logo

Zestaw turbosprężarki APR Stage 3 PowerMax GT2563S do VW Golf R, Arteon oraz Audi S3 to bezpośredni zamiennik fabrycznego elementu, posiadający turbosprężarkę Garrett, wszelkie niezbędne elementy montażowe oraz modyfikację oprogramowania APR. Zestaw generuje moc w zakresie 478-543 KM oraz moment obrotowy 555-590 Nm, w zależności od zastosowanego paliwa. Zwiększa osiągi dzięki dołożeniu jedynie układu dolotowego oraz intercoolera APR – nie wymaga żadnych dodatkowych modyfikacji sprzętowych.

Turbosprężarka Garrett PowerMax GT2563S zwiększa przepływ w sprężarce o 20%, a w turbinie o 37% w porównaniu do fabrycznej turbiny Continental; wystarczy zamontować ją bezpośrednio w miejsce seryjnego odpowiednika. Wirnik turbiny, wykonany ze stopu Mar-M hartowanego w temperaturze 1050°C, gwarantuje sprawne działanie całego układu nawet w najbardziej wymagających warunkach z zachowaniem całkowitej niezawodności.

Zestaw obejmuje aktualizację oprogramowania APR do Stage 3 z niższych wersji. Oprogramowanie umożliwia uzyskanie określonych przyrostów mocy i momentu obrotowego z wykorzystaniem jedynie układu dolotowego oraz intercoolera. Na tym etapie nie ma potrzeby stosowania dodatkowych, kosztownych układów wydechowych, które mogą mieć wpływ na emisję spalin, a także układów paliwowych, czy czujników.

Turbosprężarka zapewnia znaczne przyrosty mocy i momentu obrotowego. Inżynierowie APR spędzili wiele miesięcy na dostrajaniu oprogramowana silnika i skrzyni biegów Stage 3 PowerMax, aby zapewnić niesamowite wrażenia z jazdy bez negatywnego wpływu na żywotność podzespołów. Niezawodność to podstawowa zasada, jaka przyświeca marce APR przy tworzeniu nowych rozwiązań.

Oprogramowanie dostępne jest w wersji pod konfiguracje z wyższym i niższym momentem obrotowym z uwagi na ewentualne ograniczenia skrzyni biegów w przypadkach, gdy modyfikacja Stage 3 sterownika skrzyni (TCU) nie jest możliwa. Ponieważ turbosprężarka generuje wyższy moment obrotowy w niższych zakresach, niezawodne działanie silnika staje się priorytetem i wymaga dyscypliny. Oprogramowanie APR generuje stabilny, liniowy przyrost momentu obrotowego w obu konfiguracjach i różnych wersjach paliwowych, zapewniając niesamowite wrażenia z jazdy bez zbędnego obciążania komponentów silnika.

Przy tworzeniu modyfikacji zespół APR skrupulatnie przestrzegał specyfikacji Garrett, zapewniających jej niezawodne działanie i dotyczących między innymi temperatury spalin oraz limitów prędkości obrotów trzpienia turbiny. Co więcej, oprogramowanie zostało skalibrowane tak, aby działać w zakresach wyznaczonych przez fabryczne czujniki oraz osprzęt układu paliwowego, gwarantując spokój podczas jazdy.

Eksperci od kalibracji z zespołu APR zastosowali również w sterowniku silnika (ECU) dodatkowe procedury bezpieczeństwa, chroniące przed przedwczesnym zapłonem, spalaniem stukowym, nadmiernymi obrotami trzpienia turbiny, zbyt wysoką temperaturą spalin i temperaturą wylotową z turbiny, ciśnieniem wstecznym oraz ograniczeniami układu paliwowego. Dzięki temu kierowca może cieszyć się niesamowitymi osiągami swojego pojazdu bez obaw o przedwczesne zużycie komponentów. Inżynierowie APR gwarantują niesamowite wrażenia z jazdy bez żadnych kompromisów.

Najważniejsze cechy:
● turbosprężarka Garrett PowerMax GT2563S – bezpośredni zamiennik fabrycznego odpowiednika
● generuje moc w zakresie 478-543 KM oraz moment obrotowy  555-590 Nm
● przyrosty mocy aż o +127-193 KM i momentu obrotowego 130-197 Nm przy pomiarze na wszystkich kołach
● darmowa aktualizacja do Stage 3 ECU/TCU z niższych wersji oprogramowania
● zestaw zawiera elementy montażowe
● montaż plug-and-play do fabrycznych komponentów
● moc uzyskano w egzemplarzu z fabrycznym układem wydechowym i paliwowym, oraz z układem dolotowym i intercoolerem APR
● nie ma wpływu na emisję spalin
● zwiększa przepływ w sprężarce o 20%, a w turbinie o 37% w porównaniu do fabrycznej turbiny Continental
● specjalnie opracowane wirniki turbiny i sprężarki Garrett
● wirnik turbiny ze stopu Mar-M oraz obudowa turbiny ze stali nierdzewnej z oznaczeniem 1050°C
● frezowany port czujnika prędkości
● zintegrowane, wzmacniane łożysko oporowe

Numer produktu T4100010

RAPORT Z KALIBRACJI APR

STAGE

KM

Nm

Przyrost maks.

Przyrost maks.

Wartości seryjne według producenta (91 AKI)

315 KM

420Nm

Wartości seryjne według pomiarów APR (93 AKI)

349 KM

437 Nm

STAGE 3 (ograniczony moment obrotowy)

91 AKI / 95 RON

478 KM

514 Nm

127 KM

96 FT-LBS 130 Nm

93 AKI / 98 RON

480 KM

518 Nm

130 KM

98 FT-LBS 133 Nm

100 AKI / 104 RON

485 KM

521 Nm

134 KM

101 FT-LBS 137 Nm

104 AKI / 108 RON

487 KM

522 Nm

137 KM

103 FT-LBS 140 Nm

E60-E85 Etanol

492 KM

522 Nm

141 KM

106 FT-LBS 144 Nm

STAGE 3 (pełny moment obrotowy)

91 AKI / 95 RON

478 KM

555 Nm

127 KM

96 FT-LBS 130 Nm

93 AKI / 98 RON

482 KM

564 Nm

132 KM

104 FT-LBS 141 Nm

100 AKI / 104 RON

531 KM

576 Nm

180 KM

135 FT-LBS 183 Nm

104 AKI / 108 RON

543 KM

590 Nm

193 KM

145 FT-LBS 197 Nm

E60-E85 Etanol

506 KM

584 Nm

156 KM

125 FT-LBS 169 Nm

APR

APR

APR

Udostępnij: