

Modyfikacja Stage 3 to pojazdów 2.0 TSI EA888 gen.4 300-333 KM z turbiną Garrett PowerMax GT2563
Gotowy, aby udoskonalić swój pojazd z mocniejszym silnikiem gen.4 o mocy 300-333 KM?
Modyfikacja Stage 3 RacingLine wykorzystuje turbosprężarkę Garrett GT2563, aby uzyskać imponujące przyrosty mocy i osiągnąć nawet 512 KM oraz 648 Nm.
Bardzo szybko i za nieduże pieniądze!
Oczywiście, pliki można wgrać samemu przy użyciu PDM oraz App-Connect z włączona opcją obsługi przez telefon.
Przyrosty mocy (dla pojazdów z usuniętym GPF/OPF)
300-333PS EA888.4 without OPF/GPF:
300-333 KM EA888.4 bez OPF/GPF:
320 PS > 512 PS
236 KW > 377 KW
316 BHP > 505 BHP
420 Nm > 648 Nm
310 lbft > 478 lbft
320 KM > 512 KM
236 kW > 377 kW
420 Nm > 648 Nm
Do tej modyfikacji Stage 3 inżynierowie RacingLine wybrali turbosprężarkę Garrett PowerMax GT2563. To bezpośredni, zewnętrzny zamiennik fabrycznej turbiny Continental, dzięki czemu cała operacja jest znacznie uproszczona, ponieważ sprężarka jest dostępna na całym świecie.
W połączeniu z pakietem dolotowym RacingLine R600 oraz intercoolerem RacingLine starannie dopracowana kalibracja sterownika silnika zapewni osiągi na poziomie nawet 512 KM oraz 648 Nm.
Oprogramowanie ECU RacingLine oraz podzespoły RacingLine zapewniają maksymalne osiągi w oparciu o fabryczny układ paliwowy, zachowując jednocześnie spory margines bezpieczeństwa w zakresie seryjnych komponentów silnika.
Co bardzo ważne, modyfikacja oferuje takie przyrosty mocy bez szkody dla niezawodności czy wygody prowadzenia.
Po prostu moc plug-and-play!
Ceny oprogramowania
W kwestii cen prosimy o kontakt.
Kalibracje PowerMax nie są objęte darmowymi aktualizacjami ponieważ nie jest to produkt RacingLine, jednakże dla klientów, którzy posiadają niższe wersje modyfikacji, ceny są bardzo atrakcyjne.
Wymagania osprzętowe
Jednym z najkorzystniejszych aspektów tego zestawu RacingLine Stage 3 są niewielkie wymagania sprzętowe. Potrzebne podzespoły to:
Turbosprężarka Garrett PowerMax GT2563
Intercooler RacingLine MQB ‘Evo’
Pakiet układu dolotowego RacingLine R600
Układ dolotowy R600
Kolanko wlotowe turbiny 90
Silikonowy wlot turbiny
Reduktor tłumika turbiny (turbo muffler delete)
Sekcja downpipe z wysokoprzepływowym katalizatorem
Sekcja eliminująca GPF (jeśli występuje)
Turbosprężarka Garrett PowerMax GT2563 jest w sprzedaży na całym świecie, więc można ją kupić samemu w swojej okolicy, lub bezpośrednio od RacingLine. Marka Garret oferuje je w atrakcyjnej cenie bez konieczności wymiany.
Opcje kalibracyjne
Serwer zawiera różne opcje oprogramowania Stage 3:
95 RON plus wersja dla pojazdów z fabrycznym TCU
98 RON plus wersja dla pojazdów z fabrycznym TCU
102 RON*
Track Map 95 RON*
Track Map 98 RON*
*Te kalibracje są dostępne tylko dla pojazdów z modyfikacją TCU.
Potwierdzone zastosowania
2.0 TSI 300-333 KM / EA888 Gen.4
Wyższa moc / Turbina Continental
Najpopularniejsze modele
> VW Golf 8 & 8.5 R 2020+
> VW Golf 8 & 8.5 GTI Clubsport 2020+
> VW Arteon R 2.0 TSI 320 KM 2020+
> VW T-Roc R 2.0 TSI 2019+
> VW Tiguan II R 2.0 TSI 320 KM 2020+
> Audi S3 8Y & 8Y.2 2020+
> Audi TTS 2.0 TFSI 8S 320 KM (EA888.4) 2021+
> Audi SQ2 (EA888.4) 2021+
> Cupra Leon 4 & 4.5 300 TSI FW 2020+
> Cupra Ateca 300 KM (EA888.4) 2021+
> Cupra Formentor 310 KM 2020+
> Skoda Superb III 3V 2.0 TSI (facelift EA888.4) 2021+
Kody silnika: DNFB/DNFC/DNFE/DNFG/DSFB/DSFE ze sterownikiem Simos 19.3 & 19.6
(w przypadku klientów z którymkolwiek pojazdem ze sterownikiem Simos 19.6 konieczna jest dodatkowa weryfikacja zgodności)
W opracowaniu: wersje bez usuwania GPF/OPF
Dodatkowe funkcje
Modyfikacja to nie tylko osiągi. Kalibracja oprogramowania RacingLine zawiera również atrakcyjne dodatki:
Usunięcie limitera prędkości
Limit obrotów silnika podniesiony to 7000 obr/min
Włączona opcja hamowania lewą stopą
Przeskalowane wskaźniki osiągów
ciśnienie doładowania
moment obrotowy
moc (w kW)
Antykradzieżowe unieruchomienie pojazdu (z opcją PDM AppConnect)
Odwrócenie opcji start/stop – domyślne wyłączona przy uruchamianiu silnika
Udoskonalona procedura chłodzenia silnika