logo

Układ wydechowy catback APR spersonalizuje Twój samochód pod względem wyglądu, brzmienia oraz osiągów. Przepiękne elementy, ręcznie wykonane ze stali nierdzewnej T304, ozdobione są niesamowicie precyzyjnym spawaniem w technologii TIG. Szczotkowane tłumiki o prostym przelocie wygładzają dźwięk wdechu, przekształcając go w głęboki pomruk bez nieprzyjemnych odgłosów, a przy tym nie stawiają dodatkowego oporu. Wysokiej klasy wytrzymałe uchwyty oraz obejmy na wzór fabrycznych utrzymują całość bezpiecznie na swoim miejscu, dzięki czemu montaż oraz demontaż zajmują niewiele czasu, a dopasowanie jest proste i precyzyjne. Gięte trzpieniowo rury 3” zapewniają niezwykle gładką ścieżkę przepływu, wyprowadzając spaliny przez dwie rury o średnicy 2.5” (63.5mm), i wyglądają dobrze pod zderzakiem. Całość wieńczą zdejmowane skośne końcówki 4” (102mm) o polerowanej powierzchni, nadając tylnej części pojazdu charakteru rodem z motorsportu.

APR

Najważniejsze cechy:

• konstrukcja ze stali nierdzewnej T304
• spawany w całości w technologii TIG
• rura 3” (76mm) przechodząca w dwie rury 2.5” (63.5mm) – całość gięta trzpieniowo i szczotkowana
• polerowane skośne końcówki o średnicy 4” (102mm) - zdejmowane
• kompatybilne z końcówkami APR o pojedynczych i podwójnych ściankach w różnych kolorach i wykończeniach
• szczotkowany tłumik wyciszający dźwięk / rezonator Helmholtza redukujący niepożądane drgania
• wzmacniane, precyzyjnie wykonane uchwyty mocujące
• obejmy zaciskowe na wzór fabrycznych
• konstrukcja plug-and-play
• niski profil, odpowiedni dla obniżonych pojazdów
• średnica rur większa od seryjnych
• średnica końcówek większa od seryjnych
• powierzchnia przekroju poprzecznego rur większa nawet o 60% od fabrycznych odpowiedników
• waga mniejsza od fabrycznego o 9%
• własny projekt APR z produkcją i kontrolą jakości na światowym poziomie
• łatwy montaż

APR

Układ wydechowy APR posiada większe rury od fabrycznego zestawu, a jednocześnie jest od niego lżejszy aż o 9%! Rura o średnicy 3” (76mm) rozgałęzia się na dwie rury 2.5” (63.5mm). Fabrycznie zastosowano rurę 2.56” (65mm), przechodzącą w 2.36” (60mm) przed wejściem do tłumika. Rura następnie wychodzi z tłumika i rozdziela się na dwie rury 2.17” (55mm) tuż za nim. Takie zwężenia znacznie redukują całkowitą średnią powierzchnię przekroju poprzecznego układu. Główna rura APR ma powierzchnię przekroju poprzecznego większą nawet o 60%! Dopełniające całości końcówki APR o średnicy 4” (102mm) przyćmiewają fabryczne odpowiedniki 3.75” (95”), nadając tyłowi auta bardziej sportowego wyglądu.

APR

TŁUMIK / REZONATOR
Zestaw tłumika zawiera podwójny rezonator Helmholtza oraz tłumik w jednym, całkowicie zintegrowanym pakiecie. Całość ma prosty, niezakłócony przelot z wlotem 3” (76mm), rozdzielającym się na dwie rury 2.5” (63.5mm), dostosowując się do konfiguracji z dwoma końcówkami. Spaliny trafiają najpierw do tłumika, którego zadaniem jest wygładzenie brzmienia wydechu za pomocą perforowanych rur, ciasno opakowanych materiałem wypełniającym ze stali nierdzewnej i włókna szklanego. Następnie rezonatory Helmholtza pomagają wyeliminować niepożądane częstotliwości. Spaliny przepływają bez zakłóceń, zapewniając maksymalne osiągi. Zestaw tłumika z rezonatorami posiada doskonałe, szczotkowane wykończenie i jest zamontowany wysoko w tunelu wydechu, dzięki czemu świetnie nadaje się do obniżonych pojazdów.

APR



UCHWYTY
Uchwyty APR zapewniają solidne i precyzyjne dopasowanie, za każdym razem. Dzięki wyjątkowej konstrukcji nigdy nie będziesz musiał się martwić o to, że się po czasie ugną, albo odkształcą, albo że bolec wysunie się z wieszaka. Uchwyty są sztywne, dokładnie umiejscowione, pasują idealnie na swoje miejsce i są wykonane tak dobrze, że z pewnością przetrwają próbę czasu.

APR


RURY I SPAWY
Zestaw zawiera wyłącznie rury ze stali nierdzewnej T304. Wszystkie są szczotkowane i oczyszczane z ostrych krawędzi i zadziorów. Zakrzywienia wykonywane są na giętarce trzpieniowej dla zachowania stałej średnicy na całej długości, a spawy TIG gwarantują mocne i estetyczne połączenia.

APR

KOŃCÓWKI
Skośne polerowane końcówki 4” (102mm) znacznie poprawiają wygląd tyłu pojazdu. Inspirowane motorsportem idealnie wpasowują się w fabryczną dokładkę, łagodnie nawiązując do jej zagięć i przyciągając uwagę we właściwych miejscach. Każda końcówka posiada dyskretne, grawerowane laserowo logo APR na wierzchu i jest przymocowana do rury obejmami Torca AccuSeal ze stali nierdzewnej T304, które łatwo się montuje i obraca, aby ukryć elementy montażowe. Dodatkowo, każda końcówka jest zdejmowana, dzięki czemu można ją wymienić na którąkolwiek z opcjonalnych wersji, dostępnych w ofercie APR.


APR
WIESZAK
Inżynierowie APR dołożyli dodatkowy uchwyt oraz przeznaczony do niego gumowy wieszak, aby wykorzystać nieużywany fabryczny punkt montażowy. Takie rozwiązanie gwarantuje idealne wpasowanie układu wydechowego na swoje miejsce bez ryzyka przemieszczania się, czy obracania przy długotrwałym użytkowaniu.

APR

OBEJMY
W zestawie znajdują się niskoprofilowe obejmy na wzór fabrycznych, a także obejmy Torca AccuSeal ze stali nierdzewnej T304, przeznaczone do umocowania końcówek. Obejmy umożliwiają umieszczenie wydechu wysoko w tunelu, co jest szczególnie ważne przy obniżonych pojazdach, i zapewniają całkowitą kompatybilność bez względu na zastosowaną sekcję środkową (midpipe). Ułatwiają również szybką wymianę końcówek i można je przesuwać przy wprowadzaniu innych modyfikacji. Każdy punkt montażowy jest strategicznie umiejscowiony, aby zredukować potencjalne obracanie podczas montażu oraz przy wieloletnim, intensywnym użytkowaniu. Na koniec, ze względu na brak kołnierzy oraz poszerzeń na rurach, dopasowanie zestawu do fabrycznej sekcji środkowej (midpipe) jest bardzo proste. Nie ma potrzeby cięcia, spawania, ani problemów z kompatybilnością. Nie ma też konieczności wymiany żadnych uszczelek.

APR


KOMPATYBILNOŚĆ
Układ wydechowy APR został zaprojektowany tak, aby jego montaż można było wykonać bez żadnych dodatkowych modyfikacji - cięcia, spawania, czy innych zabiegów. Po prostu zakłada się go w miejsce fabrycznego dzięki dołączonej sekcji redukującej.


Udostępnij: