logo

Przedstawiamy skrzydło ADRO AT-R3 – najnowsze w kolekcji skrzydeł typu łabędzia szyja.
Skrzydła o wysokim kącie natarcia nie działają idealnie, jeśli posiadają jednoelementowy płat główny, ponieważ w takim przypadku dochodzi do rozdzielenia się strumienia powietrza pod skrzydłem.

Aby zachować wysoki kąt natarcia oraz zapewnić ciągłość strumienia powietrza pod skrzydłem, inżynierowie ADRO zastosowali dwuelementowy płat główny skrzydła, który umożliwia przepływ części strumienia przez szczelinę. Strumień powietrza jest wzmocniony, aby przylegał do skrzydła przez dłuższy czas, ponieważ jest kierowany w górę w kierunku tylnej części skrzydła.

Inżynierowie ADRO wykorzystują obliczeniową mechanikę płynów, aby określić, w jaki sposób powietrze przepływa wokół każdego pojazdu, dla którego marka ADRO tworzy komponenty. Dzięki temu produkty ADRO idealnie współgrają z charakterystyką aerodynamiczną danego samochodu. Podczas prac nad każdym elementem wykorzystywane są te same procesy symulacyjne, oprogramowanie oraz superkomputery, jakie stosuje się w Formule 1 – w ten sposób otrzymane wyniki dają gwarancję poprawy osiągów w każdym pojeździe.  

*Grafiki nie przedstawiają dokładnych odwzorowań profilu skrzydła. Obrazy przedstawiają ogólne szkice i mają na celu zilustrowanie różnych wariantów przepływu wokół elementów skrzydła*

Adro

1. Podwójna płyta główna z karbonu prepreg
2. Płyty boczne z karbonu prepreg
3. Aluminiowe wsporniki malowane proszkowo
4. Wsporniki z karbonu prepreg

Adro

Normalny kąt
Wysoki kąt natarcia
*powstaje rozdzielenie
Skrzydło dwuelementowe
*przylegający strumień powietrza

Adro

Tylny docisk
+126 kg
*przy 180 km/h

Udostępnij: