Pacific German & VF Engineering
- 1-częściowa spawana rura dolotowa w miejsce skręcanej rury fabrycznej z o-ringiem (często ulegającej usterkom)
Przyrosty mocy:
Stage 1 (strojenie fabryczne) – około +20 KM i +24 Nm*
Stage 2 (strojenie sportowe) – około +20 KM i +24 Nm*
*wartości szacunkowe w oparciu o intercoolery CSF do Audi C8 RS6/RS7 , działające na tej samie platformie silnikowej
Zastosowanie w pojazdach:
2019+ Lamborghini Urus
2020+ Audi RS Q8
Numery fabrycznych odpowiedników:
Lamborghini: 4M0145803AK (lewy) & 4M0145804AK (prawy)
Audi: 4M0145803BT (lewy) & 4M0145804BT (prawy)